Geelgroen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:09 schreef Mr.Ping het volgende:
Zit hij nou in een gele Twingo, of ligt dat aan mijn scherm?
Rozequote:Op vrijdag 2 september 2016 22:09 schreef Mr.Ping het volgende:
Ford Kaquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:09 schreef Mr.Ping het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo dom is zelfs Braddie niet.
quote:Hopelijk vinden jullie het kanaal iets, en spreekt dit filmpje jullie al aan, zelfs al is dit gefilmd vanuit een Ford Ka.
is er dan niets meer heilig?quote:
Dat is wel wat ver gezocht.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:33 schreef tailfox het volgende:
kan hij het zelf niet openen.
volgens mij is die nog gebanddus paul je post namens een gebande
Braddie stopt nooit.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee.
maar even hij wilde stoppen. misschien wilt die jongen niet meer op FOK! zijn.
braddie stopt bijna dagelijks..quote:
Zijn vlogs gaan door.quote:
gquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet de mod hier maar uitzoeken.
geopend door een crewlidquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet de mod hier maar uitzoeken.
Dat je zo als een oud collega van het weblog mij zou dissen hier, ik huil een beetje.quote:
Ik maakte een geintje, rood, geel, groen zijn mijn favoriete kleuren.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat je zo als een oud collega van het weblog mij zou dissen hier, ik huil een beetje.
Ik droeg het tagje met trots heb alleen nooit iets gedaan voor de weblog.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat je zo als een oud collega van het weblog mij zou dissen hier, ik huil een beetje.
Dat kun je nu nog goedmaken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik droeg het tagje met trots heb alleen nooit iets gedaan voor de weblog.
zoals ik toen al zei ik wil mij richten op het moderator schap.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kun je nu nog goedmaken.
Succes.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
zoals ik toen al zei ik wil mij richten op het moderator schap.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
zoals ik toen al zei ik wil mij richten op het moderator schap.
Sneu dat mensen een goedwillende fokker zo het leven zuur willen maken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:00 schreef Mark031 het volgende:
Het is gewoon wachten totdat dit kanaal ook verwijderd wordt wegens backfiring en getroll
Braddie gaat het verder schoppen dan gemiddelde fokker, wanneer je nek uitsteekt zijn er altijd wat aanloop problemen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sneu dat mensen een goedwillende fokker zo het leven zuur willen maken.
Dat backfiring is wel terecht. En elke vlogger krijgt met getroll en haatreacties te maken. Braddie vat het alleen te persoonlijk op.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd als Braddie niet zo gedisst werd, had ik ook een vlog begonnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat Fylax en Webhawk weer filmpjes gaan makenquote:Op zaterdag 3 september 2016 07:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan wel als personal trainer zorgen dat je dikke huid krijgt.
Die is van z'n moederquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij een Ford Ka?
Die zijn ook sowieso leuker dan Bradge, ja hoorquote:Op zaterdag 3 september 2016 07:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat Fylax en Webhawk weer filmpjes gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |