Er is weinig leuks aan Frits Barend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Leuk dat Frits Barend langskomt, maar voor de rest geen interessante line-up imo
Helemaal niks nee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is weinig leuks aan Frits Barend.
Hij heeft wel een leuke dochter.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is weinig leuks aan Frits Barend.
Dat maakt alles goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Topbezetting in het topic, dus het komt wel goed
Het is dat ik morgen mag uitslapen tot maarliefst 8:00 zodat ik ook weer kan kijkenquote:
Oh jeetjequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat ik morgen mag uitslapen tot maarliefst 8:00 zodat ik ook weer kan kijken
Voelt als uitslapenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh jeetje
Dat zijn geen fijne tijden
Trap er niet in!quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Topbezetting in het topic, dus het komt wel goed
Wat een lulquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Trap er niet in!
Pax zit Haxball te spelen
Je kijkt naar Frits Barend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack Wouterse is niet meer #viesdik.
Frits Barend is een gelouterde, ervaren journalist. Die raaskalt echt niet zomaar dit soort dingen in de rondte.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Wat zou het genot zijn als Frits er volkomen naast zit
Wat ik niet uitsluit
Je bent gaan Haxen, lulhannesquote:
Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,quote:
Zometeen kijk ik rtl late night wel terug, maar laat me weten of het de moeite waard is voor Ruudquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:11 schreef Karina het volgende:
ja wat moet ik nou kijkenRuud zit bij Humberto.
US Open op Eurosportquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:11 schreef Karina het volgende:
ja wat moet ik nou kijkenRuud zit bij Humberto.
Dan zou je toch wat vaker naar hem moeten luisterenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frits Barend is een gelouterde, ervaren journalist. Die raaskalt echt niet zomaar dit soort dingen in de rondte.
Ruud is altijd de moeite waard. En FYI ik heb vroeger in Osdorp gewoondquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen kijk ik rtl late night wel terug, maar laat me weten of het de moeite waard is voor Ruud
12e keer dat je dit zegt tegen mij lieve schatquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ruud is altijd de moeite waard. En FYI ik heb vroeger in Osdorp gewoond
Alleen maar omdat zijn moeder joodse isquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barend is een walgelijke vent. Zo, dat moest even gezegd.
Waar heb je niet gewoontquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ruud is altijd de moeite waard. En FYI ik heb vroeger in Osdorp gewoond
Nou enquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
12e keer dat je dit zegt tegen mij lieve schat
We hebben het weer over de Joden, maar de Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alleen maar omdat zijn moeder joodse is
Hypocriete tering vent.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi ik niet, maar wel met je eens, ik kan niet tegen dat rare mondje van Frits
Waarom vind men zichzelf blijkbaar dusdanig boeiend om dit te vermelden?quote:
is ook geen amsterdam.quote:
Nou nou, niet zo ongezellig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:15 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Waarom vind men zichzelf blijkbaar dusdanig boeiend om dit te vermelden?
Laat ons maar even jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:15 schreef Karina het volgende:
Goed, als jullie het nou gewoon over Pauw gaan hebben (zijn onderwerpen) dan kan ik weer Humberto gaan kijken.
Nu komt gewoon aan het licht wat iedereen al geruime tijd (een jaar, zo niet langer) wist: het is organisatorisch een puinhoop, met de verkeerde mensen op de verkeerde plekken. Of eigenlijk nog erger: met de verkeerde mensen op alle belangrijke plekken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat fijn dat iedereen bij de KNVB zo de focus heeft op de kwalificatie voor het komende WK.
Tussen Amsterdam en Amsterdam Zuidoost zit nog een gemeente.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oud-west, zuid, centrum en noord imo
Sorry :squote:Op maandag 29 augustus 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent gaan Haxen, lulhannes
We moeten de kwaliteit van de bezetting wel in stand houden
Neem ik niet serieusquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Tussen Amsterdam en Amsterdam Zuidoost zit nog een gemeente.
Kennelijk.... - Soms moet je als interviewer even verbazing of onwetendheid veinzen om door te kunnen vragen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbaast Pauw zich nog dat de integratie mislukt is?
De SP verkondigt dit al sinds de jaren 80 overigens.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Roemer probeert weer wat PVV-kiezers te ronselen.
SP was er eerder mee, alleen minder ruige onelinersquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee, hij zegt gewoon dingen die de SP al jaren bepleit, zoals een beter spreidingsbeleid. Dat riepen ze in de jaren 80 al.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Welneequote:
en een grote koelkast.quote:
En nog een superieure ook. Hopelijk komt er in de nabije toekomst een tijd waarin met verbazing wordt teruggekeken op het feit dat er religieus-gebaseerd onderwijs heeft kunnen bestaan.quote:
Van Basten vierde dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:23 schreef Joezi het volgende:
Dochter Jan Marijnissen derde op SP-lijst
All Stars he.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks mis met Jack Wouterse.
Aldus de lokale snackbarhouder.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks mis met Jack Wouterse.
Ik vraag me af of dat moment er ooit komt. Een linkse meerderheid is sowieso verder weg dan ooit. En D66 buigt op cruciale momenten liever naar rechts dan naar links af.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef OProg het volgende:
Roemer hoeft geen sorry te zeggen want de SP heeft landelijk nog nooit enige verantwoordelijkheid genomen.
Met welke aidspartijen kunnen ze ooit gaan regeren danquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef OProg het volgende:
Roemer hoeft geen sorry te zeggen want de SP heeft landelijk nog nooit enige verantwoordelijkheid genomen.
De SP heeft naar mijn mening een enorm potentieel. Maar Roemer is gewoon te licht bevonden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer moet nu wel gaan leveren. Vorige keer 15 zetels, wat eigenlijk toch tegenviel, omdat ze in de peilingen veel hoger stonden. Bij Maurice de Hond staat de SP nu op 13 zetels, dus dat is zelfs licht verlies.
volgende verkiezingen is dochter Marijnissen toch de lijsttrekker, maakt niet uit hoe roemer het nu doetquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer moet nu wel gaan leveren. Vorige keer 15 zetels, wat eigenlijk toch tegenviel, omdat ze in de peilingen veel hoger stonden. Bij Maurice de Hond staat de SP nu op 13 zetels, dus dat is zelfs licht verlies.
Zoveel waarheid.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef OProg het volgende:
Bij Cohen schortte het meer aan de vorm dan aan de inhoud.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De SP heeft naar mijn mening een enorm potentieel. Maar Roemer is gewoon te licht bevonden.
Ik vind hem echt ongeschikt als lijsttrekker.
Het is best een aardige en integere man, en ik geloof hem ook nog als hij vertelt. Komt vast door zijn goedmoedige uitstraling, en dat heb ik bij niet veel politici.
Maar inhoudelijk is hij gewoon echt te zwak, nog minder dan Job Cohen bijvoorbeeld.
Dat is waar. Cohen was gewoon geen goed politicus, daar heb je goede debat kwaliteiten nodig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Bij Cohen schortte het meer aan de vorm dan aan de inhoud.
Hoe je het wendt of keert, beide partijen vissen uit dezelfde vijver. Stevig uithalen naar de multiculturele samenleving levert stemmen op.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
SP was er eerder mee, alleen minder ruige oneliners
Niet alleen dat, maar je moet ook bestand zijn tegen de waan van alledag en pesterige blogs met een cameracrew. Cohen was een prima bestuurder, maar naar hedendaagse maatstaven inderdaad geen goed politicus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is waar. Cohen was gewoon geen goed politicus, daar heb je goede debat kwaliteiten nodig.
Roemer heeft ook geen goede debat kwaliteiten, en daar uit voortvloeiend denk ik ook niet dat hij een goed onderhandelaar zou zijn.
Ik heb ook m'n twijfels bij Roemer. Ik ben bang dat de formule-Roemer een beetje is uitgewerkt, maar we gaan het zien in maart.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De SP heeft naar mijn mening een enorm potentieel. Maar Roemer is gewoon te licht bevonden.
Ik vind hem echt ongeschikt als lijsttrekker.
Het is best een aardige en integere man, en ik geloof hem ook nog als hij vertelt. Komt vast door zijn goedmoedige uitstraling, en dat heb ik bij niet veel politici.
Maar inhoudelijk is hij gewoon echt te zwak, nog minder dan Job Cohen bijvoorbeeld.
Vlak Ronald van Raak niet uit; een goed en ervaren kamerlid. Marijnissen moet zich eerst nog maar eens bewijzen in de Tweede Kamer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
volgende verkiezingen is dochter Marijnissen toch de lijsttrekker, maakt niet uit hoe roemer het nu doet
Geen enkele. Want niet groot genoeg en gaan dus geen concessies doen blijkbaar. En in het huidige klimaat komt niks in de buurt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met welke aidspartijen kunnen ze ooit gaan regeren dan
Economie is overrated.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Roemer heeft duidelijk nooit ook maar één college economie gehad
Dat valt wel mee. Alleen moet je accepteren dat exacte voorspellingen zoals in de natuurkunde niet of nauwelijks mogelijk zijnquote:
yes!quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit weekend kom ik ook wel haxen denk ik
Ik hoop dat mijn vrienden aanwezig zullen zijnquote:
Ach, dan heeft hij ook eens iets om sorry over te zeggen...quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie je, hij is geen goed debatter / onderhandelaar.
Niet dat de SP gauw in een kabinet zal komen, maar van deze uitspraken zou hij dan nog 'ns spijt kunnen krijgen.
Iedereen zal er ongetwijfeld zijnquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vrienden aanwezig zullen zijn
Dat betekent dus niet dat ik in mijn eentje zou zitten
En jij een oudere vrouw.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:45 schreef Karina het volgende:
je speelt een oudere man? Hij IS toch gewoon een oudere man
Morgenavond tv sc?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik zeg niet dat ik het speel
Kan wel even komen kijken jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Morgenavond tv sc?(de nieuwe zondagavond)
RmVquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan wel even komen kijken jaZit nog niet zo in het nieuwe tv-seizoen dus geen idee wat er morgen is man.
Hij is nogal afgevallen. Kennelijk heeft het sluiten van de C1000 zo z'n uitwerking....quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
Ik herkende hem trouwens helemaal niet zo met baard en bril.
Baal ik ook van, hier is het nu de Jumbo en die is minder.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is nogal afgevallen. Kennelijk heeft het sluiten van de C1000 zo z'n uitwerking....
'Mijn' C1000 is ook een Jumbo geworden en die is er met sprongen op vooruit gegaan. Wel vind ik het assortiment soms tekort schieten. Gelukkig woon ik ook niet al te ver van een enorme Albert Heijn-winkel vandaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Baal ik ook van, hier is het nu de Jumbo en die is minder.
C1000 was waar ik voorheen woonde, hier in de buurt is het alleen maar AH. Met nu wel een grote ook, de beste van Amsterdam volgens hen zelfquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
'Mijn' C1000 is ook een Jumbo geworden en die is er met sprongen op vooruit gegaan. Wel vind ik het assortiment soms tekort schieten. Gelukkig woon ik ook niet al te ver van een enorme Albert Heijn-winkel vandaan.
twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 11:55:42Vanavond is @SylvanaSimons te gast over de 'boze witte man' en haar persoonlijke motivatie om de politiek in te gaan https://t.co/jl49u6CbAa reageer retweet
Omg nee hequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:31 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 11:55:42Vanavond is @SylvanaSimons te gast over de 'boze witte man' en haar persoonlijke motivatie om de politiek in te gaan https://t.co/jl49u6CbAa reageer retweet
Ondertussen hebben ze de Tweet verwijderd en een nieuwe aangemaakt.quote:
"Boze Witte man" nu opeens weg.twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 13:11:12Vanavond @SylvanaSimons over haar motivatie om de politiek in te gaan en de kritiek die zij daarop kreeg. #PAUW https://t.co/H2tQROhIi7 reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:59 schreef Zipportal het volgende:
Datingfraude in Nederland
Je denkt dat je een hele knappe Amerikaanse ingenieur of militair aan de haak hebt geslagen, hij is aantrekkelijk, heeft een goede baan en stuurt je iedere dag lieve smsjes en zelfs bloemen en bonbons. Je vertrouwt hem en maakt geld over omdat hij in nood zit, maar dan blijkt deze Amerikaanse ingenieur ineens een bedrieger uit Nigeria, die nu in een Porsche rijdt. Weg liefde, weg geld en weg alle vertrouwen. In Nederland hebben zich dit jaar al 207 mensen gemeld in verband met datingfraude. Tachtig hiervan zijn in totaal voor 1,4 miljoen euro de boot ingegaan. Te gast zijn twee slachtoffers van datingfraude: Marlon van Dalen (59) en Anja Jansen (59). Allebei dachten ze ware liefde te hebben gevonden, maar niets bleek minder waar.
We moeten ons allemaal weer schuldig voelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:31 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 11:55:42Vanavond is @SylvanaSimons te gast over de 'boze witte man' en haar persoonlijke motivatie om de politiek in te gaan https://t.co/jl49u6CbAa reageer retweet
Geil persmeisjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:20 schreef Szura het volgende:
Hopelijk trollt Wilfried even Sylvana kapot
DENK
Schuldig dat we haar niet hebben opgenomen in een psychiatrische inrichting ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We moeten ons allemaal weer schuldig voelen.
Dat zal alleen in de zomer zijn, vanaf 2017.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:31 schreef Fylax het volgende:
Zou Pauw niet om 22;30 gaan beginnen om te concureren met rtl?
Laat ik het niet merken, ik wil geen overlap met Nieuwsuur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:31 schreef Fylax het volgende:
Zou Pauw niet om 22;30 gaan beginnen om te concureren met rtl?
50/60 plussers denk ik... Mensen die zijn blijven hangen in het Ook Dat Nog tijdperk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Waar is dat hele Kanniewaarzijn nou eigenlijk op gericht?
Alleen n dr zomer hoor ik netquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Laat ik het niet merken, ik wil geen overlap met Nieuwsuur.
Hmm, dat zal het wel zijn ja. Dan nog snap ik ook totaal niet waarom je iets toch vrij serieus als een consumentenprogramma in een of andere mislukte cabaretshow wil presenterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
50/60 plussers denk ik... Mensen die zijn blijven hangen in het Ook Dat Nog tijdperk.
Op Henk en Ingrid die zich hebben laten naaien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Dan duurt Nieuwsuur maar tot half elf, dus geen overlap.quote:
Henk en Ingrid kijken geen VARA.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Op Henk en Ingrid die zich hebben laten naaien.
Natuurlijk wel, die zappen gewoon totdat ze iets tegenkomen dat ze wel begrijpen.quote:
Ik geloof niet dat de humor van deze show voor welke levensvorm dan ook te begrijpen is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, die zappen gewoon totdat ze iets tegenkomen dat ze wel begrijpen.
Zo doe ik dat iig wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, die zappen gewoon totdat ze iets tegenkomen dat ze wel begrijpen.
Nu onderschat je Frits Barendquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de humor van deze show voor welke levensvorm dan ook te begrijpen is.
Het is wel heel erg slecht ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de humor van deze show voor welke levensvorm dan ook te begrijpen is.
op Ook dat nog! kijkersquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het idee dat jij de uitdrukking kaal haar wel vaker gebruiktquote:
Dat is een stokpaardje van mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij de uitdrukking kaal haar wel vaker gebruikt
Frits Spits, Aad en die schaker leven nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste acteurs eruit wel iig ja.
Wel een kwaliteitsstokpaardje, zoals ik niet anders verwacht van jequote:
Toen het programma stopte, was ik 9.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat was wel van een wat hoger niveau toch?
Ik heb dan collegequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Karina het volgende:
Omdat iedereen toch nog een beetje zit te keuvelen en Pauw nog niet is begonnen, spam ik het gewoon hier ook nog even![]()
TV / [actie] Als eerste de nieuwe Blair Witch zien?
Hans Bohm leeft nog en ook Bavo Galemaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste acteurs eruit wel iig ja.
Hans Bohm. Ik keek dat schaakprogramma van hem altijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Frits Spits, Aad en die schaker leven nog
Bavo Galemaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hans Bohm leeft nog en ook Bavo Galema
Oh ja die zat er ook nog bij. Die was ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hans Bohm leeft nog en ook Bavo Galema
Deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit gaat uitlopen? Of slaan we de reclame overslaan
wist je dat Erik van Muiswinkel er ook bij zat in het 1e seizoen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die zat er ook nog bij. Die was ik helemaal vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |