ik vind hot rats heel goed , typeert zappa wel..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:09 schreef Drug het volgende:
[..]
zappa nooit goed ingekomen. welke album is een goede instapper?
ja bedoel ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel je Son House? Dat is wel fijn ja.
Ah kut is dat manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik was net uit Cuba weg toen dat optreden was
HELEMAAL MEE EENS.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef LompeHork het volgende:
Dit mogen ze op mijn begrafenis draaien. VOLLEDIG. En beter is iedereen stil of ik kom ze klappen.
3 keer live gezien , maatje van mij neemt mij altijd mee, niet helemaal mijn ding maar wel meesterlijke muziekantenquote:
Ik gebruik nu muziek die ik zelf maakquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tip braddo, jij moet jouw vlogjes af en toe - dat zie je altijd als je professionele video's ziet, stukjes met muziek - met jouw goede muziek gaan filmen. Als je bijvoorbeeld ergens naar toe gaat dat je bijv. onder Willie Nelson shots ziet van jou rijdend, af en toe een sfeerbeeldje en dat soort dingen. Muziek moet natuurlijk wel passen bij je onderwerp, maar jij had het over professioneler worden, dat mis je bij jouw vlogs, sfeerbeelden met muziek.
Helemaal mee eens, dit is echt fantastisch!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef LompeHork het volgende:
Dit mogen ze op mijn begrafenis draaien. VOLLEDIG. En beter is iedereen stil of ik kom ze klappen.
5 keer gezien, fantastische band, vooral live vind ik ze de moeitequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
3 keer live gezien , maatje van mij neemt mij altijd mee, niet helemaal mijn ding maar wel meesterlijke muziekanten
Een maatje van mij luistert hier naar:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
3 keer live gezien , maatje van mij neemt mij altijd mee, niet helemaal mijn ding maar wel meesterlijke muziekanten
njah ze hebben echt wel goeie shit gemaakt. maar zijn wel een beetje prickishquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootste kutband uit de hele muziekgeschiedenis.
Staat ook getatoeëerd op mijn arm, dus moet welquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dit is echt fantastisch!
ik ook , maar muse , nickelback en kane ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootste kutband uit de hele muziekgeschiedenis.
prachtigquote:
gekke tattooboyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staat ook getatoeëerd op mijn arm, dus moet wel
tering , mooiquote:
Nouja, dat laatste vind ik dus vooral hatelijk ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Drug het volgende:
[..]
njah ze hebben echt wel goeie shit gemaakt. maar zijn wel een beetje prickish
Oh, dat zijn wel dé bands ja. Hoewel ik Muse nog kan waarderen enigszins.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ook , maar muse , nickelback en kane ook
nja ik hoef niet per se popie. zal hot rats wel eens proberenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik vind hot rats heel goed , typeert zappa wel..
maar denk best of pakken , maar zijn popie nummers , beste lees je wiki en kijk je wat je aan staat
floyd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staat ook getatoeëerd op mijn arm, dus moet wel
In mijn ogen stopte ze met echt goed zijn rond Undercover, dat was 1986, dat was hun laatste nog echt redelijk vernieuwende plaat, en vond de andere platen ook wel oke, voodoo lounge, bridges to babylon en A Bigger Bang (Staan ook hele goede nummers op) Maar ze zijn nu meer een soort parodie gewordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Drug het volgende:
[..]
njah ze hebben echt wel goeie shit gemaakt. maar zijn wel een beetje prickish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |