ja kan gewoon gemalen koffie in een beker/kan doen en dat laten bezinkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:05 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme koffie filters op en ik weiger naar de supermarkt te gaan!!!
Ik wil eerst koffie, met m'n krant en daarna poepen!!!
Zit nu een panty in als filter
Kinderachtig
Godverdomme!!!
Is dat dezelfde methode als met zo'n klein kannetje op een vuurtje ofzo??quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:07 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kan gewoon gemalen koffie in een beker/kan doen en dat laten bezinken
nee, dat is een percolatorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Is dat dezelfde methode als met zo'n klein kannetje op een vuurtje ofzo??
Ik zie die dingen altijd staan, geen idee de werking ervan
sws is zulke koffie lekkerderquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:14 schreef kdricklamar het volgende:
Of je kookt water en koffie erin
En daarna door de zeef..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:18 schreef kdricklamar het volgende:
Wil ik in m'n tuin Chillen in hempje beetje eten beetje hw maken enz
Is het ineens winter geworden
Maar toen ik elke dag in de klas zat met 30 man was het wel 36 graden ja toch
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:18 schreef kdricklamar het volgende:
Wil ik in m'n tuin Chillen in hempje beetje eten beetje hw maken enz
Is het ineens winter geworden
Maar toen ik elke dag in de klas zat met 30 man was het wel 36 graden ja toch
Owquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:22 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn auto is klaar, de 4 jurkjes die ik besteld heb komen vandaag binnen en de witte All Stars dainty in mijn maat zijn onderweg.
Het is een mooie dag.
dainty?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:22 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn auto is klaar, de 4 jurkjes die ik besteld heb komen vandaag binnen en de witte All Stars dainty in mijn maat zijn onderweg.
Het is een mooie dag.
Ok, ik wil een keer zo'n ding kopen.quote:
weet niet waar je woont maar hier wordt het hetzelfde als gisteren: 32 graden, zonnig, kapot warmquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:36 schreef kdricklamar het volgende:
Wordt t vandaag wel mooi weer zoals gister
Ik zie dat t vandaag 26 graden wordt maar is er ook zon enzo
Want weet niet meer hoe t weer gister was dus kan niet vergelijken iemand pls
Wejo thxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet waar je woont maar hier wordt het hetzelfde als gisteren: 32 graden, zonnig, kapot warm
Zonnig, later onweer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wejo thx
Zuid Holland beetje bij roffa
Je opvoeding is nog steeds gaande, just sayin'quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:03 schreef zeer het volgende:
het is een tijdje geleden dat ik opgevoed werd maar volgens mij is de klb sc in klb sluiten en de klb sc in onz een dubbel signaal wat er voor zorgt dat ik nu twijfels krijg in mijn empathische en ethische vermogen
koop zo'n french press da's veel makkelijker en snellerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok, ik wil een keer zo'n ding kopen.
Alleen duurt een kop koffie zetten dan 2 jaar.
mag ik nog wat toevoegen aan de discussie die liep in klb fb?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je opvoeding is nog steeds gaande, just sayin'
Dat kun je in klb fb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:50 schreef zeer het volgende:
[..]
mag ik nog wat toevoegen aan de discussie die liep in klb fb?
Ik vind het lekkerder dan een normaal koffiezeapparaat. Zo'n press heb ik geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? Heb je ook ervaring met zo'n france press?
Daar krijg je de lekkerste koffie vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? Heb je ook ervaring met zo'n france press?
Ok ga ik daar is naar kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:49 schreef zeer het volgende:
[..]
koop zo'n french press da's veel makkelijker en sneller
'Wat, geen bier?'quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:56 schreef Rozevla het volgende:
Als ik bij klanten langs ga en dat ze dan vragen " wil je koffie?? "
Hmm ja lekker maar wat voor koffie heb je?
En dat ze dan zeggen " Senseo " of aankomen met zo'n bakje oplos"koffie"![]()
Doe maar water
Eind van de middag of vanavond. Het KNMI zegt dat er ook hagel bij kan zitten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Weetje toevallig ook hoelaatongeveer
Bazin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
Yvonne ben jij nou de baas van fok
Zo heyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eind van de middag of vanavond. Het KNMI zegt dat er ook hagel bij kan zitten.
PRAAT JE MOERS TAAL!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:06 schreef Drug het volgende:
bright are the stars that shine
dark is the sky
i know this love of mine
will never die
and i love her
m'n moeder spreekt enkel in tongen, dus weet niet of je daar zo blij van wordt ;$quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
PRAAT JE MOERS TAAL!!!
Anders ga je maar lekker naar Engeland als je zo graag Engels praat ja
Wat moet je doen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:06 schreef Crip het volgende:
moet naar het ziekenhuis echt geen zin in gvd ik wil daar niet naartoe
haha was dat voor ritmequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat lol? Kwart voor 10 wakker
ik word om 8/9 uur altijd van zelf wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat lol? Kwart voor 10 wakker
Ik hou wel van tongen, peper zout paneermeel en ff in de oven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:10 schreef Drug het volgende:
[..]
m'n moeder spreekt enkel in tongen, dus weet niet of je daar zo blij van wordt ;$
Nou, ik vind het een stuk normaler al dan 5 uur naar bed en 1-2 uur wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:13 schreef Drug het volgende:
[..]
haha was dat voor ritme![]()
niet dat mijne nou zo lekker is. ga even laat slapen en sta om 5 uur op
vis=moordquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik hou wel van tongen, peper zout paneermeel en ff in de oven.
Lekker hoor
ai boi komt goed danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een stuk normaler al dan 5 uur naar bed en 1-2 uur wakker
Laat ik het zo zeggen dat ik hoop na dit weekend toch wel een ritme te hebben waarbij ik om 1 uur naar bed ga en er rond half 9 uit komt
Hoef me toch niet druk te maken over uitgaan want dat doe ik niet meer
ja ben wel 425 km verwijderd van je maar stap nu in de autoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:08 schreef Crip het volgende:
zeer kom je vegan cheesecake eten met mij
ja tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, laten we er maar van uitgaan he
Senseo is niet echt denderend, maar sommige smaken zijn wel oke.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:56 schreef Rozevla het volgende:
Als ik bij klanten langs ga en dat ze dan vragen " wil je koffie?? "
Hmm ja lekker maar wat voor koffie heb je?
En dat ze dan zeggen " Senseo " of aankomen met zo'n bakje oplos"koffie"![]()
Doe maar water
fijn xoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ben wel 425 km verwijderd van je maar stap nu in de auto
Wat? Lekker or!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eind van de middag of vanavond. Het KNMI zegt dat er ook hagel bij kan zitten.
Pik je mij ook even op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ben wel 425 km verwijderd van je maar stap nu in de auto
Ik ga dood vd pijnquote:
wat staat er?!quote:
omg wantquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
https://www.happycow.net/reviews/vegan-folies-paris-29521
neem wel zelf cheesecake mee
veel kaas zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Parijs is wel echt de minst vegan stad waar ik geweest ben sinds we veganistisch eten.
vind dat we intensieve veehouderij moeten verbieden omdat dat gewoon als een paal boven water staat dat dit de hoofdreden is voor de meeste milieuschade op de wereldquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:24 schreef Drug het volgende:
zeer vind je dat overheid dierlijke producten zouden moeten verbieden?
Gewoon allemaal. Het verspreidt zich als een olievlek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:24 schreef Rassilon het volgende:
Is ONZ SC nou de KLB SC, is KLB FB nou de KLB SC of is de KLB SC nou de KLB SC.
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:27 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dat we intensieve veehouderij moeten verbieden omdat dat gewoon als een paal boven water staat dat dit de hoofdreden is voor de meeste milieuschade op de wereld
Jij verspreid je als een olievlek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon allemaal. Het verspreidt zich als een olievlek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |