coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb nog keer met hem gebeld , via een kunst galerie uit new york ..
Precies! Charlie Watts gaf aan dat hij fysiek de zwaarste taak heeft, én dat als hij zegt dat het klaar is, het ook echt klaar is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn allemaal topsporters, zeker gezien hun levensstijl of eigenlijk staat dat haaks op topsporter. Doet dat maar eens als je al tegen de 75 loopt, laat staan als je al net als Richards een fles whisky achterover kukelt sinds een jaar of 18 en daarbij ook alles hebt gebruikt wat los en vast zit.
lemmyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn allemaal topsporters, zeker gezien hun levensstijl of eigenlijk staat dat haaks op topsporter. Doet dat maar eens als je al tegen de 75 loopt, laat staan als je al net als Richards een fles whisky achterover kukelt sinds een jaar of 18 en daarbij ook alles hebt gebruikt wat los en vast zit.
Ah, daar was ik ook jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja daar was ik , was het volgens mij bloedje heet , ik woon in de buurt ging elk jaar..
beste was ted nugent hahaha
The Works staan ook parels op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik van works , en zijn solo werk , im the great pretender opzetten en ik ga huilen
ja was prachtig , had alles over gehad om een x zappa te zien spelen..quote:
shotje hero jatoghquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies! Charlie Watts gaf aan dat hij fysiek de zwaarste taak heeft, én dat als hij zegt dat het klaar is, het ook echt klaar is.
Wel respect voor, 76 jaar! 2 uur lang rock drummen met artritis in je handen en rug
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, daar was ik ook ja
Ted Nugent blijft altijd tof live ook!
mijn pa is een nugent fan ..wel minder nu die zo rechts is hahaha....quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, daar was ik ook ja
Ted Nugent blijft altijd tof live ook!
ja tragisch hoe het hem is vergaan :squote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja was prachtig , had alles over gehad om een x zappa te zien spelen..
althans bijna alles
speed spuitenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lemmy was geen topsporter..
Ja, als zuipen een sport was stond 'ie op 1
shit happensquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ja tragisch hoe het hem is vergaan :s
tering ja...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat begint nu langzaam wel een écht oud mannetje te worden.
[ afbeelding ]
Hm, niet verkeerd, just what the doctor orderedquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
[..]
mijn pa is een nugent fan ..wel minder nu die zo rechts is hahaha....
Ja de tering inderdaad man! Zoals ze daar los gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Rozevla het volgende:
Waar ik echt 500 euro voor over heb om een keer bij te zijn is ACDC in Argentinië
Dit publiek jongen
TERING !!!!
Gewoon tering veel distortion en rammen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |