Hoe gaat het met je oom? Spreek je hem nog?quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Is nog mogelijk, zijn er al wel heel veel, maar kom maar op
quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:22 schreef Fopje het volgende:
Het zal vast wel al gevraagd zijn; maar:
Hoe groot is jouw piemel in zachte én harde toestand?
3mmquote:Op zaterdag 24 september 2016 14:22 schreef Fopje het volgende:
Het zal vast wel al gevraagd zijn; maar:
Hoe groot is jouw piemel in zachte én harde toestand?
Ik hoop dat je een van mijn vragen gepakt hebt zou een eer zijn Bradge! Hoop ook dat er een leuk introfilmpje komt. Want dat mis ik wel..quote:
Je vragen heb ik beantwoord!quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een van mijn vragen gepakt hebt zou een eer zijn Bradge! Hoop ook dat er een leuk introfilmpje komt. Want dat mis ik wel..
Maar je bent dus naar een school geweest voor psychisch gestoorden begrijp ik. Met een busje.quote:
Onder cluster 4 vallen scholen voor leerlingen met ernstige gedragsstoornissen en/of psychiatrische problematiek:cluster 4quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Maar je bent dus naar een school geweest voor psychisch gestoorden begrijp ik. Met een busje.
Dit is onzin Mapimaquote:Op zaterdag 24 september 2016 15:48 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Onder cluster 4 vallen scholen voor leerlingen met ernstige gedragsstoornissen en/of psychiatrische problematiek:cluster 4
scholen voor zeer moeilijk opvoedbare kinderen (ZMOK);
scholen verbonden aan een pedologisch instituut (PI- scholen);
scholen verbonden aan gesloten jeugdinrichtingen (justitie en jeugdzorg +)
ZMOK
Op een ZMOK-school zitten leerlingen met ernstige ontwikkelingsproblemen en/of psychiatrische problemen. De scholen zijn er voor leerlingen tussen de 5 en 20 jaar. De gedragsproblemen van kinderen op een ZMOK-school kunnen aangeboren zijn, maar kunnen ook veroorzaakt worden door factoren buiten de leerling.
De school richt zich vooral op de sociaal- emotionele ontwikkeling van het kind. Er wordt veel structuur geboden en de kinderen wordt geleerd hoe om te gaan met hun problemen. Omdat ieder kind zijn eigen achtergrond en problemen heeft, is individuele aandacht belangrijk en zijn de groepen klein.
Echt onzin hoe krijg je het uit je toetsenbord. Vaak zijn ook de leraren of de direct omgeving de grote schuldige. Als een kind al een beetje moeilijk is, en ze er niet mee om kunnen gaan moeten ze naar zo'n school. Zegt niks over Braddie, alleen dat zijn omgeving hem niet aankon en daar hoef je niet echt een psychiatrische badass voor te zijn, of zo. Dat kan al omdat je niet goed luistert. En waarom zou je luisteren?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Maar je bent dus naar een school geweest voor psychisch gestoorden begrijp ik. Met een busje.
Volgens mij moet je voor cluster 4 een bepaalde stoornis hebben én een indicatie dat er thuis en op school ernstige problemen zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is onzin Mapima
[..]
Echt onzin hoe krijg je het uit je toetsenbord. Vaak zijn ook de leraren of de direct omgeving de grote schuldige. Als een kind al een beetje moeilijk is, en ze er niet mee om kunnen gaan moeten ze naar zo'n school. Zegt niks over Braddie, alleen dat zijn omgeving hem niet aankon en daar hoef je niet echt een psychiatrische badass voor te zijn, of zo. Dat kan al omdat je niet goed luistert. En waarom zou je luisteren?
In theorie, maar in de praktijk gaat dat heeeeeel vaak heel anders... De Nieuwe DSM is ook een grote grap.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor cluster 4 een bepaalde stoornis hebben én een indicatie dat er thuis en op school ernstige problemen zijn.
Alleen op school lastig zijn is niet genoeg.
Lijkt erop dat je je aangesproken voelt. Toevallig ook op een mongolenschool gezeten?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is onzin Mapima
[..]
Echt onzin hoe krijg je het uit je toetsenbord. Vaak zijn ook de leraren of de direct omgeving de grote schuldige. Als een kind al een beetje moeilijk is, en ze er niet mee om kunnen gaan moeten ze naar zo'n school. Zegt niks over Braddie, alleen dat zijn omgeving hem niet aankon en daar hoef je niet echt een psychiatrische badass voor te zijn, of zo. Dat kan al omdat je niet goed luistert. En waarom zou je luisteren?
Braddie is 25, die heeft daar niet veel meer mee te maken gehad.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:52 schreef Argo het volgende:
[..]
In theorie, maar in de praktijk gaat dat heeeeeel vaak heel anders... De Nieuwe DSM is ook een grote grap.
Nee maar Braddie is als een vriend voor me. Niemand naait mijn vrienden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Lijkt erop dat je je aangesproken voelt. Toevallig ook op een mongolenschool gezeten?
Je weet niet of dieren stoornissen hebben omdat hun communicatie patronen nog niet volledig zijn blootgelegd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:55 schreef IDkaart het volgende:
http://www.psyblog.nl/2016/05/19/dsm-5-vijf-wat-is-het/
Best wel grappig dat dieren nooit stoornissen hebben maar eerder gedragsproblemen door jeugdtrauma's of zo. Bijzonder dat dieren en mensen zo verschillend zijn op het gebied van gedrag.
Wat is de wissel?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:59 schreef IDkaart het volgende:
Braddie, klopt het dat je op de Wissel in Hilversum zat of is dat onzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |