echt nr 1 zappa watermelon in a easter hayquote:
Ik vind het echt tyfus smerig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
wrm rook je dan mentholsigaretten
das toch helemaal niet lekker
zappa nooit goed ingekomen. welke album is een goede instapper?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
echt nr 1 zappa watermelon in a easter hay
nr 2 bury me in smoke van down
ik rook niet eens en het lijkt me ranzigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt tyfus smerig.
Als ik zo'n ding opstak en inhaleerde kreeg ik altijd zo'n heel fris gevoel. Onzin natuurlijk, het is net zo beroerd, maar zuiver alsof je meer lucht kreegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
wrm rook je dan mentholsigaretten
das toch helemaal niet lekker
1tje in de zoveel tijd kan wel maar 3 pakjes van die zooi op een dagquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt tyfus smerig.
ken ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beste gitarist aller tijden: Freddie King
Tja... ik ga er bij jou van uit dat bijna alles bullshit is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja hehe, ik ken de feiten wel hoor
echt hequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja... ik ga er bij jou van uit dat bijna alles bullshit is.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja... ik ga er bij jou van uit dat bijna alles bullshit is.
Tip braddo, jij moet jouw vlogjes af en toe - dat zie je altijd als je professionele video's ziet, stukjes met muziek - met jouw goede muziek gaan filmen. Als je bijvoorbeeld ergens naar toe gaat dat je bijv. onder Willie Nelson shots ziet van jou rijdend, af en toe een sfeerbeeldje en dat soort dingen. Muziek moet natuurlijk wel passen bij je onderwerp, maar jij had het over professioneler worden, dat mis je bij jouw vlogs, sfeerbeelden met muziek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heroes
Release date: May 15, 2012
Label: Legacy Recordings
Let's Face the Music and Dance
Release date: April 16, 2013
To All the Girls...
Release date: October 15, 2013
Band of Brothers
Release date: June 17, 2014
Summertime: Willie Nelson Sings Gershwin
Release date: February 26, 2016
For The Good Times - A Tribute to Ray Price
Release date: September 19, 2016
8 albums in 4 jaar tijd terwijl je de 80 al gepasseerd bent
* Django & Jimmy met Merle Haggard en December Ragtime met z`n zus niet vergeten natuurlijk.
ROZEVLA, HELD! Stones.quote:
Dat vind ik echt de grootste kutband uit de hele muziekgeschiedenis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |