ben je al 50?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nóg een keer? Dat is al de derde keer man!
[..]
Haha, dank kerel.
Gaat het wel goed verder, Crip?quote:
Zeer zeker. Ook een muzikaal genie van Sun.quote:
Sun Records bracht echt wat parels!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ook een muzikaal genie van Sun.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Beide is gewoon goed, wat lul je
Ook mooi... maar zijn verwaarloosde MGM-jaren zijn ook juwelen... Zoek maar eens op Pantomime (1966)quote:
Ze is achteruit aan het biddenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:53 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Gaat het wel goed verder, Crip?
Meestal eten ze prooien niet op. Zeker niet als ze thuis veel lekkerdere dingen te vreten krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga morgen maar eens hier boven goed kijken of er nergens dode muizen liggen. Die van net zie ik ook nergens meer en de kat is weer pleite.
heb mn glock in de aanslagquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bijna.
Busje al ingekocht en je locatie staat al in m'n navigatiesysteem.
Smell my tissue bitch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb mn glock in de aanslag
bring it on bitch
Meest ondergewaardeerde is toch wel Carl Perkinsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sun Records bracht echt wat parels!
Daarom morgen even checken onder de diepvries enz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal eten ze prooien niet op. Zeker niet als ze thuis veel lekkerdere dingen te vreten krijgen.
Johnny Cashquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sun Records bracht echt wat parels!
Dat vond hij ook van zichzelf geloof ik, dus ja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Thezappa het volgende:
ben zeker weer de enige die roy orbi een nerd vind
je moet echt meer buiten komen en minder transformers kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja
Maar had wel geniale TT:
[KLB SC IN ONZ] Optimus Prime for president
en dan in de OP dit plaatje
[ afbeelding ]
prima allemaal maar , vond net niet echt wat..altans niet mijn muziekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vond hij ook van zichzelf geloof ik, dus ja...
Geen zin om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet echt meer buiten komen en minder transformers kijken
Dat kan... ieder zijn meug... ik heb zo ongeveer alles van die man...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
prima allemaal maar , vond net niet echt wat..altans niet mijn muziek
Stop dan op z'n minst met al die TS plaatjes. Godverdomme man. Het is fucking sad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Geen zin om naar buiten te gaan
Blue Suede Shoesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerde is toch wel Carl Perkins
beter stop je iig met die transformer bsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan heb ik weer liever Jackie Wilson en Chuck Berry.quote:
WHO IN THE HELL OF KOAN IS THIS !!!!???/quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja
Maar had wel geniale TT:
[ afbeelding ]
hm best gevarieerd. paar van mijn favorieten zijn talking heads, miles davis, claude debussy. en wat hedendaagse shit, van dit jaar spint crab days van cate le bon wel heavy rotationquote:
mij beide niet echtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Elvis is niet zo m'n ding.
Roy Orbison though.
Chuck Berry sowieso, ouwe baasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan heb ik weer liever Jackie Wilson en Chuck Berry.
Ben niet zo'n Presley-fan eigenlijk. Ik vind niks met de muziek hoor, prima, maar ik vind hem ook weer niet zo dat ik zeg, oh oh, die steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WHO IN THE HELL OF KOAN IS THIS !!!!???/
Chuck berry!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Chuck Berry sowieso, ouwe baas
Je bedoelt dus dat ik doe alsof ik er fan van ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter stop je iig met die transformer bs
Praat erover met Fylax, daar weet hij alles van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
ik draag altijd lange broekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Praat erover met Fylax, daar weet hij alles van.
Altijd lange broeken dragen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die heb ik nog live gezien samen met Jerry Lee Lewis_O_
mwah mijne was beter maar ik apprecieer de inspanningquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja
Maar had wel geniale TT:
[ afbeelding ]
miles davis , bitches brew is een van mijn top 20 platenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Drug het volgende:
[..]
hm best gevarieerd. paar van mijn favorieten zijn talking heads, miles davis, claude debussy. en wat hedendaagse shit, van dit jaar spint crab days van cate le bon wel heavy rotation
On the Corner!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miles davis , bitches brew is een van mijn top 20 platen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
En natuurlijk Bobby Womack... mijn held
nee ik zeg dat je moet stoppen met de hele tijd te verkondigen dat je een fan bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat ik doe alsof ik er fan van ben?
GRANDMAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben niet zo'n Presley-fan eigenlijk. Ik vind niks met de muziek hoor, prima, maar ik vind hem ook weer niet zo dat ik zeg, oh oh, die steekt er met kop en schouders bovenuit.
voor die tijd was die best stoer,quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben niet zo'n Presley-fan eigenlijk. Ik vind niks met de muziek hoor, prima, maar ik vind hem ook weer niet zo dat ik zeg, oh oh, die steekt er met kop en schouders bovenuit.
Ja maak me maar jaloers johquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die heb ik nog live gezien samen met Jerry Lee Lewis
Dank Frassquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd Hork!! Weer een dagje ouder
Smokestack Lightningquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Howlin' Wolf mis ik wel in dit plaatje, ook een prima artiest.
terechtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miles davis , bitches brew is een van mijn top 20 platen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Howlin' Wolf mis ik wel in dit plaatje, ook een prima artiest.
Ik was echt zeer verrast toen ik 2 jaar terug bij de Stones was in Werchter, en toen ze als eerbetoon opeens It's All Over Now speelde, holy shit zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
En natuurlijk Bobby Womack... mijn held
Ik vermoed dat ik helaas niet op het feest kan komen, omdat ik denk dat ik neergeschoten word door een doorgedraaide fanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nóg een keer? Dat is al de derde keer man!
Die heeft een van de meeste rustgevende intro's ooit.quote:
Shit kan gebeuren ja, beter denk je om je eigen veiligheidquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik helaas niet op het feest kan komen, omdat ik denk dat ik neergeschoten word door een doorgedraaide fan
ik wel , maar idd ook meer coltrane fan..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:01 schreef Drug het volgende:
[..]
terecht
maar vind dat niet per se z'n beste trouwens
Eens! Wang Dang Doodle ook trouwens, klinkt ook nog eens vertrouwd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heeft een van de meeste rustgevende intro's ooit.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die line-up op dat album:
Ronnie Wood - guitar
Bernard Fowler - vocals
Flea - bas
Jim Keltner - drums
Slash - guitar
Ivan Neville - keybs
so toen was ik kleine boy, vond het geweldigquote:
Dat album van Ronnie Wood is zeer goed, durf bijna te zeggen dat het beter is dan de albums van Keith Richards met de Wino'squote:
All night long!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens! Wang Dang Doodle ook trouwens, klinkt ook nog eens vertrouwd.
was nog niet eens geboren toenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:04 schreef Drug het volgende:
[..]
so toen was ik kleine boy, vond het geweldig
ah coltrane is ook tof, wel echt anders vergelen met electric miles. vind my favorite thing ongelooflijk mooi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik wel , maar idd ook meer coltrane fan..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:05 schreef LompeHork het volgende:
We vergeten nog iemand op dat label.
o ik kan er niet zo goed mee omgaan merk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan ONZ; daar worden altijd titgifs gepost in nachtbakker
als ik dood ga nr 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:05 schreef Drug het volgende:
[..]
ah coltrane is ook tof, wel echt anders vergelen met electric miles. vind my favorite thing ongelooflijk mooi.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:05 schreef Rozevla het volgende:
Lekker 3 pakkies peuken roken op een dag om je stem " goed " te laten klinken
Godver nog echt ook.quote:Cole rookte drie pakjes Kool-mentholsigaretten per dag. Volgens Cole droegen de sigaretten ertoe bij dat zijn stem voldoende laag bleef.
Heerlijke stem heeft die kerel, subtiele muziek, veel meezing-dingen ook (Chug-A-Lug bijvoorbeeld), maar echt wel puike muziek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Die heb ik ook op zo'n country classic cd staan die ik in de auto heb liggen. Meestal druk ik het nummertje nog een keer af als 'ie voorbij is.
vind sun house ook heeeeel vetquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heerlijke stem heeft die kerel, subtiele muziek, veel meezing-dingen ook (Chug-A-Lug bijvoorbeeld), maar echt wel puike muziek.
echt nr 1 zappa watermelon in a easter hayquote:
Ik vind het echt tyfus smerig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
wrm rook je dan mentholsigaretten
das toch helemaal niet lekker
zappa nooit goed ingekomen. welke album is een goede instapper?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
echt nr 1 zappa watermelon in a easter hay
nr 2 bury me in smoke van down
ik rook niet eens en het lijkt me ranzigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt tyfus smerig.
Als ik zo'n ding opstak en inhaleerde kreeg ik altijd zo'n heel fris gevoel. Onzin natuurlijk, het is net zo beroerd, maar zuiver alsof je meer lucht kreegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
wrm rook je dan mentholsigaretten
das toch helemaal niet lekker
1tje in de zoveel tijd kan wel maar 3 pakjes van die zooi op een dagquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt tyfus smerig.
ken ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beste gitarist aller tijden: Freddie King
Tja... ik ga er bij jou van uit dat bijna alles bullshit is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja hehe, ik ken de feiten wel hoor
echt hequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja... ik ga er bij jou van uit dat bijna alles bullshit is.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja... ik ga er bij jou van uit dat bijna alles bullshit is.
Tip braddo, jij moet jouw vlogjes af en toe - dat zie je altijd als je professionele video's ziet, stukjes met muziek - met jouw goede muziek gaan filmen. Als je bijvoorbeeld ergens naar toe gaat dat je bijv. onder Willie Nelson shots ziet van jou rijdend, af en toe een sfeerbeeldje en dat soort dingen. Muziek moet natuurlijk wel passen bij je onderwerp, maar jij had het over professioneler worden, dat mis je bij jouw vlogs, sfeerbeelden met muziek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heroes
Release date: May 15, 2012
Label: Legacy Recordings
Let's Face the Music and Dance
Release date: April 16, 2013
To All the Girls...
Release date: October 15, 2013
Band of Brothers
Release date: June 17, 2014
Summertime: Willie Nelson Sings Gershwin
Release date: February 26, 2016
For The Good Times - A Tribute to Ray Price
Release date: September 19, 2016
8 albums in 4 jaar tijd terwijl je de 80 al gepasseerd bent
* Django & Jimmy met Merle Haggard en December Ragtime met z`n zus niet vergeten natuurlijk.
ROZEVLA, HELD! Stones.quote:
Dat vind ik echt de grootste kutband uit de hele muziekgeschiedenis.quote:
ik vind hot rats heel goed , typeert zappa wel..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:09 schreef Drug het volgende:
[..]
zappa nooit goed ingekomen. welke album is een goede instapper?
ja bedoel ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel je Son House? Dat is wel fijn ja.
Ah kut is dat manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik was net uit Cuba weg toen dat optreden was
HELEMAAL MEE EENS.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef LompeHork het volgende:
Dit mogen ze op mijn begrafenis draaien. VOLLEDIG. En beter is iedereen stil of ik kom ze klappen.
3 keer live gezien , maatje van mij neemt mij altijd mee, niet helemaal mijn ding maar wel meesterlijke muziekantenquote:
Ik gebruik nu muziek die ik zelf maakquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tip braddo, jij moet jouw vlogjes af en toe - dat zie je altijd als je professionele video's ziet, stukjes met muziek - met jouw goede muziek gaan filmen. Als je bijvoorbeeld ergens naar toe gaat dat je bijv. onder Willie Nelson shots ziet van jou rijdend, af en toe een sfeerbeeldje en dat soort dingen. Muziek moet natuurlijk wel passen bij je onderwerp, maar jij had het over professioneler worden, dat mis je bij jouw vlogs, sfeerbeelden met muziek.
Helemaal mee eens, dit is echt fantastisch!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef LompeHork het volgende:
Dit mogen ze op mijn begrafenis draaien. VOLLEDIG. En beter is iedereen stil of ik kom ze klappen.
5 keer gezien, fantastische band, vooral live vind ik ze de moeitequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
3 keer live gezien , maatje van mij neemt mij altijd mee, niet helemaal mijn ding maar wel meesterlijke muziekanten
Een maatje van mij luistert hier naar:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
3 keer live gezien , maatje van mij neemt mij altijd mee, niet helemaal mijn ding maar wel meesterlijke muziekanten
njah ze hebben echt wel goeie shit gemaakt. maar zijn wel een beetje prickishquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootste kutband uit de hele muziekgeschiedenis.
Staat ook getatoeëerd op mijn arm, dus moet welquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dit is echt fantastisch!
ik ook , maar muse , nickelback en kane ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootste kutband uit de hele muziekgeschiedenis.
prachtigquote:
gekke tattooboyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staat ook getatoeëerd op mijn arm, dus moet wel
tering , mooiquote:
Nouja, dat laatste vind ik dus vooral hatelijk ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Drug het volgende:
[..]
njah ze hebben echt wel goeie shit gemaakt. maar zijn wel een beetje prickish
Oh, dat zijn wel dé bands ja. Hoewel ik Muse nog kan waarderen enigszins.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ook , maar muse , nickelback en kane ook
nja ik hoef niet per se popie. zal hot rats wel eens proberenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik vind hot rats heel goed , typeert zappa wel..
maar denk best of pakken , maar zijn popie nummers , beste lees je wiki en kijk je wat je aan staat
floyd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staat ook getatoeëerd op mijn arm, dus moet wel
In mijn ogen stopte ze met echt goed zijn rond Undercover, dat was 1986, dat was hun laatste nog echt redelijk vernieuwende plaat, en vond de andere platen ook wel oke, voodoo lounge, bridges to babylon en A Bigger Bang (Staan ook hele goede nummers op) Maar ze zijn nu meer een soort parodie gewordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Drug het volgende:
[..]
njah ze hebben echt wel goeie shit gemaakt. maar zijn wel een beetje prickish
Dat blijft zo'n geweldig nummer hequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef LompeHork het volgende:
je kunt ook proberen met best of , weetje wat het is , staan wel goede nrs op maar ja er moet ook geld evrdient wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:16 schreef Drug het volgende:
[..]
nja ik hoef niet per se popie. zal hot rats wel eens proberen
Goede top 5.quote:01. 700 deadprez
02. 477 LittleBrownie
03. 312 Drug
04. 309 Ajacied422
05. 252 Amarantha
Matige Sympathy versie trouwens. Rozevla, je bent fan neem ik aan? Dan ken je baas der bazen versie vast al:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:16 schreef Rozevla het volgende:
Altamont Free Concert, hells angels in huren als beveiliging en dan janken als er dooie vallen![]()
vind het muzikaal best vet maar vocals ergerlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een maatje van mij luistert hier naar:
Dat is toch geen muziek
quote:
true truequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je kunt ook proberen met best of , weetje wat het is , staan wel goede nrs op maar ja er moet ook geld evrdient worden
Dit ja, te schreeuwerig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Drug het volgende:
[..]
vind het muzikaal best vet maar vocals ergerlijk
Vind het eigenlijk op beide vlakken niets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Drug het volgende:
[..]
vind het muzikaal best vet maar vocals ergerlijk
quote:
We hebben vakantie. Misschien ergens in de loop van volgende week een keertje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
En Horkvrouw ook want die is ook tof.
Hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou net zeggen: Waar is LB gebleven
als je het leuk vind , dm me , ik stuur je aantal nrs doorquote:
Hork heeft volgens mij 90% al gemeet.quote:
Ohquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
We hebben vakantie. Misschien ergens in de loop van volgende week een keertje?boeken we een hotelletje ofzo.
Klopt, ben ik ook !quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Matige Sympathy versie trouwens. Rozevla, je bent fan neem ik aan? Dan ken je baas der bazen versie vast al:
Mick & Keith wisselen hier beide echt zeer fijne lange gitaarsolo's uit (Mick Taylor he)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]respect! Zappa is een muzikaal genie overigens.
ist ook , heb op arrow keer the wall gezien...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]respect! Zappa is een muzikaal genie overigens.
Zoals Angus er bij staatquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:19 schreef Rozevla het volgende:
Deze vind ik lachen om bij elkaar te zien, normaal die dooie Malcolm young die nooit wat doet moet zelfs lachen en een beetje dansen
cool. heb nu hot rats opgezet. begint verrassend goed. maar ik knap vaak af op vocalen, dus ff afwachten nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
als je het leuk vind , dm me , ik stuur je aantal nrs door
begint bij nr 2 pas , en dat is captain beefheart aka don van vliet , een rotterdammerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:21 schreef Drug het volgende:
[..]
cool. heb nu hot rats opgezet. begint verrassend goed. maar ik knap vaak af op vocalen, dus ff afwachten nog
3e? (vergeet je jezelf niet)quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhDat is wel snel. Maar dat kan wel. Op zaterdag hebben we 's avonds altijd party hier voor iedereen. Is ook wel leuk. Zou je de 2de FOK!ker zijn die daar bij is.
Klopt, Jagger is een behoorlijke Diva, maar vind het ook wel een topsporter eigenlijk! Las ooit eens een biografie over ze, en hij liep/rende gemiddeld tijdens een concert 8 kilometer!! Bizar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt, ben ik ook !
Maar ik heb dat boek gelezen van de hell angels en daar kwam ook het concert wat de stones toen gaven in naar voren. Waarin je leest dat die mick jagger wel een ongelofelijke diva is
Verder muziek is top, en qua passie vind je er niet veel die in hun 70ste zo op het podium staan
Je hebt Roger Waters op het Arrow festival gezien? Ja? Idem.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
[..]
ist ook , heb op arrow keer the wall gezien...
ook niet helemaal mijn ding..mis wat power zegma
Dat is wel weer zo. Eigenlijk 4de want mijn beste vriend heeft hier ook een account (maar hij leest alleen in NWS enz).quote:
Buddy guyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals Angus er bij staat
Vind het sowieso echt super lachen om Keith en Ronnie altijd hun "plek" te beschermen als het ware, ze lijken wel echt als een stel gladiatoren hun prooi te benaderen als ze te dichtbij komen
Vind je hier van?
wij hebben trouwens altijd een band gemeen , god wat is queen ook meesterlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, Jagger is een behoorlijke Diva, maar vind het ook wel een topsporter eigenlijk! Las ooit eens een biografie over ze, en hij liep/rende gemiddeld tijdens een concert 8 kilometer!! Bizar.
En zelfs tegenwoordig nog flink, lopen, huppelen, rennen, maakt geen fuck uit, en zuiver door blijven zingen he
(Zingt vind ik beter dan 30 jaar geleden)
o vet cpt beefheart ken ik wel jah. rdamquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
begint bij nr 2 pas , en dat is captain beefheart aka don van vliet , een rotterdammer
ja daar was ik , was het volgens mij bloedje heet , ik woon in de buurt ging elk jaar..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt Roger Waters op het Arrow festival gezien? Ja? Idem.
Waters is een cunt.
Maar ik heb hem ook gezien toen hij Dark Side of the Moon volledig deed en dat was dan weer awesome.
Queen is echt fantastischquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wij hebben trouwens altijd een band gemeen , god wat is queen ook meesterlijk
Zijn allemaal topsporters, zeker gezien hun levensstijl of eigenlijk staat dat haaks op topsporterquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, Jagger is een behoorlijke Diva, maar vind het ook wel een topsporter eigenlijk! Las ooit eens een biografie over ze, en hij liep/rende gemiddeld tijdens een concert 8 kilometer!! Bizar.
En zelfs tegenwoordig nog flink, lopen, huppelen, rennen, maakt geen fuck uit, en zuiver door blijven zingen he
(Zingt vind ik beter dan 30 jaar geleden)
Dat nieuwe album van Buddy moet je echt checken, I was born to play guitarquote:
heb nog keer met hem gebeld , via een kunst galerie uit new york ..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:23 schreef Drug het volgende:
[..]
o vet cpt beefheart ken ik wel jah. rdam
ik van works , en zijn solo werk , im the great pretender opzetten en ik ga huilenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Queen is echt fantastisch
Ik heb een behoorlijk onpopulaire mening wat betreft Queen en dat is dat ik Hot Space echt een briljant album vind
Kan trouwens ook echt genieten van Queen II
coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb nog keer met hem gebeld , via een kunst galerie uit new york ..
Precies! Charlie Watts gaf aan dat hij fysiek de zwaarste taak heeft, én dat als hij zegt dat het klaar is, het ook echt klaar is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn allemaal topsporters, zeker gezien hun levensstijl of eigenlijk staat dat haaks op topsporter. Doet dat maar eens als je al tegen de 75 loopt, laat staan als je al net als Richards een fles whisky achterover kukelt sinds een jaar of 18 en daarbij ook alles hebt gebruikt wat los en vast zit.
lemmyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn allemaal topsporters, zeker gezien hun levensstijl of eigenlijk staat dat haaks op topsporter. Doet dat maar eens als je al tegen de 75 loopt, laat staan als je al net als Richards een fles whisky achterover kukelt sinds een jaar of 18 en daarbij ook alles hebt gebruikt wat los en vast zit.
Ah, daar was ik ook jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja daar was ik , was het volgens mij bloedje heet , ik woon in de buurt ging elk jaar..
beste was ted nugent hahaha
The Works staan ook parels op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik van works , en zijn solo werk , im the great pretender opzetten en ik ga huilen
ja was prachtig , had alles over gehad om een x zappa te zien spelen..quote:
shotje hero jatoghquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies! Charlie Watts gaf aan dat hij fysiek de zwaarste taak heeft, én dat als hij zegt dat het klaar is, het ook echt klaar is.
Wel respect voor, 76 jaar! 2 uur lang rock drummen met artritis in je handen en rug
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, daar was ik ook ja
Ted Nugent blijft altijd tof live ook!
mijn pa is een nugent fan ..wel minder nu die zo rechts is hahaha....quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, daar was ik ook ja
Ted Nugent blijft altijd tof live ook!
ja tragisch hoe het hem is vergaan :squote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja was prachtig , had alles over gehad om een x zappa te zien spelen..
althans bijna alles
speed spuitenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lemmy was geen topsporter..
Ja, als zuipen een sport was stond 'ie op 1
shit happensquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ja tragisch hoe het hem is vergaan :s
tering ja...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat begint nu langzaam wel een écht oud mannetje te worden.
[ afbeelding ]
Hm, niet verkeerd, just what the doctor orderedquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
[..]
mijn pa is een nugent fan ..wel minder nu die zo rechts is hahaha....
Ja de tering inderdaad man! Zoals ze daar los gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Rozevla het volgende:
Waar ik echt 500 euro voor over heb om een keer bij te zijn is ACDC in Argentinië
Dit publiek jongen
TERING !!!!
Gewoon tering veel distortion en rammen.quote:
later frankiequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik wens jullie allen een fijne nacht. Morgen weer een nieuwe dag.
hehe , wel mooi om hem te zien huilen achter zn zonnebrilletje dat zn nugent kwamquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, niet verkeerd, just what the doctor ordered
Oud mannetje te worden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat begint nu langzaam wel een écht oud mannetje te worden.
[ afbeelding ]
Wat heb jij een kutconcerten meegemaakt dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja de tering inderdaad man! Zoals ze daar los gaan
Heb redelijk wat concerten bij gewoond hier, en het enige concert waar mensen echt los gingen was bij The Who hits 50 vorig jaar. De rest van de Shows, James Brown, AXL/DC, Paul McCartney, Tom Jones (beide keren) AC/DC, Stones, was allemaal zo fucking tamZelfs The Who meets Quadrophenia, hoe kan je het dan zo ver laten komen dat zelfs Pete zegt "You're allowed to stand up,fuckers"
Trusten Frankquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wil je tikken op je hand krijgen danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
Wrom gebruiken ze dit niet meer op scholen?
[ afbeelding ]
das nie voor de handjes hoor ;squote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je tikken op je hand krijgen dan
ciaoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
kan wel op jou gebruikenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man, totaal niet, waren echt fantastische shows, maar ik stond bij de meeste shows of in het midden of vooraan, en de meeste stonden toch als zoutzakken erbij hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat heb jij een kutconcerten meegemaakt dan.
acdc waar ik was was groot feestquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat heb jij een kutconcerten meegemaakt dan.
Dat zeg ik: kutconcerten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee man, totaal niet, waren echt fantastische shows, maar ik stond bij de meeste shows of in het midden of vooraan, en de meeste stonden toch als zoutzakken erbij hoor
Idem hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
acdc waar ik was was groot feest
Weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
mooi man ...en het was acdcquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zeg ik: kutconcerten.
[..]
Idem hier.
Heb bij AC/DC in het gelredome vorig jaar ook wel genoten, maar door de zit plekken viel het toch tegenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
acdc waar ik was was groot feest
wask ook , wel staande gedeeltequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb bij AC/DC in het gelredome vorig jaar ook wel genoten, maar door de zit plekken viel het toch tegen![]()
Heb wel de hele avond met een ouwe duitser zitten mee bleren en dansen
moet blozenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:31 schreef Drug het volgende:
[..]
geef je alleen a3moud als je eigenlijk nie wil :$
Moet je straks Pokémon vangen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Alleen even huisgenoot vragen om een brute zaklamp. Meteen hier weer 50 berichten erbij.
Si. Iets met panden en alles.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je mn berichtje gelezen hier?
Nee ik ga morgen hier goed kijken of er nergens dode muizen liggen door mijn kat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je straks Pokémon vangen?
Aah, ja daar zal het aan hebben gelegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wask ook , wel staande gedeelte
Dat is Facebook. Ik had het over party op zaterdag. Soort van party.quote:
dancehall, hiphop, R&B, raggae, rock, metal, pop, klassiek, kpop, jpop, darbuka, reggada, chaabi.quote:
tja braddie , moet ik er van zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aah, ja daar zal het aan hebben gelegen.
was ook bij Clapton en Winwood in 2009 en bij Guns N Roses in 2010.
Guns was echt wel waanzinnig hoor, moshpitsEn Clapton was het totale tegenovergestelde, wat een saai tyfus publiek.
Ik ben van kamp Brianquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind Axl Rose op dit nummer beter eigenlijk
Wist niet dat jij zo gevarieerd was qua muziek!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
dancehall, hiphop, R&B, raggae, rock, metal, pop, klassiek, kpop, jpop, darbuka, reggada, chaabi.
Ik ben ook van kamp Brianquote:
liever paarsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:34 schreef Drug het volgende:
[..]
zal je eens rode billen geven in plaats rode wangen
Jij schopt tegen de kast en welke muziek eruit pleurt luister je naarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
dancehall, hiphop, R&B, raggae, rock, metal, pop, klassiek, kpop, jpop, darbuka, reggada, chaabi.
type marokkaanse muziekquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo gevarieerd was qua muziek!
Wat is Chaabi?
Zal al wel opgegeten zijn door je kat, bij een duif blijven er wel veren en wat dingen over maar muizen niet denk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen hier goed kijken of er nergens dode muizen liggen door mijn kat.
Gemist?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is Facebook. Ik had het over party op zaterdag. Soort van party.
:squote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij schopt tegen de kast en welke muziek eruit pleurt luister je naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |