Te laat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:31 schreef Rassilon het volgende:
Ja kut zo word ik nooit mod trouwens.
veel plezier Gquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:33 schreef Rozevla het volgende:
Zo naar Mysteryland
Zal ik proberen als 1ste drugs dode het nieuws te halen?
nee we kunnen niet zonder jequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:33 schreef Rozevla het volgende:
Zo naar Mysteryland
Zal ik proberen als 1ste drugs dode het nieuws te halen?
dat krijg je met "democratieën" die bestuurd worden door de grote bedrijvenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:30 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
vind het zelf wel jammer dat de overheden totaal niet ethisch handelen. mjah dat krijg je met algemeen kiesrecht
doei zangerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toen de oude band uit elkaar ging (Althans, toen de zanger er uit ging) Hadden we allemaal zoiets van, we houden de groepsapp zodat we af en toe nog kunnen jammen.
Vannacht om half 4 heeft blijkbaar de zanger alle 3 de groepen verlaten
ja even problematisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:35 schreef zeer het volgende:
[..]
dat krijg je met "democratieën" die bestuurd worden door de grote bedrijven
Yes, we zien hem volgende week bij het optreden ook want hij gaat een akoestische set spelenquote:
Vraag Brian Johnsonquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Yes, we zien hem volgende week bij het optreden ook want hij gaat een akoestische set spelen
Die gast heeft de band verlaten zodat hij de wat hardere country/southern rock kant op kon gaan, zocht wat meer uitdagingEn nu speelt 'ie akoestisch.
Aardige kerel verder hoor, en ook zo muzikaal als de pest, maar een band uit gaan omdat je harde muziek wil spelen in Drop D tuning (Metal stemming zeg ik altijd) en vervolgens akoestisch spelen in een kroegje...
HAha, nee wij hebben al een zangerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vraag Brian Johnson
Hij heb nu toch niks te doen
njah kapitalisme is een subliem instrument voor de greed die bedrijven onethisch maakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:37 schreef zeer het volgende:
[..]
heeft niks met kapitalisme te maken
tja als hij dat leuk vindt prima tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Yes, we zien hem volgende week bij het optreden ook want hij gaat een akoestische set spelen
Die gast heeft de band verlaten zodat hij de wat hardere country/southern rock kant op kon gaan, zocht wat meer uitdagingEn nu speelt 'ie akoestisch.
Aardige kerel verder hoor, en ook zo muzikaal als de pest, maar een band uit gaan omdat je harde muziek wil spelen in Drop D tuning (Metal stemming zeg ik altijd) en vervolgens akoestisch spelen in een kroegje...
True true, maar het is zo gek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:46 schreef Drug het volgende:
[..]
tja als hij dat leuk vindt prima toch
kweenie man volgens mij moet de overheid het speelveld maken waarop bedrijven kunnen opererenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:45 schreef Drug het volgende:
[..]
njah kapitalisme is een subliem instrument voor de greed die bedrijven onethisch maakt.
misschien is het optreden een uitstapje wat ie ook leuk vindt, en gaat ie verder weer aan de countryquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
True true, maar het is zo gek.
Een band uit stappen omdat je meer uitdaging zoekt en harde country wil rammen, en vervolgens bij een optreden akoestisch gaan pielen
ja dit is wel een realistische visie van status quoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie man volgens mij moet de overheid het speelveld maken waarop bedrijven kunnen opereren
en dus niet een bestuursorgaan organiseren met minder bestuurders dan de lobbyisten eromheen
ik snap wel dat commerciele bedrijven alles op alles zetten om winst te maken, dat is immers hun bestaansrecht, wat ik niet snap is dat overheden alles op alles zetten om deze bedrijven alle ruimte te geven en ze zelfs beleid laten dicteren
het enige wat we als burgers nu kunnen doen, daar onze overheid ons niet beschermt tegen excessen die wij als individuele burger niet kunnen overzien, is ons informeren en daar een consequentie aan koppelen
helaas doen te weinig mensen dit
doe niet zo wit manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Last van m`n maagDacht gister, doe ff wat sambal op m`n beleg, pfffff
Sambal doe ik altijd bij mijn bami als we Chinees eten bestellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Last van m`n maagDacht gister, doe ff wat sambal op m`n beleg, pfffff
fijne pindakaas is dat ja, normaal zijn die 100% pindakazen altijd zo moker hard onderinquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:01 schreef Drug het volgende:
ah verkoopt van die 100% pindakaas. is wel een fijn product om allerlei lekkere shit mee te maken
Pindakaas gemaakt van 100 procent sojabonenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:02 schreef zeer het volgende:
[..]
fijne pindakaas is dat ja, normaal zijn die 100% pindakazen altijd zo moker hard onderin
de bio pindakaas is trouwens niet 100% pinda's
Staal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:20 schreef Drug het volgende:
[..]
o shit wat balen zeg.. wanneer krijg je resultaat van je staal?
ja dat is wat ik bedoelde. nog ff doorzetten dan 😕quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Staal?
Maandag uitslag van kweekje
fugazziquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:22 schreef Wheeljack het volgende:
KLB / [klb sc] Waar we ons gedragen #1![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:29 schreef Drug het volgende:
die wordt binnenkort afgevoerd door mannen in witte overalls
Precies dit, dat is hemels manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:00 schreef zeer het volgende:
snap niet waarom iemand pindakaas zonder sambal zou eten
heb jij nou ook al last van autismitische heimwee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mogen we nou wel echt terug naar KLBZie niks van yvonne of mods
Ik las autistische heimweequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
heb jij nou ook al last van autismitische heimwee?
Geen resultaten gevonden voor autismitischequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
heb jij nou ook al last van autismitische heimwee?
ik zou echt een mooi kind krijgen van drug maynquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kind, is Drug de gelukkige?
als op jou lijkt jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zou echt een mooi kind krijgen van drug mayn
moest ff bijkomen van je prettiness hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:58 schreef Crip het volgende:
[..]
nee zag je mn blotebillenf face net joh, dem wallen.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik las autistische heimwee
Sterkte manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:54 schreef Yiha3 het volgende:
kom ik er gisteren achter dat een kennis zelfmoord gepleegd heeft
Sterktequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:54 schreef Yiha3 het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:09 schreef -supergirl- het volgende:
niemand die ook ff zegt van hee sg'tje we zitten hier
o heftig damn. sterkte manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:54 schreef Yiha3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |