Wejo thxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet waar je woont maar hier wordt het hetzelfde als gisteren: 32 graden, zonnig, kapot warm
Zonnig, later onweer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wejo thx
Zuid Holland beetje bij roffa
Je opvoeding is nog steeds gaande, just sayin'quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:03 schreef zeer het volgende:
het is een tijdje geleden dat ik opgevoed werd maar volgens mij is de klb sc in klb sluiten en de klb sc in onz een dubbel signaal wat er voor zorgt dat ik nu twijfels krijg in mijn empathische en ethische vermogen
koop zo'n french press da's veel makkelijker en snellerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok, ik wil een keer zo'n ding kopen.
Alleen duurt een kop koffie zetten dan 2 jaar.
mag ik nog wat toevoegen aan de discussie die liep in klb fb?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je opvoeding is nog steeds gaande, just sayin'
Dat kun je in klb fb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:50 schreef zeer het volgende:
[..]
mag ik nog wat toevoegen aan de discussie die liep in klb fb?
Ik vind het lekkerder dan een normaal koffiezeapparaat. Zo'n press heb ik geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? Heb je ook ervaring met zo'n france press?
Daar krijg je de lekkerste koffie vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? Heb je ook ervaring met zo'n france press?
Ok ga ik daar is naar kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:49 schreef zeer het volgende:
[..]
koop zo'n french press da's veel makkelijker en sneller
'Wat, geen bier?'quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:56 schreef Rozevla het volgende:
Als ik bij klanten langs ga en dat ze dan vragen " wil je koffie?? "
Hmm ja lekker maar wat voor koffie heb je?
En dat ze dan zeggen " Senseo " of aankomen met zo'n bakje oplos"koffie"![]()
Doe maar water
Eind van de middag of vanavond. Het KNMI zegt dat er ook hagel bij kan zitten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Weetje toevallig ook hoelaatongeveer
Bazin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
Yvonne ben jij nou de baas van fok
Zo heyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eind van de middag of vanavond. Het KNMI zegt dat er ook hagel bij kan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |