Dat is een wederom een wereldidee, en dan een vlog met de Q&Aquote:Op donderdag 22 september 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als er iemand wat vragen heeft trouwens zou dat ook wel leuk zijn.
Ik wil binnenkort een Q&A doen, gewoon omdat het kan
Een fandag in Slagharenquote:Op donderdag 22 september 2016 19:19 schreef Paul het volgende:
Braddie is het niet een idee om een Meet and Greet te organiseren. Al je fans kunnen dan met je op de foto etc
En t-shirts! Vergeet de t-shirts niet!quote:Op donderdag 22 september 2016 19:19 schreef Paul het volgende:
Braddie is het niet een idee om een Meet and Greet te organiseren. Al je fans kunnen dan met je op de foto etc
Toch wel een foto gemaakt ?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:56 schreef PimD het volgende:
Ik heb Bradley al een keer ontmoet, tijdens het Queen + Adam Lambert concert in de Ziggo Dome in 2015. Daarvoor heb ik 'm al een keer in de verte gezien bij de Who in 2013.
Is hij half zo autistisch als dat hij overkomt?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:56 schreef PimD het volgende:
Ik heb Bradley al een keer ontmoet, tijdens het Queen + Adam Lambert concert in de Ziggo Dome in 2015. Daarvoor heb ik 'm al een keer in de verte gezien bij de Who in 2013.
Echt origineel dit man.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:58 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is hij half zo autistisch als dat hij overkomt?
zijquote:Op donderdag 22 september 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt origineel dit man.
Heb vaak zat meegemaakt dat ik iemand in de kroeg leerde kennen, en die zij dan, oh jij bent die en die toch van vroeger die met die keyboards? Ik hoorde wel eens wat over je. En dan kwamen ze een keer chillen, of we gingen ergens een biertje drinken of zo en dan was het, je valt mij echt heel erg mee man.
Alles word zo overdreven
Ben je enig kind?quote:Op donderdag 22 september 2016 23:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar eh, vragen voor de vlog Q&A graag hier onder:
Hoeveel instrumenten bespeel je?quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gooi nog maar wat vragen, heb er nu 13, bij 20 vragen doe ik de Q&A!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |