De SP heeft naar mijn mening een enorm potentieel. Maar Roemer is gewoon te licht bevonden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer moet nu wel gaan leveren. Vorige keer 15 zetels, wat eigenlijk toch tegenviel, omdat ze in de peilingen veel hoger stonden. Bij Maurice de Hond staat de SP nu op 13 zetels, dus dat is zelfs licht verlies.
volgende verkiezingen is dochter Marijnissen toch de lijsttrekker, maakt niet uit hoe roemer het nu doetquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer moet nu wel gaan leveren. Vorige keer 15 zetels, wat eigenlijk toch tegenviel, omdat ze in de peilingen veel hoger stonden. Bij Maurice de Hond staat de SP nu op 13 zetels, dus dat is zelfs licht verlies.
Zoveel waarheid.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef OProg het volgende:
Roemer hoeft geen sorry te zeggen want de SP heeft landelijk nog nooit enige verantwoordelijkheid genomen.
Bij Cohen schortte het meer aan de vorm dan aan de inhoud.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De SP heeft naar mijn mening een enorm potentieel. Maar Roemer is gewoon te licht bevonden.
Ik vind hem echt ongeschikt als lijsttrekker.
Het is best een aardige en integere man, en ik geloof hem ook nog als hij vertelt. Komt vast door zijn goedmoedige uitstraling, en dat heb ik bij niet veel politici.
Maar inhoudelijk is hij gewoon echt te zwak, nog minder dan Job Cohen bijvoorbeeld.
Dat is waar. Cohen was gewoon geen goed politicus, daar heb je goede debat kwaliteiten nodig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Bij Cohen schortte het meer aan de vorm dan aan de inhoud.
Hoe je het wendt of keert, beide partijen vissen uit dezelfde vijver. Stevig uithalen naar de multiculturele samenleving levert stemmen op.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
SP was er eerder mee, alleen minder ruige oneliners
Niet alleen dat, maar je moet ook bestand zijn tegen de waan van alledag en pesterige blogs met een cameracrew. Cohen was een prima bestuurder, maar naar hedendaagse maatstaven inderdaad geen goed politicus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is waar. Cohen was gewoon geen goed politicus, daar heb je goede debat kwaliteiten nodig.
Roemer heeft ook geen goede debat kwaliteiten, en daar uit voortvloeiend denk ik ook niet dat hij een goed onderhandelaar zou zijn.
Ik heb ook m'n twijfels bij Roemer. Ik ben bang dat de formule-Roemer een beetje is uitgewerkt, maar we gaan het zien in maart.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De SP heeft naar mijn mening een enorm potentieel. Maar Roemer is gewoon te licht bevonden.
Ik vind hem echt ongeschikt als lijsttrekker.
Het is best een aardige en integere man, en ik geloof hem ook nog als hij vertelt. Komt vast door zijn goedmoedige uitstraling, en dat heb ik bij niet veel politici.
Maar inhoudelijk is hij gewoon echt te zwak, nog minder dan Job Cohen bijvoorbeeld.
Vlak Ronald van Raak niet uit; een goed en ervaren kamerlid. Marijnissen moet zich eerst nog maar eens bewijzen in de Tweede Kamer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
volgende verkiezingen is dochter Marijnissen toch de lijsttrekker, maakt niet uit hoe roemer het nu doet
Geen enkele. Want niet groot genoeg en gaan dus geen concessies doen blijkbaar. En in het huidige klimaat komt niks in de buurt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met welke aidspartijen kunnen ze ooit gaan regeren dan
Economie is overrated.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Roemer heeft duidelijk nooit ook maar één college economie gehad
Dat valt wel mee. Alleen moet je accepteren dat exacte voorspellingen zoals in de natuurkunde niet of nauwelijks mogelijk zijnquote:
yes!quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit weekend kom ik ook wel haxen denk ik
Ik hoop dat mijn vrienden aanwezig zullen zijnquote:
Ach, dan heeft hij ook eens iets om sorry over te zeggen...quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie je, hij is geen goed debatter / onderhandelaar.
Niet dat de SP gauw in een kabinet zal komen, maar van deze uitspraken zou hij dan nog 'ns spijt kunnen krijgen.
Iedereen zal er ongetwijfeld zijnquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vrienden aanwezig zullen zijn
Dat betekent dus niet dat ik in mijn eentje zou zitten
En jij een oudere vrouw.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:45 schreef Karina het volgende:
je speelt een oudere man? Hij IS toch gewoon een oudere man
Morgenavond tv sc?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik zeg niet dat ik het speel
Kan wel even komen kijken jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Morgenavond tv sc?(de nieuwe zondagavond)
RmVquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan wel even komen kijken jaZit nog niet zo in het nieuwe tv-seizoen dus geen idee wat er morgen is man.
Hij is nogal afgevallen. Kennelijk heeft het sluiten van de C1000 zo z'n uitwerking....quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
Ik herkende hem trouwens helemaal niet zo met baard en bril.
Baal ik ook van, hier is het nu de Jumbo en die is minder.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is nogal afgevallen. Kennelijk heeft het sluiten van de C1000 zo z'n uitwerking....
'Mijn' C1000 is ook een Jumbo geworden en die is er met sprongen op vooruit gegaan. Wel vind ik het assortiment soms tekort schieten. Gelukkig woon ik ook niet al te ver van een enorme Albert Heijn-winkel vandaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Baal ik ook van, hier is het nu de Jumbo en die is minder.
C1000 was waar ik voorheen woonde, hier in de buurt is het alleen maar AH. Met nu wel een grote ook, de beste van Amsterdam volgens hen zelfquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
'Mijn' C1000 is ook een Jumbo geworden en die is er met sprongen op vooruit gegaan. Wel vind ik het assortiment soms tekort schieten. Gelukkig woon ik ook niet al te ver van een enorme Albert Heijn-winkel vandaan.
twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 11:55:42Vanavond is @SylvanaSimons te gast over de 'boze witte man' en haar persoonlijke motivatie om de politiek in te gaan https://t.co/jl49u6CbAa reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |