12e keer dat je dit zegt tegen mij lieve schatquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ruud is altijd de moeite waard. En FYI ik heb vroeger in Osdorp gewoond
Alleen maar omdat zijn moeder joodse isquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barend is een walgelijke vent. Zo, dat moest even gezegd.
Waar heb je niet gewoontquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ruud is altijd de moeite waard. En FYI ik heb vroeger in Osdorp gewoond
Nou enquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
12e keer dat je dit zegt tegen mij lieve schat
We hebben het weer over de Joden, maar de Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alleen maar omdat zijn moeder joodse is
Hypocriete tering vent.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi ik niet, maar wel met je eens, ik kan niet tegen dat rare mondje van Frits
Waarom vind men zichzelf blijkbaar dusdanig boeiend om dit te vermelden?quote:
is ook geen amsterdam.quote:
Nou nou, niet zo ongezellig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:15 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Waarom vind men zichzelf blijkbaar dusdanig boeiend om dit te vermelden?
Laat ons maar even jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:15 schreef Karina het volgende:
Goed, als jullie het nou gewoon over Pauw gaan hebben (zijn onderwerpen) dan kan ik weer Humberto gaan kijken.
Nu komt gewoon aan het licht wat iedereen al geruime tijd (een jaar, zo niet langer) wist: het is organisatorisch een puinhoop, met de verkeerde mensen op de verkeerde plekken. Of eigenlijk nog erger: met de verkeerde mensen op alle belangrijke plekken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat fijn dat iedereen bij de KNVB zo de focus heeft op de kwalificatie voor het komende WK.
Tussen Amsterdam en Amsterdam Zuidoost zit nog een gemeente.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oud-west, zuid, centrum en noord imo
Sorry :squote:Op maandag 29 augustus 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent gaan Haxen, lulhannes
We moeten de kwaliteit van de bezetting wel in stand houden
Neem ik niet serieusquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Tussen Amsterdam en Amsterdam Zuidoost zit nog een gemeente.
Kennelijk.... - Soms moet je als interviewer even verbazing of onwetendheid veinzen om door te kunnen vragen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbaast Pauw zich nog dat de integratie mislukt is?
De SP verkondigt dit al sinds de jaren 80 overigens.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Roemer probeert weer wat PVV-kiezers te ronselen.
SP was er eerder mee, alleen minder ruige onelinersquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee, hij zegt gewoon dingen die de SP al jaren bepleit, zoals een beter spreidingsbeleid. Dat riepen ze in de jaren 80 al.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Welneequote:
en een grote koelkast.quote:
En nog een superieure ook. Hopelijk komt er in de nabije toekomst een tijd waarin met verbazing wordt teruggekeken op het feit dat er religieus-gebaseerd onderwijs heeft kunnen bestaan.quote:
Van Basten vierde dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:23 schreef Joezi het volgende:
Dochter Jan Marijnissen derde op SP-lijst
All Stars he.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks mis met Jack Wouterse.
Aldus de lokale snackbarhouder.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks mis met Jack Wouterse.
Ik vraag me af of dat moment er ooit komt. Een linkse meerderheid is sowieso verder weg dan ooit. En D66 buigt op cruciale momenten liever naar rechts dan naar links af.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef OProg het volgende:
Roemer hoeft geen sorry te zeggen want de SP heeft landelijk nog nooit enige verantwoordelijkheid genomen.
Met welke aidspartijen kunnen ze ooit gaan regeren danquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:25 schreef OProg het volgende:
Roemer hoeft geen sorry te zeggen want de SP heeft landelijk nog nooit enige verantwoordelijkheid genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |