Dat is een stokpaardje van mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij de uitdrukking kaal haar wel vaker gebruikt
Frits Spits, Aad en die schaker leven nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste acteurs eruit wel iig ja.
Wel een kwaliteitsstokpaardje, zoals ik niet anders verwacht van jequote:
Toen het programma stopte, was ik 9.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat was wel van een wat hoger niveau toch?
Ik heb dan collegequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Karina het volgende:
Omdat iedereen toch nog een beetje zit te keuvelen en Pauw nog niet is begonnen, spam ik het gewoon hier ook nog even![]()
TV / [actie] Als eerste de nieuwe Blair Witch zien?
Hans Bohm leeft nog en ook Bavo Galemaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste acteurs eruit wel iig ja.
Hans Bohm. Ik keek dat schaakprogramma van hem altijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Frits Spits, Aad en die schaker leven nog
Bavo Galemaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hans Bohm leeft nog en ook Bavo Galema
Oh ja die zat er ook nog bij. Die was ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hans Bohm leeft nog en ook Bavo Galema
Deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit gaat uitlopen? Of slaan we de reclame overslaan
wist je dat Erik van Muiswinkel er ook bij zat in het 1e seizoen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die zat er ook nog bij. Die was ik helemaal vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |