Morgenavond tv sc?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik zeg niet dat ik het speel
Kan wel even komen kijken jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Morgenavond tv sc?(de nieuwe zondagavond)
RmVquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan wel even komen kijken jaZit nog niet zo in het nieuwe tv-seizoen dus geen idee wat er morgen is man.
Hij is nogal afgevallen. Kennelijk heeft het sluiten van de C1000 zo z'n uitwerking....quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
Ik herkende hem trouwens helemaal niet zo met baard en bril.
Baal ik ook van, hier is het nu de Jumbo en die is minder.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is nogal afgevallen. Kennelijk heeft het sluiten van de C1000 zo z'n uitwerking....
'Mijn' C1000 is ook een Jumbo geworden en die is er met sprongen op vooruit gegaan. Wel vind ik het assortiment soms tekort schieten. Gelukkig woon ik ook niet al te ver van een enorme Albert Heijn-winkel vandaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Baal ik ook van, hier is het nu de Jumbo en die is minder.
C1000 was waar ik voorheen woonde, hier in de buurt is het alleen maar AH. Met nu wel een grote ook, de beste van Amsterdam volgens hen zelfquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
'Mijn' C1000 is ook een Jumbo geworden en die is er met sprongen op vooruit gegaan. Wel vind ik het assortiment soms tekort schieten. Gelukkig woon ik ook niet al te ver van een enorme Albert Heijn-winkel vandaan.
twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 11:55:42Vanavond is @SylvanaSimons te gast over de 'boze witte man' en haar persoonlijke motivatie om de politiek in te gaan https://t.co/jl49u6CbAa reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |