SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 00:37:19 ]
Oh ik zei dat we op zaterdag altijd een feestje hebben hier. En dat er tot nu toe één FOK!ker is geweest.quote:
Ik ga er ook vanuit. Maar toch even na checken voor zekerheid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal al wel opgegeten zijn door je kat, bij een duif blijven er wel veren en wat dingen over maar muizen niet denk ik
Oh dat heb ik echt gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zei dat we op zaterdag altijd een feestje hebben hier. En dat er tot nu toe één FOK!ker is geweest.
hahahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij schopt tegen de kast en welke muziek eruit pleurt luister je naar?
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hahahaha
[..]
Muzikaal erg goed dit
Vind zelf deze ook wel goed, ook Marokkaans toch?
Gaga sowieso altijd +1 man, dacht je hiervanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe publiek er verschillend op reageert, vooral gaga
Ben even in gesprekquote:
Mijn ex heeft het in mijn bij zijn gekeken, ik heb wel een deel gezien (van achter mijn laptop)quote:
omdat hij geniaal isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:01 schreef Ashqelon het volgende:
saul goodman had origineel vier afleveringen in bb, hij kon maar in drie verschijnen omdat ie opname had voor how i met, daardoor creëerde producer, ehrmentraut, dat werd zo goed ontvangen dat zowel saul als erhmentraut vaste personages werden en saul zelfs een eigen tv-serie.
Oh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:01 schreef Ashqelon het volgende:
saul goodman had origineel vier afleveringen in bb, hij kon maar in drie verschijnen omdat ie opname had voor how i met, daardoor creëerde producer, ehrmentraut, dat werd zo goed ontvangen dat zowel saul als erhmentraut vaste personages werden en saul zelfs een eigen tv-serie.
Dit is dus een van de redenen waarom de SC dicht is gemieterd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zal wel rondje aan het wandelen zijn
Hoezo? Dat is niet raar dat hij dat zegt. Braddie gaat regelmatig 's nachts wandelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is dus een van de redenen waarom de SC dicht is gemieterd.
Okay.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is niet raar dat hij dat zegt. Braddie gaat regelmatig 's nachts wandelen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:27 schreef Oberkullie het volgende:
Heb witte All Stars dainty in mijn maat gevonden
Morgen niels. Ook vast in het ritme? Je kunt de wekker uit laten, maar uitslapen...quote:
Is het ritme indd. ff een peuk en verderslapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 05:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Morgen niels. Ook vast in het ritme? Je kunt de wekker uit laten, maar uitslapen...
Ah, wel, ik ga voor een bakkie pleur en een lekkere douche. En daarna zo stilletjes aan eens even kijken hoe lang het duurt tot mevrouw D. ontwaakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 05:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is het ritme indd. ff een peuk en verderslapen.
Ik ben er nog. Het is hier 1:00, kan niet slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 06:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, 7 uur en nog steeds geen leven, wat een slappe hap zeg, die jeugd van tegenwoordig.
Morgen deze morgen Etsu, ja, ook daar. Te warm zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben er nog. Het is hier 1:00, kan niet slapen
Gewoon niet moe genoeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Morgen deze morgen Etsu, ja, ook daar. Te warm zeker?
Jij kijkt te veel uit naar Six Flags denk ik, want die pretparken daar.quote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij kijkt te veel uit naar Six Flags denk ik, want die pretparken daar.
Alle nieuwe studenten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
En daar ga je dan met je opleiding heen, universiteit, alle eerstejaars, of hoe moet ik dat zien?
lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik was wat filmpjes aan het uploaden naar Joepoep en zat ook wat Regular Car Review filmpjes te checken.
Ga nu richting m`n bed, 10 voor half 3, wekker staat op half 10. Prima zat. Effe wat ritme opbouwen.
In alle waarschijnlijkheid, tot morgen ochtend
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Ik ga maar weer proberen te slapen, met het luren naar m'n telefoonscherm schiet ik ook niet veel mee op.
Succes Frank met wat je ook gaat doen met mevrouw F
Ah, ik hoor misschien nog wel hoe het was. Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alle nieuwe studenten.Ik schat zo'n 200 man.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:08 schreef Drug het volgende:
etsu leuk dat je me ff gedag zegt
moet echt eens wat minder lief tegen die klootzak doen
euhm denk dat ik mijn huis ff goed ga schoonmaken en andere huishoudelijke shit waar ik nooit zin in heb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Wat staat er bij drug op het programma?
We gaan naar een één of andere uithoek van Zeeland, waar je zeehonden en dergelijke kunt zien. Zie je waarschijnlijk toch niet, maar ach, dan zijn we lekker aan het strand. Hebben we hier 300 meter lopen ons huis ook, maar goed. Ik doe maar gewoon meequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:12 schreef Drug het volgende:
[..]
euhm denk dat ik mijn huis ff goed ga schoonmaken en andere huishoudelijke shit waar ik nooit zin in heb.
jij?
haha dit klinkt als iets wat mij 1-op-1 ook zou kunnen overkomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We gaan naar een één of andere uithoek van Zeeland, waar je zeehonden en dergelijke kunt zien. Zie je waarschijnlijk toch niet, maar ach, dan zijn we lekker aan het strand. Hebben we hier 300 meter lopen ons huis ook, maar goed. Ik doe maar gewoon mee. Ik ben allang gedoucht en ze ligt verdomme nog te slapen ook.
Dat komt hoogstwaarschijnlijk door het feit dat we sukkels zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:18 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dit klinkt als iets wat mij 1-op-1 ook zou kunnen overkomen
lange rit voor maken ook?
haha je waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt hoogstwaarschijnlijk door het feit dat we sukkels zijn.
Niet zo heel gek ver hier vandaan hoor, maar goed, eer je daar bent, daar blijft en je weer terug moet. Je bent al snel een ruime middag kwijt.
Daar ga ik je geen plezier mee doen, maar daar heb jij eigenlijk wel een geweldig punt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:21 schreef Drug het volgende:
[..]
haha je waarschijnlijk
ach ja gelukkig is er weinig beters te doen volgens mij. en het klinkt nog steeds stukken beter dan mij huishouddagje
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ga ik je geen plezier mee doen, maar daar heb jij eigenlijk wel een geweldig punt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
ik ga maar eens aan de slag nu het nog geen oventemperatuur is binnen. als ik je niet meer spreek, maak er een leuke dag van
En de vader? Het zijn immers niet alleen moeders die een kind horen op te voeden en van te houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:17 schreef kdricklamar het volgende:
Wat een kut moeder is mijn buurvrouw
Elke dag jankt dr kind uren lang en ze zit er maar een beetje dom bij te roken
Ga je kind opvoeden man kan never slapen
Weet ik veel man maar zijn echt slechte ouders vind ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En de vader? Het zijn immers niet alleen moeders die een kind horen op te voeden en van te houden.
Kan er al niet tegen als een kat hier lang dan een minuut of 3 mauwt voor iets dat hij/zij kennelijk nodig heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Weet ik veel man maar zijn echt slechte ouders vind ik
Een baby kan huilen echt geen probleem is ook normaal maar dat die urenlang huilt en die moeder niet eens tegen haar kind praat?
Ik weet ook niet precies maar heb nooit gehoord of gezien dat een baby urenlang huilt zonder dat daar iets aan gedaan kan wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan er al niet tegen als een kat hier lang dan een minuut of 3 mauwt voor iets dat hij/zij kennelijk nodig heeft.Ben geen ouder, maar als ik zou het niet kunnen. Al zou het slecht zijn - geen flauw idee of het zo is) om in te grijpen. als mijn kind maar zou blijven huilen, wel dan slaapt het misschien wel in de armen van pa.
Wat een timing ik ga er ook vandoor. We werken kennelijk als rammelaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies maar heb nooit gehoord of gezien dat een baby urenlang huilt zonder dat daar iets aan gedaan kan worden
Maar hey wie weet is het een zieke baby en kunnen ze er niks aandoen
Mijn moeder had 3 kleine kinderen tegelijk en waren allemaal stil als volwassene![]()
Dus denk wel dat het ligt aan opvoeding
K ga weer proberen te slapen ze is ff opgehouden
Gewoon wat steviger vastknopen en niet zeurenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:33 schreef kdricklamar het volgende:
Bietje sad dat mijn schoenen echt 1 vinger te groot zijn
Is dat erg
Zou ik schijt hebben?
Ja maar het zijn geen schoenen met veters zeg maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een timing ik ga er ook vandoor. We werken kennelijk als rammelaar.
[..]
Gewoon wat steviger vastknopen en niet zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |