later frankiequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik wens jullie allen een fijne nacht. Morgen weer een nieuwe dag.
hehe , wel mooi om hem te zien huilen achter zn zonnebrilletje dat zn nugent kwamquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, niet verkeerd, just what the doctor ordered
Oud mannetje te worden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat begint nu langzaam wel een écht oud mannetje te worden.
[ afbeelding ]
Wat heb jij een kutconcerten meegemaakt dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja de tering inderdaad man! Zoals ze daar los gaan
Heb redelijk wat concerten bij gewoond hier, en het enige concert waar mensen echt los gingen was bij The Who hits 50 vorig jaar. De rest van de Shows, James Brown, AXL/DC, Paul McCartney, Tom Jones (beide keren) AC/DC, Stones, was allemaal zo fucking tamZelfs The Who meets Quadrophenia, hoe kan je het dan zo ver laten komen dat zelfs Pete zegt "You're allowed to stand up,fuckers"
Trusten Frankquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wil je tikken op je hand krijgen danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
Wrom gebruiken ze dit niet meer op scholen?
[ afbeelding ]
das nie voor de handjes hoor ;squote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je tikken op je hand krijgen dan
ciaoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
kan wel op jou gebruikenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man, totaal niet, waren echt fantastische shows, maar ik stond bij de meeste shows of in het midden of vooraan, en de meeste stonden toch als zoutzakken erbij hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat heb jij een kutconcerten meegemaakt dan.
acdc waar ik was was groot feestquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat heb jij een kutconcerten meegemaakt dan.
Dat zeg ik: kutconcerten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee man, totaal niet, waren echt fantastische shows, maar ik stond bij de meeste shows of in het midden of vooraan, en de meeste stonden toch als zoutzakken erbij hoor
Idem hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
acdc waar ik was was groot feest
Weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
mooi man ...en het was acdcquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zeg ik: kutconcerten.
[..]
Idem hier.
Heb bij AC/DC in het gelredome vorig jaar ook wel genoten, maar door de zit plekken viel het toch tegenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
acdc waar ik was was groot feest
wask ook , wel staande gedeeltequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb bij AC/DC in het gelredome vorig jaar ook wel genoten, maar door de zit plekken viel het toch tegen![]()
Heb wel de hele avond met een ouwe duitser zitten mee bleren en dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |