PRAAT JE MOERS TAAL!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:06 schreef Drug het volgende:
bright are the stars that shine
dark is the sky
i know this love of mine
will never die
and i love her
m'n moeder spreekt enkel in tongen, dus weet niet of je daar zo blij van wordt ;$quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
PRAAT JE MOERS TAAL!!!
Anders ga je maar lekker naar Engeland als je zo graag Engels praat ja
Wat moet je doen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:06 schreef Crip het volgende:
moet naar het ziekenhuis echt geen zin in gvd ik wil daar niet naartoe
haha was dat voor ritmequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat lol? Kwart voor 10 wakker
ik word om 8/9 uur altijd van zelf wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat lol? Kwart voor 10 wakker
Ik hou wel van tongen, peper zout paneermeel en ff in de oven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:10 schreef Drug het volgende:
[..]
m'n moeder spreekt enkel in tongen, dus weet niet of je daar zo blij van wordt ;$
Nou, ik vind het een stuk normaler al dan 5 uur naar bed en 1-2 uur wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:13 schreef Drug het volgende:
[..]
haha was dat voor ritme![]()
niet dat mijne nou zo lekker is. ga even laat slapen en sta om 5 uur op
vis=moordquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik hou wel van tongen, peper zout paneermeel en ff in de oven.
Lekker hoor
ai boi komt goed danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een stuk normaler al dan 5 uur naar bed en 1-2 uur wakker
Laat ik het zo zeggen dat ik hoop na dit weekend toch wel een ritme te hebben waarbij ik om 1 uur naar bed ga en er rond half 9 uit komt
Hoef me toch niet druk te maken over uitgaan want dat doe ik niet meer
ja ben wel 425 km verwijderd van je maar stap nu in de autoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:08 schreef Crip het volgende:
zeer kom je vegan cheesecake eten met mij
ja tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, laten we er maar van uitgaan he
Senseo is niet echt denderend, maar sommige smaken zijn wel oke.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:56 schreef Rozevla het volgende:
Als ik bij klanten langs ga en dat ze dan vragen " wil je koffie?? "
Hmm ja lekker maar wat voor koffie heb je?
En dat ze dan zeggen " Senseo " of aankomen met zo'n bakje oplos"koffie"![]()
Doe maar water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |