Geelgroen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:09 schreef Mr.Ping het volgende:
Zit hij nou in een gele Twingo, of ligt dat aan mijn scherm?
Rozequote:Op vrijdag 2 september 2016 22:09 schreef Mr.Ping het volgende:
Ford Kaquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:09 schreef Mr.Ping het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo dom is zelfs Braddie niet.
quote:Hopelijk vinden jullie het kanaal iets, en spreekt dit filmpje jullie al aan, zelfs al is dit gefilmd vanuit een Ford Ka.
is er dan niets meer heilig?quote:
Dat is wel wat ver gezocht.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:33 schreef tailfox het volgende:
kan hij het zelf niet openen.
volgens mij is die nog gebanddus paul je post namens een gebande
Braddie stopt nooit.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee.
maar even hij wilde stoppen. misschien wilt die jongen niet meer op FOK! zijn.
braddie stopt bijna dagelijks..quote:
Zijn vlogs gaan door.quote:
gquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet de mod hier maar uitzoeken.
geopend door een crewlidquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat je zo als een oud collega van het weblog mij zou dissen hier, ik huil een beetje.quote:
Ik maakte een geintje, rood, geel, groen zijn mijn favoriete kleuren.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat je zo als een oud collega van het weblog mij zou dissen hier, ik huil een beetje.
Ik droeg het tagje met trots heb alleen nooit iets gedaan voor de weblog.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat je zo als een oud collega van het weblog mij zou dissen hier, ik huil een beetje.
Dat kun je nu nog goedmaken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik droeg het tagje met trots heb alleen nooit iets gedaan voor de weblog.
zoals ik toen al zei ik wil mij richten op het moderator schap.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kun je nu nog goedmaken.
Succes.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
zoals ik toen al zei ik wil mij richten op het moderator schap.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
zoals ik toen al zei ik wil mij richten op het moderator schap.
Sneu dat mensen een goedwillende fokker zo het leven zuur willen maken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:00 schreef Mark031 het volgende:
Het is gewoon wachten totdat dit kanaal ook verwijderd wordt wegens backfiring en getroll
Braddie gaat het verder schoppen dan gemiddelde fokker, wanneer je nek uitsteekt zijn er altijd wat aanloop problemen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sneu dat mensen een goedwillende fokker zo het leven zuur willen maken.
Dat backfiring is wel terecht. En elke vlogger krijgt met getroll en haatreacties te maken. Braddie vat het alleen te persoonlijk op.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd als Braddie niet zo gedisst werd, had ik ook een vlog begonnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat Fylax en Webhawk weer filmpjes gaan makenquote:Op zaterdag 3 september 2016 07:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan wel als personal trainer zorgen dat je dikke huid krijgt.
Die is van z'n moederquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij een Ford Ka?
Die zijn ook sowieso leuker dan Bradge, ja hoorquote:Op zaterdag 3 september 2016 07:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat Fylax en Webhawk weer filmpjes gaan maken
Godverdomme, dat missen we nu dus.quote:Op zaterdag 3 september 2016 07:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd als Braddie niet zo gedisst werd, had ik ook een vlog begonnen.
We kijken het wel even aan. Alleen kan Braddie zelf nog even niet meeposten.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar wordt zo dat beweerd dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:24 schreef IDkaart het volgende:
Wat ik niet snap is dat er wordt gedaan alsof deze "muzikale vlogger" hele meesterwerken speelt.
Waarquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dit wordt vooral beweerd door dhr. Brad zelf.
Linkje waar hij dat beweerd?quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het bekende oh oh cherso / jersey shore fenomeen, je wilt weg kijken, maar toch ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij heeft wel iets unieks, wat het precies is vind ik lastig te omschrijven.
quote:01. Born To Be Wild. (Steppenwolf)
02. Used To Love Her. (Guns N Roses)
03. Time For Money. (Original)
04. Polk Salad Annie. (Tony Joe White)
05. Paint It Black. (The Rolling Stones)
06. Last Blues Artist. (Original)
07. Amos Moses. (Jerry Reed)
08. Bloodhound. (Original)
09. House Of The Rising Sun. (The Animals)
10. I Put A Spell On You. (Creedence Clearwater Revival)
11. Road Days. (Original)
Voor iemand die van kleins af aan al met muziek bezig is, is dit wel heel slechtquote:Op zondag 4 september 2016 09:05 schreef Mr.Ping het volgende:
Nieuwe filmpje!
Ik zou die plastic tassen en andere rommel onder het podium gooien, samen met de microfoon van de zangeres.
Ander puntje van kritiek: kleding, dit ziet er uit als een repetitie.
Instrumentaal geef ik het een 6.8
Braddie is maar maar een onderdeel van het geheel en kan echt behoorlijk spelen. Ik vind alleen dat de zang alles naar beneden haalt.quote:Op zondag 4 september 2016 10:29 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Voor iemand die van kleins af aan al met muziek bezig is, is dit wel heel slecht
So exited...quote:Op maandag 5 september 2016 09:00 schreef Paul het volgende:
BREKEND
HOUDT FOK.NL IN DE GATEN VANDAAG! HET HEEFT MET BRADDIE TE MAKEN!
BREKEND
hip shirt welquote:
quote:Op maandag 5 september 2016 15:15 schreef IDkaart het volgende:
Het is kwart over drie en de blog over Braddie is er nog niet.
Breed?quote:Op maandag 5 september 2016 15:37 schreef MrSalazar het volgende:
Braadslee ziet er trouwens niet uit als 1.78m. Meer als 1.68m.
1.50 breed. Hij ziet er een beetje uit als Quasimodo.quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 5 september 2016 16:14 schreef IDkaart het volgende:
binnen 8 minuten zijn 2 filmpjes al verwijderd
Braddie is tenminste bekend! Hier op fok! kent niemand jou.quote:Op maandag 5 september 2016 18:56 schreef DeBaba het volgende:
Wederom een eigen topic voor dit fenomeen. En terrecht!
Nee hoor, ik had alleen een fout gemaakt in het webloggie, de filmpjes staan nu goedquote:Op maandag 5 september 2016 16:14 schreef IDkaart het volgende:
binnen 8 minuten zijn 2 filmpjes al verwijderd
quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:20 schreef PimD het volgende:
Net een baan hebben als pakketbezorger en dan gaan lallen over alcohol![]()
Nergens, mensen hier zijn zo gefixeert om iemand de grond in te trappen dat ze dingen ter plekke verzinnen. Net zoals "net een baan en dan beginnen over alcohol" Het is wat zeg. Mensen die begonnen over alcohol terwijl ze werk hebben!quote:
Alcohol is troep. Op de Erasmus Universiteit is er tegenwoordig zelfs reclame voor een organisatie die jongeren helpt met afkicken van alcohol.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens, mensen hier zijn zo gefixeert om iemand de grond in te trappen dat ze dingen ter plekke verzinnen. Net zoals "net een baan en dan beginnen over alcohol" Het is wat zeg. Mensen die begonnen over alcohol terwijl ze werk hebben!![]()
Op mij maken deze mensen een zeer zielige indruk.
Nou zeg, het moet niet gekker worden. Laten we iedereen die een biertje drinkt tot op de grond toe afbranden dan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Alcohol is troep. Op de Erasmus Universiteit is er tegenwoordig zelfs reclame voor een organisatie die jongeren helpt met afkicken van alcohol.
Haha. Goeie post weer, paarsestabilo.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Alcohol is troep. Op de Erasmus Universiteit is er tegenwoordig zelfs reclame voor een organisatie die jongeren helpt met afkicken van alcohol.
Braddie is dan ook gewoon de ongekroonde pers koning van fok!quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:38 schreef vaduz het volgende:
Braddie spreekt namens het hele fok!forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |