ik wel , maar idd ook meer coltrane fan..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:01 schreef Drug het volgende:
[..]
terecht
maar vind dat niet per se z'n beste trouwens
Eens! Wang Dang Doodle ook trouwens, klinkt ook nog eens vertrouwd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heeft een van de meeste rustgevende intro's ooit.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die line-up op dat album:
Ronnie Wood - guitar
Bernard Fowler - vocals
Flea - bas
Jim Keltner - drums
Slash - guitar
Ivan Neville - keybs
so toen was ik kleine boy, vond het geweldigquote:
Dat album van Ronnie Wood is zeer goed, durf bijna te zeggen dat het beter is dan de albums van Keith Richards met de Wino'squote:
All night long!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens! Wang Dang Doodle ook trouwens, klinkt ook nog eens vertrouwd.
was nog niet eens geboren toenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:04 schreef Drug het volgende:
[..]
so toen was ik kleine boy, vond het geweldig
ah coltrane is ook tof, wel echt anders vergelen met electric miles. vind my favorite thing ongelooflijk mooi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik wel , maar idd ook meer coltrane fan..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:05 schreef LompeHork het volgende:
We vergeten nog iemand op dat label.
o ik kan er niet zo goed mee omgaan merk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan ONZ; daar worden altijd titgifs gepost in nachtbakker
als ik dood ga nr 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:05 schreef Drug het volgende:
[..]
ah coltrane is ook tof, wel echt anders vergelen met electric miles. vind my favorite thing ongelooflijk mooi.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:05 schreef Rozevla het volgende:
Lekker 3 pakkies peuken roken op een dag om je stem " goed " te laten klinken
Godver nog echt ook.quote:Cole rookte drie pakjes Kool-mentholsigaretten per dag. Volgens Cole droegen de sigaretten ertoe bij dat zijn stem voldoende laag bleef.
Heerlijke stem heeft die kerel, subtiele muziek, veel meezing-dingen ook (Chug-A-Lug bijvoorbeeld), maar echt wel puike muziek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Die heb ik ook op zo'n country classic cd staan die ik in de auto heb liggen. Meestal druk ik het nummertje nog een keer af als 'ie voorbij is.
vind sun house ook heeeeel vetquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heerlijke stem heeft die kerel, subtiele muziek, veel meezing-dingen ook (Chug-A-Lug bijvoorbeeld), maar echt wel puike muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |