Er is weinig leuks aan Frits Barend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Leuk dat Frits Barend langskomt, maar voor de rest geen interessante line-up imo
Helemaal niks nee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is weinig leuks aan Frits Barend.
Hij heeft wel een leuke dochter.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is weinig leuks aan Frits Barend.
Dat maakt alles goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Topbezetting in het topic, dus het komt wel goed
Het is dat ik morgen mag uitslapen tot maarliefst 8:00 zodat ik ook weer kan kijkenquote:
Oh jeetjequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat ik morgen mag uitslapen tot maarliefst 8:00 zodat ik ook weer kan kijken
Voelt als uitslapenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh jeetje
Dat zijn geen fijne tijden
Trap er niet in!quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Topbezetting in het topic, dus het komt wel goed
Wat een lulquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Trap er niet in!
Pax zit Haxball te spelen
Je kijkt naar Frits Barend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack Wouterse is niet meer #viesdik.
Frits Barend is een gelouterde, ervaren journalist. Die raaskalt echt niet zomaar dit soort dingen in de rondte.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Wat zou het genot zijn als Frits er volkomen naast zit
Wat ik niet uitsluit
Je bent gaan Haxen, lulhannesquote:
Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,quote:
Zometeen kijk ik rtl late night wel terug, maar laat me weten of het de moeite waard is voor Ruudquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:11 schreef Karina het volgende:
ja wat moet ik nou kijkenRuud zit bij Humberto.
US Open op Eurosportquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:11 schreef Karina het volgende:
ja wat moet ik nou kijkenRuud zit bij Humberto.
Dan zou je toch wat vaker naar hem moeten luisterenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frits Barend is een gelouterde, ervaren journalist. Die raaskalt echt niet zomaar dit soort dingen in de rondte.
Ruud is altijd de moeite waard. En FYI ik heb vroeger in Osdorp gewoondquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen kijk ik rtl late night wel terug, maar laat me weten of het de moeite waard is voor Ruud
12e keer dat je dit zegt tegen mij lieve schatquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ruud is altijd de moeite waard. En FYI ik heb vroeger in Osdorp gewoond
Alleen maar omdat zijn moeder joodse isquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barend is een walgelijke vent. Zo, dat moest even gezegd.
Waar heb je niet gewoontquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ruud is altijd de moeite waard. En FYI ik heb vroeger in Osdorp gewoond
Nou enquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
12e keer dat je dit zegt tegen mij lieve schat
We hebben het weer over de Joden, maar de Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alleen maar omdat zijn moeder joodse is
Hypocriete tering vent.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi ik niet, maar wel met je eens, ik kan niet tegen dat rare mondje van Frits
Waarom vind men zichzelf blijkbaar dusdanig boeiend om dit te vermelden?quote:
is ook geen amsterdam.quote:
Nou nou, niet zo ongezellig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:15 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Waarom vind men zichzelf blijkbaar dusdanig boeiend om dit te vermelden?
Laat ons maar even jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:15 schreef Karina het volgende:
Goed, als jullie het nou gewoon over Pauw gaan hebben (zijn onderwerpen) dan kan ik weer Humberto gaan kijken.
Nu komt gewoon aan het licht wat iedereen al geruime tijd (een jaar, zo niet langer) wist: het is organisatorisch een puinhoop, met de verkeerde mensen op de verkeerde plekken. Of eigenlijk nog erger: met de verkeerde mensen op alle belangrijke plekken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat fijn dat iedereen bij de KNVB zo de focus heeft op de kwalificatie voor het komende WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |