SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 00:37:19 ]
Oh ik zei dat we op zaterdag altijd een feestje hebben hier. En dat er tot nu toe één FOK!ker is geweest.quote:
Ik ga er ook vanuit. Maar toch even na checken voor zekerheid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal al wel opgegeten zijn door je kat, bij een duif blijven er wel veren en wat dingen over maar muizen niet denk ik
Oh dat heb ik echt gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zei dat we op zaterdag altijd een feestje hebben hier. En dat er tot nu toe één FOK!ker is geweest.
hahahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij schopt tegen de kast en welke muziek eruit pleurt luister je naar?
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hahahaha
[..]
Muzikaal erg goed dit
Vind zelf deze ook wel goed, ook Marokkaans toch?
Gaga sowieso altijd +1 man, dacht je hiervanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe publiek er verschillend op reageert, vooral gaga
Ben even in gesprekquote:
Mijn ex heeft het in mijn bij zijn gekeken, ik heb wel een deel gezien (van achter mijn laptop)quote:
omdat hij geniaal isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:01 schreef Ashqelon het volgende:
saul goodman had origineel vier afleveringen in bb, hij kon maar in drie verschijnen omdat ie opname had voor how i met, daardoor creëerde producer, ehrmentraut, dat werd zo goed ontvangen dat zowel saul als erhmentraut vaste personages werden en saul zelfs een eigen tv-serie.
Oh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:01 schreef Ashqelon het volgende:
saul goodman had origineel vier afleveringen in bb, hij kon maar in drie verschijnen omdat ie opname had voor how i met, daardoor creëerde producer, ehrmentraut, dat werd zo goed ontvangen dat zowel saul als erhmentraut vaste personages werden en saul zelfs een eigen tv-serie.
Dit is dus een van de redenen waarom de SC dicht is gemieterd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zal wel rondje aan het wandelen zijn
Hoezo? Dat is niet raar dat hij dat zegt. Braddie gaat regelmatig 's nachts wandelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is dus een van de redenen waarom de SC dicht is gemieterd.
Okay.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is niet raar dat hij dat zegt. Braddie gaat regelmatig 's nachts wandelen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:27 schreef Oberkullie het volgende:
Heb witte All Stars dainty in mijn maat gevonden
Morgen niels. Ook vast in het ritme? Je kunt de wekker uit laten, maar uitslapen...quote:
Is het ritme indd. ff een peuk en verderslapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 05:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Morgen niels. Ook vast in het ritme? Je kunt de wekker uit laten, maar uitslapen...
Ah, wel, ik ga voor een bakkie pleur en een lekkere douche. En daarna zo stilletjes aan eens even kijken hoe lang het duurt tot mevrouw D. ontwaakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 05:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is het ritme indd. ff een peuk en verderslapen.
Ik ben er nog. Het is hier 1:00, kan niet slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 06:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, 7 uur en nog steeds geen leven, wat een slappe hap zeg, die jeugd van tegenwoordig.
Morgen deze morgen Etsu, ja, ook daar. Te warm zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben er nog. Het is hier 1:00, kan niet slapen
Gewoon niet moe genoeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Morgen deze morgen Etsu, ja, ook daar. Te warm zeker?
Jij kijkt te veel uit naar Six Flags denk ik, want die pretparken daar.quote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij kijkt te veel uit naar Six Flags denk ik, want die pretparken daar.
Alle nieuwe studenten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
En daar ga je dan met je opleiding heen, universiteit, alle eerstejaars, of hoe moet ik dat zien?
lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik was wat filmpjes aan het uploaden naar Joepoep en zat ook wat Regular Car Review filmpjes te checken.
Ga nu richting m`n bed, 10 voor half 3, wekker staat op half 10. Prima zat. Effe wat ritme opbouwen.
In alle waarschijnlijkheid, tot morgen ochtend
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Ik ga maar weer proberen te slapen, met het luren naar m'n telefoonscherm schiet ik ook niet veel mee op.
Succes Frank met wat je ook gaat doen met mevrouw F
Ah, ik hoor misschien nog wel hoe het was. Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alle nieuwe studenten.Ik schat zo'n 200 man.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:08 schreef Drug het volgende:
etsu leuk dat je me ff gedag zegt
moet echt eens wat minder lief tegen die klootzak doen
euhm denk dat ik mijn huis ff goed ga schoonmaken en andere huishoudelijke shit waar ik nooit zin in heb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Wat staat er bij drug op het programma?
We gaan naar een één of andere uithoek van Zeeland, waar je zeehonden en dergelijke kunt zien. Zie je waarschijnlijk toch niet, maar ach, dan zijn we lekker aan het strand. Hebben we hier 300 meter lopen ons huis ook, maar goed. Ik doe maar gewoon meequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:12 schreef Drug het volgende:
[..]
euhm denk dat ik mijn huis ff goed ga schoonmaken en andere huishoudelijke shit waar ik nooit zin in heb.
jij?
haha dit klinkt als iets wat mij 1-op-1 ook zou kunnen overkomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We gaan naar een één of andere uithoek van Zeeland, waar je zeehonden en dergelijke kunt zien. Zie je waarschijnlijk toch niet, maar ach, dan zijn we lekker aan het strand. Hebben we hier 300 meter lopen ons huis ook, maar goed. Ik doe maar gewoon mee. Ik ben allang gedoucht en ze ligt verdomme nog te slapen ook.
Dat komt hoogstwaarschijnlijk door het feit dat we sukkels zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:18 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dit klinkt als iets wat mij 1-op-1 ook zou kunnen overkomen
lange rit voor maken ook?
haha je waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt hoogstwaarschijnlijk door het feit dat we sukkels zijn.
Niet zo heel gek ver hier vandaan hoor, maar goed, eer je daar bent, daar blijft en je weer terug moet. Je bent al snel een ruime middag kwijt.
Daar ga ik je geen plezier mee doen, maar daar heb jij eigenlijk wel een geweldig punt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:21 schreef Drug het volgende:
[..]
haha je waarschijnlijk
ach ja gelukkig is er weinig beters te doen volgens mij. en het klinkt nog steeds stukken beter dan mij huishouddagje
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ga ik je geen plezier mee doen, maar daar heb jij eigenlijk wel een geweldig punt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
ik ga maar eens aan de slag nu het nog geen oventemperatuur is binnen. als ik je niet meer spreek, maak er een leuke dag van
En de vader? Het zijn immers niet alleen moeders die een kind horen op te voeden en van te houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:17 schreef kdricklamar het volgende:
Wat een kut moeder is mijn buurvrouw
Elke dag jankt dr kind uren lang en ze zit er maar een beetje dom bij te roken
Ga je kind opvoeden man kan never slapen
Weet ik veel man maar zijn echt slechte ouders vind ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En de vader? Het zijn immers niet alleen moeders die een kind horen op te voeden en van te houden.
Kan er al niet tegen als een kat hier lang dan een minuut of 3 mauwt voor iets dat hij/zij kennelijk nodig heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Weet ik veel man maar zijn echt slechte ouders vind ik
Een baby kan huilen echt geen probleem is ook normaal maar dat die urenlang huilt en die moeder niet eens tegen haar kind praat?
Ik weet ook niet precies maar heb nooit gehoord of gezien dat een baby urenlang huilt zonder dat daar iets aan gedaan kan wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan er al niet tegen als een kat hier lang dan een minuut of 3 mauwt voor iets dat hij/zij kennelijk nodig heeft.Ben geen ouder, maar als ik zou het niet kunnen. Al zou het slecht zijn - geen flauw idee of het zo is) om in te grijpen. als mijn kind maar zou blijven huilen, wel dan slaapt het misschien wel in de armen van pa.
Wat een timing ik ga er ook vandoor. We werken kennelijk als rammelaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies maar heb nooit gehoord of gezien dat een baby urenlang huilt zonder dat daar iets aan gedaan kan worden
Maar hey wie weet is het een zieke baby en kunnen ze er niks aandoen
Mijn moeder had 3 kleine kinderen tegelijk en waren allemaal stil als volwassene![]()
Dus denk wel dat het ligt aan opvoeding
K ga weer proberen te slapen ze is ff opgehouden
Gewoon wat steviger vastknopen en niet zeurenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:33 schreef kdricklamar het volgende:
Bietje sad dat mijn schoenen echt 1 vinger te groot zijn
Is dat erg
Zou ik schijt hebben?
Ja maar het zijn geen schoenen met veters zeg maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een timing ik ga er ook vandoor. We werken kennelijk als rammelaar.
[..]
Gewoon wat steviger vastknopen en niet zeuren
ja kan gewoon gemalen koffie in een beker/kan doen en dat laten bezinkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:05 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme koffie filters op en ik weiger naar de supermarkt te gaan!!!
Ik wil eerst koffie, met m'n krant en daarna poepen!!!
Zit nu een panty in als filter
Kinderachtig
Godverdomme!!!
Is dat dezelfde methode als met zo'n klein kannetje op een vuurtje ofzo??quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:07 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kan gewoon gemalen koffie in een beker/kan doen en dat laten bezinken
nee, dat is een percolatorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Is dat dezelfde methode als met zo'n klein kannetje op een vuurtje ofzo??
Ik zie die dingen altijd staan, geen idee de werking ervan
sws is zulke koffie lekkerderquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:14 schreef kdricklamar het volgende:
Of je kookt water en koffie erin
En daarna door de zeef..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:18 schreef kdricklamar het volgende:
Wil ik in m'n tuin Chillen in hempje beetje eten beetje hw maken enz
Is het ineens winter geworden
Maar toen ik elke dag in de klas zat met 30 man was het wel 36 graden ja toch
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:18 schreef kdricklamar het volgende:
Wil ik in m'n tuin Chillen in hempje beetje eten beetje hw maken enz
Is het ineens winter geworden
Maar toen ik elke dag in de klas zat met 30 man was het wel 36 graden ja toch
Owquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:22 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn auto is klaar, de 4 jurkjes die ik besteld heb komen vandaag binnen en de witte All Stars dainty in mijn maat zijn onderweg.
Het is een mooie dag.
dainty?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:22 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn auto is klaar, de 4 jurkjes die ik besteld heb komen vandaag binnen en de witte All Stars dainty in mijn maat zijn onderweg.
Het is een mooie dag.
Ok, ik wil een keer zo'n ding kopen.quote:
weet niet waar je woont maar hier wordt het hetzelfde als gisteren: 32 graden, zonnig, kapot warmquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:36 schreef kdricklamar het volgende:
Wordt t vandaag wel mooi weer zoals gister
Ik zie dat t vandaag 26 graden wordt maar is er ook zon enzo
Want weet niet meer hoe t weer gister was dus kan niet vergelijken iemand pls
Wejo thxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet waar je woont maar hier wordt het hetzelfde als gisteren: 32 graden, zonnig, kapot warm
Zonnig, later onweer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wejo thx
Zuid Holland beetje bij roffa
Je opvoeding is nog steeds gaande, just sayin'quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:03 schreef zeer het volgende:
het is een tijdje geleden dat ik opgevoed werd maar volgens mij is de klb sc in klb sluiten en de klb sc in onz een dubbel signaal wat er voor zorgt dat ik nu twijfels krijg in mijn empathische en ethische vermogen
koop zo'n french press da's veel makkelijker en snellerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok, ik wil een keer zo'n ding kopen.
Alleen duurt een kop koffie zetten dan 2 jaar.
mag ik nog wat toevoegen aan de discussie die liep in klb fb?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je opvoeding is nog steeds gaande, just sayin'
Dat kun je in klb fb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:50 schreef zeer het volgende:
[..]
mag ik nog wat toevoegen aan de discussie die liep in klb fb?
Ik vind het lekkerder dan een normaal koffiezeapparaat. Zo'n press heb ik geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? Heb je ook ervaring met zo'n france press?
Daar krijg je de lekkerste koffie vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? Heb je ook ervaring met zo'n france press?
Ok ga ik daar is naar kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:49 schreef zeer het volgende:
[..]
koop zo'n french press da's veel makkelijker en sneller
'Wat, geen bier?'quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:56 schreef Rozevla het volgende:
Als ik bij klanten langs ga en dat ze dan vragen " wil je koffie?? "
Hmm ja lekker maar wat voor koffie heb je?
En dat ze dan zeggen " Senseo " of aankomen met zo'n bakje oplos"koffie"![]()
Doe maar water
Eind van de middag of vanavond. Het KNMI zegt dat er ook hagel bij kan zitten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Weetje toevallig ook hoelaatongeveer
Bazin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
Yvonne ben jij nou de baas van fok
Zo heyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eind van de middag of vanavond. Het KNMI zegt dat er ook hagel bij kan zitten.
PRAAT JE MOERS TAAL!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:06 schreef Drug het volgende:
bright are the stars that shine
dark is the sky
i know this love of mine
will never die
and i love her
m'n moeder spreekt enkel in tongen, dus weet niet of je daar zo blij van wordt ;$quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
PRAAT JE MOERS TAAL!!!
Anders ga je maar lekker naar Engeland als je zo graag Engels praat ja
Wat moet je doen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:06 schreef Crip het volgende:
moet naar het ziekenhuis echt geen zin in gvd ik wil daar niet naartoe
haha was dat voor ritmequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat lol? Kwart voor 10 wakker
ik word om 8/9 uur altijd van zelf wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat lol? Kwart voor 10 wakker
Ik hou wel van tongen, peper zout paneermeel en ff in de oven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:10 schreef Drug het volgende:
[..]
m'n moeder spreekt enkel in tongen, dus weet niet of je daar zo blij van wordt ;$
Nou, ik vind het een stuk normaler al dan 5 uur naar bed en 1-2 uur wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:13 schreef Drug het volgende:
[..]
haha was dat voor ritme![]()
niet dat mijne nou zo lekker is. ga even laat slapen en sta om 5 uur op
vis=moordquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik hou wel van tongen, peper zout paneermeel en ff in de oven.
Lekker hoor
ai boi komt goed danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een stuk normaler al dan 5 uur naar bed en 1-2 uur wakker
Laat ik het zo zeggen dat ik hoop na dit weekend toch wel een ritme te hebben waarbij ik om 1 uur naar bed ga en er rond half 9 uit komt
Hoef me toch niet druk te maken over uitgaan want dat doe ik niet meer
ja ben wel 425 km verwijderd van je maar stap nu in de autoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:08 schreef Crip het volgende:
zeer kom je vegan cheesecake eten met mij
ja tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, laten we er maar van uitgaan he
Senseo is niet echt denderend, maar sommige smaken zijn wel oke.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:56 schreef Rozevla het volgende:
Als ik bij klanten langs ga en dat ze dan vragen " wil je koffie?? "
Hmm ja lekker maar wat voor koffie heb je?
En dat ze dan zeggen " Senseo " of aankomen met zo'n bakje oplos"koffie"![]()
Doe maar water
fijn xoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ben wel 425 km verwijderd van je maar stap nu in de auto
Wat? Lekker or!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eind van de middag of vanavond. Het KNMI zegt dat er ook hagel bij kan zitten.
Pik je mij ook even op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ben wel 425 km verwijderd van je maar stap nu in de auto
Ik ga dood vd pijnquote:
wat staat er?!quote:
omg wantquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
https://www.happycow.net/reviews/vegan-folies-paris-29521
neem wel zelf cheesecake mee
veel kaas zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Parijs is wel echt de minst vegan stad waar ik geweest ben sinds we veganistisch eten.
vind dat we intensieve veehouderij moeten verbieden omdat dat gewoon als een paal boven water staat dat dit de hoofdreden is voor de meeste milieuschade op de wereldquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:24 schreef Drug het volgende:
zeer vind je dat overheid dierlijke producten zouden moeten verbieden?
Gewoon allemaal. Het verspreidt zich als een olievlek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:24 schreef Rassilon het volgende:
Is ONZ SC nou de KLB SC, is KLB FB nou de KLB SC of is de KLB SC nou de KLB SC.
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:27 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dat we intensieve veehouderij moeten verbieden omdat dat gewoon als een paal boven water staat dat dit de hoofdreden is voor de meeste milieuschade op de wereld
Jij verspreid je als een olievlek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon allemaal. Het verspreidt zich als een olievlek.
Te laat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:31 schreef Rassilon het volgende:
Ja kut zo word ik nooit mod trouwens.
veel plezier Gquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:33 schreef Rozevla het volgende:
Zo naar Mysteryland
Zal ik proberen als 1ste drugs dode het nieuws te halen?
nee we kunnen niet zonder jequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:33 schreef Rozevla het volgende:
Zo naar Mysteryland
Zal ik proberen als 1ste drugs dode het nieuws te halen?
dat krijg je met "democratieën" die bestuurd worden door de grote bedrijvenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:30 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
vind het zelf wel jammer dat de overheden totaal niet ethisch handelen. mjah dat krijg je met algemeen kiesrecht
doei zangerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toen de oude band uit elkaar ging (Althans, toen de zanger er uit ging) Hadden we allemaal zoiets van, we houden de groepsapp zodat we af en toe nog kunnen jammen.
Vannacht om half 4 heeft blijkbaar de zanger alle 3 de groepen verlaten
ja even problematisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:35 schreef zeer het volgende:
[..]
dat krijg je met "democratieën" die bestuurd worden door de grote bedrijven
Yes, we zien hem volgende week bij het optreden ook want hij gaat een akoestische set spelenquote:
Vraag Brian Johnsonquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Yes, we zien hem volgende week bij het optreden ook want hij gaat een akoestische set spelen
Die gast heeft de band verlaten zodat hij de wat hardere country/southern rock kant op kon gaan, zocht wat meer uitdagingEn nu speelt 'ie akoestisch.
Aardige kerel verder hoor, en ook zo muzikaal als de pest, maar een band uit gaan omdat je harde muziek wil spelen in Drop D tuning (Metal stemming zeg ik altijd) en vervolgens akoestisch spelen in een kroegje...
HAha, nee wij hebben al een zangerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vraag Brian Johnson
Hij heb nu toch niks te doen
njah kapitalisme is een subliem instrument voor de greed die bedrijven onethisch maakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:37 schreef zeer het volgende:
[..]
heeft niks met kapitalisme te maken
tja als hij dat leuk vindt prima tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Yes, we zien hem volgende week bij het optreden ook want hij gaat een akoestische set spelen
Die gast heeft de band verlaten zodat hij de wat hardere country/southern rock kant op kon gaan, zocht wat meer uitdagingEn nu speelt 'ie akoestisch.
Aardige kerel verder hoor, en ook zo muzikaal als de pest, maar een band uit gaan omdat je harde muziek wil spelen in Drop D tuning (Metal stemming zeg ik altijd) en vervolgens akoestisch spelen in een kroegje...
True true, maar het is zo gek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:46 schreef Drug het volgende:
[..]
tja als hij dat leuk vindt prima toch
kweenie man volgens mij moet de overheid het speelveld maken waarop bedrijven kunnen opererenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:45 schreef Drug het volgende:
[..]
njah kapitalisme is een subliem instrument voor de greed die bedrijven onethisch maakt.
misschien is het optreden een uitstapje wat ie ook leuk vindt, en gaat ie verder weer aan de countryquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
True true, maar het is zo gek.
Een band uit stappen omdat je meer uitdaging zoekt en harde country wil rammen, en vervolgens bij een optreden akoestisch gaan pielen
ja dit is wel een realistische visie van status quoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie man volgens mij moet de overheid het speelveld maken waarop bedrijven kunnen opereren
en dus niet een bestuursorgaan organiseren met minder bestuurders dan de lobbyisten eromheen
ik snap wel dat commerciele bedrijven alles op alles zetten om winst te maken, dat is immers hun bestaansrecht, wat ik niet snap is dat overheden alles op alles zetten om deze bedrijven alle ruimte te geven en ze zelfs beleid laten dicteren
het enige wat we als burgers nu kunnen doen, daar onze overheid ons niet beschermt tegen excessen die wij als individuele burger niet kunnen overzien, is ons informeren en daar een consequentie aan koppelen
helaas doen te weinig mensen dit
doe niet zo wit manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Last van m`n maagDacht gister, doe ff wat sambal op m`n beleg, pfffff
Sambal doe ik altijd bij mijn bami als we Chinees eten bestellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Last van m`n maagDacht gister, doe ff wat sambal op m`n beleg, pfffff
fijne pindakaas is dat ja, normaal zijn die 100% pindakazen altijd zo moker hard onderinquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:01 schreef Drug het volgende:
ah verkoopt van die 100% pindakaas. is wel een fijn product om allerlei lekkere shit mee te maken
Pindakaas gemaakt van 100 procent sojabonenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:02 schreef zeer het volgende:
[..]
fijne pindakaas is dat ja, normaal zijn die 100% pindakazen altijd zo moker hard onderin
de bio pindakaas is trouwens niet 100% pinda's
Staal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:20 schreef Drug het volgende:
[..]
o shit wat balen zeg.. wanneer krijg je resultaat van je staal?
ja dat is wat ik bedoelde. nog ff doorzetten dan 😕quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Staal?
Maandag uitslag van kweekje
fugazziquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:22 schreef Wheeljack het volgende:
KLB / [klb sc] Waar we ons gedragen #1![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:29 schreef Drug het volgende:
die wordt binnenkort afgevoerd door mannen in witte overalls
Precies dit, dat is hemels manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:00 schreef zeer het volgende:
snap niet waarom iemand pindakaas zonder sambal zou eten
heb jij nou ook al last van autismitische heimwee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mogen we nou wel echt terug naar KLBZie niks van yvonne of mods
Ik las autistische heimweequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
heb jij nou ook al last van autismitische heimwee?
Geen resultaten gevonden voor autismitischequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
heb jij nou ook al last van autismitische heimwee?
ik zou echt een mooi kind krijgen van drug maynquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kind, is Drug de gelukkige?
als op jou lijkt jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zou echt een mooi kind krijgen van drug mayn
moest ff bijkomen van je prettiness hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:58 schreef Crip het volgende:
[..]
nee zag je mn blotebillenf face net joh, dem wallen.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik las autistische heimwee
Sterkte manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:54 schreef Yiha3 het volgende:
kom ik er gisteren achter dat een kennis zelfmoord gepleegd heeft
Sterktequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:54 schreef Yiha3 het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:09 schreef -supergirl- het volgende:
niemand die ook ff zegt van hee sg'tje we zitten hier
o heftig damn. sterkte manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:54 schreef Yiha3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |