Okay.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is niet raar dat hij dat zegt. Braddie gaat regelmatig 's nachts wandelen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:27 schreef Oberkullie het volgende:
Heb witte All Stars dainty in mijn maat gevonden
Morgen niels. Ook vast in het ritme? Je kunt de wekker uit laten, maar uitslapen...quote:
Is het ritme indd. ff een peuk en verderslapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 05:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Morgen niels. Ook vast in het ritme? Je kunt de wekker uit laten, maar uitslapen...
Ah, wel, ik ga voor een bakkie pleur en een lekkere douche. En daarna zo stilletjes aan eens even kijken hoe lang het duurt tot mevrouw D. ontwaakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 05:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is het ritme indd. ff een peuk en verderslapen.
Ik ben er nog. Het is hier 1:00, kan niet slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 06:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, 7 uur en nog steeds geen leven, wat een slappe hap zeg, die jeugd van tegenwoordig.
Morgen deze morgen Etsu, ja, ook daar. Te warm zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben er nog. Het is hier 1:00, kan niet slapen
Gewoon niet moe genoeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Morgen deze morgen Etsu, ja, ook daar. Te warm zeker?
Jij kijkt te veel uit naar Six Flags denk ik, want die pretparken daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |