jaquote:
quote:
omg match made in heavenquote:
liever 10cm erbij tochquote:
iddquote:
daar hou ik niet vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
die is duur
je mag mij in natura betalen
gelukkig maarquote:
je kan toch ook gewoon chips eten en fokken?!?!?!?!?!?!!?!?! AMA??!?!?!?!quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon chips eten en fokken?!?!?!?!?!?!!?!?! AMA??!?!?!?!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:23 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vanavond Venezuelans gegeten![]()
Mais geplet/kapotgemaakt, gemixt met melk en dat is dan soort van omelet en daarin kip en kaas.
Best lekker.
nee eten is gwn iets dat moetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Je moet daar de tijd voor nemen, eten is je beste vriend
buiten de campus is er een hall market zeg maar, met allemaal verschillende etenquote:
Al het eten wat er na 00:00 in gaat bij mij is niet echt nodig hoorquote:
Volgens mij kan dat nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
kleine kans, maar weet iemand van jullie of je bijna pure methanol (97% >) ergens gewoon in een winkel kunt kopen?
ja oke dat is een ander verhaal iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al het eten wat er na 00:00 in gaat bij mij is niet echt nodig hoorGewoon stoners trek.
kruimels op je bedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:24 schreef Amarantha het volgende:
Godver nu heb ik allemaal chipskruimels op mijn pyama.
nee google hielp me ook al niet echt, helaasquote:
OMG JOU KEN IK NIET.quote:
Kom je me weer tr'en, Niels?quote:
watch outquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG JOU KEN IK NIET.
Ik ben LittleBrownie, aangenaam.
Waarvoor heb je dat nodig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee google hielp me ook al niet echt, helaas
haha aww vet enthousiast, cutequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG JOU KEN IK NIET.
Ik ben LittleBrownie, aangenaam.
Voor wie wat?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie je LB al zo springen met dr kleine voetjes, vol met enthousiasme
is niet zo belangrijk, komt wellicht beetje raar overquote:
Drugsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet zo belangrijk, komt wellicht beetje raar over
Linkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel we de laatste keer een verhaaltje kregen wat ik liever niet wou lezen.
jaquote:
eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel we de laatste keer een verhaaltje kregen wat ik liever niet wou lezen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iets met een abces op zijn kont wat open ging,
TRing lower lifeforms doesn't make sense, now does it?quote:
Oei, vervelendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iets met een abces op zijn kont wat open ging,
Gekke Niels hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
TRing lower lifeforms doesn't make sense, now does it?
Heb je het uit de prullenbak gevist of wa?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
maar heb mn speed gewassen met aceton om allerlei troep als cafeïne eruit te krijgen, so far so good, alleen zoals ik ook al gelezen had droogt aceton die shit echt énorm uit waardoor je bij een lijn een hele stofwolk in je keel krijgt waardoor je moet hoesten
das niet echt prettig dus wil het weer even opnieuw natmaken en weer drogen
#breakingbadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
maar heb mn speed gewassen met aceton om allerlei troep als cafeïne eruit te krijgen, so far so good, alleen zoals ik ook al gelezen had droogt aceton die shit echt énorm uit waardoor je bij een lijn een hele stofwolk in je keel krijgt waardoor je moet hoesten
das niet echt prettig dus wil het weer even opnieuw natmaken en weer drogen
haha ga toch weg man droeftoeterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
TRing lower lifeforms doesn't make sense, now does it?
wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je het uit de prullenbak gevist of wa?
Niels is een sneue vent van middelbare leeftijdquote:
wordt erdoor versnedenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wrm zit daar allemaal shit doorheen dan
Ah ja. Vind maar raar dat ie niks zegt tegen mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niels is een sneue vent van middelbare leeftijd
Crip is jaloers op jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja. Vind maar raar dat ie niks zegt tegen mij
Waarom?quote:
Oh dat is helaas "normaal", zelfs bij enorm goeie suppliers. Is geen schadelijke shit in 9 van de 10 gevallen, maar iets als cafeïne is wel psychoactief en geeft gewoon een wat minder fijn gevoel dan amfetamine zonder het ertussendoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wrm zit daar allemaal shit doorheen dan
I don't respond well to threads. You might know by now.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha ga toch weg man droeftoeter
HOI NIELSquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
I don't respond well to threads. You might know by now.
I blijf nog f. Speciaal voor jou.
Nee gek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat je zeg maar betaalt voor 10 gram en 8 gram krijgt + 2 gram troep of zo?
Dp doe je dingquote:
Beter dan vieze scheetjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:34 schreef Amarantha het volgende:
Bah laat wel vieze boeren door die Bugles.
Gatverquote:
nehquote:
van kastje naar muur gestuurdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nehmoet je maar aan crip zelf vragen
Iemand een DM dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nehmoet je maar aan crip zelf vragen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:36 schreef Kurovski het volgende:
Niks aan de hand Ama. ff voorstellen aan een Lil. Hoi, ik ben Nielso. Wat voor muziek heb jij opstaan?
Momenteel The Roots aanstaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:36 schreef Kurovski het volgende:
Niks aan de hand Ama. ff voorstellen aan een Lil. Hoi, ik ben Nielso. Wat voor muziek heb jij opstaan?
Als in skateboarden?quote:
Nee skeelers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als in skateboarden?awesome
Oh, dat is dan teleurstellendquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat is dit voor cockblockgedrag tfoe
Auw kutzooi, had net hijsje joint genomen. Ging er door mijn neus weer uit door het lachen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat is dit voor cockblockgedrag tfoe
Selfcontrol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Momenteel The Roots aanstaanen jij?
sryquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Auw kutzooi, had net hijsje joint genomen. Ging er door mijn neus weer uit door het lachen.
quote:
Oh ik dacht Niels typt gewoon heel sloomquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:39 schreef Amarantha het volgende:
Nou dacht ik zeg het even, Niels lijkt niet zo heel spraakzaam te zijn.
Hoezo dat? Zijn chille mensenquote:
Kan er niks over vinden, link?quote:
omdat ze continu stoned zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zijn chille mensen
Succesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:40 schreef Etsu het volgende:
mn roommate wil dat ik mee kom lopen om te klagen bij de andere roommates in de kamer hiernaast over een leeg flesje in de hal
tot zo
als je daarover klaagtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:40 schreef Etsu het volgende:
mn roommate wil dat ik mee kom lopen om te klagen bij de andere roommates in de kamer hiernaast over een leeg flesje in de hal
tot zo
hoeft nietquote:
IK EERSTquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Mortaxx heb jij een ventilator die je me nu kan brengen grgr
IK ZEI HET EERSTquote:
als ik kom krijg je het nog veel heterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Mortaxx heb jij een ventilator die je me nu kan brengen grgr
Weirdoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ben ik DOL op
Ben soms net een mens
Daarom ventilatorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik kom krijg je het nog veel heter
moet gaan onwerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Het lijkt alleen warmer te worden
Dat zou ik wel lekker vinden jaquote:
Trustennnnnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje op zoeken, weltrusten lieve mensen
old school, klnkt goedquote:
Voorlopig niet, maar morgen 28 graden max. Meteo geeft absoluut geen onweer op.quote:
Zondag wel toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voorlopig niet, maar morgen 28 graden max. Meteo geeft absoluut geen onweer op.
pff toch eens die meteo gaan bellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voorlopig niet, maar morgen 28 graden max. Meteo geeft absoluut geen onweer op.
Orange Is the New Black kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat doen jullie naast FOK allemaal op dit moment?
Nee het werkt wel volgens het principe in je vorige post maar zoveel verlies je niet aan versnijdingsmiddelen als je beetje goeie connecties hebt. Nadeel is wel dat je de shit ook nog nat krijgt als pasta en je dus ook nog methanol eruit moet laten verdampen. Maar 2 gram op 10 verliezen is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of je betaalt gwn voor 10 gram matig en da's goedkoper dan 10 gram goed?
Jawelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Orange Is the New Black kijken.
Of bedoel je dat niet?
Goed zo!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel
Ik loop achter op OITNB, mar dat komt oa omdat ik eindelijk aan GoT ben begonnen
beetje aan m'n flesje lurkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat doen jullie naast FOK allemaal op dit moment?
Jaquote:
Drugs are badquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:50 schreef deadprez het volgende:
Gvd heel verhaal getypt over de percentages en shit maar toen was ik opeens het hele punt van die shit kwijt dus maar dat ervan gemaakt
is er alweer nieuw seizoenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Orange Is the New Black kijken.
Of bedoel je dat niet?
ja godse irritant is datquote:
Niks mis mee, wat denk je nu dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja godse irritant is datgedachtes racen een beetje te snel door soms
okokquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee het werkt wel volgens het principe in je vorige post maar zoveel verlies je niet aan versnijdingsmiddelen als je beetje goeie connecties hebt. Nadeel is wel dat je de shit ook nog nat krijgt als pasta en je dus ook nog methanol eruit moet laten verdampen. Maar 2 gram op 10 verliezen is niet de bedoeling
jong 1 flesje. Je zit niet in een kloosterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand moet t toch opruimen of niet dan
Oh nee, niet op die manierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niks mis mee, wat denk je nu dan?
got begint wel een beetje kut maar is wel aightquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel
Ik loop achter op OITNB, mar dat komt oa omdat ik eindelijk aan GoT ben begonnen
Seizoens 1? Het is erg veel info maar daarna wen je eraanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
got begint wel een beetje kut maar is wel aight
weet ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
denk je dat we morgen weer naar klb mogen hugo
joh boeiend het is niet alsof iemand die shit bekijktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:56 schreef Kurovski het volgende:
Kut, dat was vandaag. Komende 24u is dit.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
weet ik niet
Vind je dat je klb al hebt verdiend?
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
weet ik niet
Vind je dat je klb al hebt verdiend?
het is alsof je introductieafleveringen hebt gemistquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Seizoens 1? Het is erg veel info maar daarna wen je eraan
kutzooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef Kurovski het volgende:
Alleen Limburg en het oosten des lands boven de 30. Lekker voor je DP.
Does niet zo schijnheilig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaik ben eens een keer onschuldig, ik was er niet eens bij tijdens de escalatie
Dat is gemeen Niels, gedraag jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef Kurovski het volgende:
Alleen Limburg en het oosten des lands boven de 30. Lekker voor je DP.
Ja beetje wel iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het is alsof je introductieafleveringen hebt gemist
achter de schermen aan de touwtjes trekken en zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaik ben eens een keer onschuldig, ik was er niet eens bij tijdens de escalatie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is gemeen Niels, gedraag je
jonge ik zeg toch niet dat ik er last van heb, mn roommate welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jong 1 flesje. Je zit niet in een klooster
quote:
waterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
godtering dus ik probeer erachter te komen wat ik naast methanol zou kunnen gebruiken om die shit wat vochtiger te maken, kan ik alleen maar shit vinden over het drogen ervan
nee dat tast de amfetamine aan blijkbaarquote:
Bemoei ik me niet mee. Zou wat wezen zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
achter de schermen aan de touwtjes trekken en zo
Nee kweet et srs nie
jawel ik ben erg gehecht aan hugo en de andere blauwen van klbquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Maakt in principe niet uit waar die SC staat als dezelfde mensen komen?
gedestilleerd water ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat tast de amfetamine aan blijkbaar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel ik ben wij zijn erg gehecht aan hugo en de andere blauwen van klb
Autistquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel ik ben erg gehecht aan hugo en de andere blauwen van klb
quote:
quote:
oeh dat weet ik niet, goed idee welquote:
wattequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bemoei ik me niet mee. Zou wat wezen zeg.
Niels stresst zich nietquote:
hij moet zich aanpassen. Is niet in Colombiaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
jonge ik zeg toch niet dat ik er last van heb, mn roommate wel
tis een colombiaan, misschien is zn cultuur anders
hij heeft soort van contactverbod voor cripquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft soort van contactverbod voor crip
Wel raar dat ie Etsu nodig heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij moet zich aanpassen. Is niet in Colombia
En dat om 4 uur man man mn ouders zouden trots zijnquote:
wel handig als ie nie zo goed zietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel raar dat ie Etsu nodig heeft
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dat om 4 uur man man mn ouders zouden trots zijn
zeg het tegen hem. ik pas me hier al genoeg aan. moet al 5 minuten lopen om te mogen rokenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij moet zich aanpassen. Is niet in Colombia
ja wat een pussy. Zeker gayquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel raar dat ie Etsu nodig heeft
Nu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
oh ik zie nu toch mensen zeggen dat een heel klein beetje water geen kwaad kan
nja ga het maar gwn proberen, t kost toch geen fuck
Maar wel storen aan een lege fles, aparte kerelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wel handig als ie nie zo goed ziet
ja wrm nie, kan toch niet slapen voorlopigquote:
Een FOKende Colombiaan hahaha.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeg het tegen hem. ik pas me hier al genoeg aan. moet al 5 minuten lopen om te mogen roken
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wrm nie, kan toch niet slapen voorlopig
Ja hilarisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Een FOKende Colombiaan hahaha.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar wel storen aan een lege fles, aparte kerel
doe niet zo stoer met je tagjes die wij niet kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[warning]struikelgevaar[/warning]
slim van je, zo had ik t nog niet bekekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[warning]struikelgevaar[/warning]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zo stoer met je tagjes die wij niet kunnen gebruiken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zo stoer met je tagjes die wij niet kunnen gebruiken
Ik ga er maar niet op in, maar lach me kapot om dat gespartel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft soort van contactverbod voor crip
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:10 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben nog niet blauw, komt nog
weten jullie t alvast
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer dat die rode streepjes t verpesten
img=640quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer dat die rode streepjes t verpesten
echtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:13 schreef Amarantha het volgende:
Plaatje op FOK! kan tot 720 breed zonder dat er randjes omheen komen.
Je verdient niksquote:
Volgens mij 720. Maak voor Beroemd & Zwanger header voor in de OP.quote:
huh nee toch?quote:
hier heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh nee toch?
hou je muis er eens boven
Dit komt echt heel oprecht over en totaal niet alsof je wil asskissenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:14 schreef Kurovski het volgende:
Vind de inzet van mods en admins wel tof. Zonder hen wordt het pas echt een zooitje hier. Respect voor.
geleerd van jogyquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit komt echt heel oprecht over en totaal niet alsof je wil asskissen
Ik meen het. KLB SC is een behoorlijk kinderklasje. Moet je ook maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit komt echt heel oprecht over en totaal niet alsof je wil asskissen
oh god nee begin jij ook al met die aidssmileyquote:
Ja, Niels. Jij bent de braafste van de klas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik meen het. KLB SC is een behoorlijk kinderklasje. Moet je ook maar zin in hebben.
Ik ben echt allergisch voor die smiley. Net als het woord acclimatiseren.quote:
Niels, iedereen prikt hier doorheen, ook de mods.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik meen het. KLB SC is een behoorlijk kinderklasje. Moet je ook maar zin in hebben.
goed dat ik het weetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt allergisch voor die smiley. Net als het woord acclimatiseren.
Inb4 Niels opmerking m.b.t ergens anders doorheen prikkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niels, iedereen prikt hier doorheen, ook de mods.
ik ben ook gewoon een erg nieuwsgierig persoon, dus ik wil graag van alles wetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Inb4 Niels opmerking m.b.t ergens anders doorheen prikken
je hebt gewoon niets te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon een erg nieuwsgierig persoon, dus ik wil graag van alles weten
dingdingding!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is weer terug gegaan naar zijn schuurtje.
Nooit geweest. Was ik ook niet van plan. Ben het gewoon eens met een paar waarnemingen van de leiding. afwachten wat zij er mee doen. Ik vertrouw er op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, Niels. Jij bent de braafste van de klas.
Dat is stom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij heb ik weer blaasontsteking
Godtering kerelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit geweest. Was ik ook niet van plan. Ben het gewoon eens met een paar waarnemingen van de leiding. afwachten wat zij er mee doen. Ik vertrouw er op.
leidingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit geweest. Was ik ook niet van plan. Ben het gewoon eens met een paar waarnemingen van de leiding. afwachten wat zij er mee doen. Ik vertrouw er op.
Halfquote:
aw beterschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe is dat dan half?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Half
Ik wilde wel naar bed toe, maar heb hier eerst in dat schuurtje wat opgeruimd, en toen besloot ik toch maar om weer achter de PC te gaan zitten
Hij wilt het niet toegevenquote:
Omdat ik al wel in de woonkamer stondquote:
lol jij was zeer recent bij geoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh je was nog niet naar bed geweest zeg maar.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ik al wel in de woonkamer stondEn toen besloot ik, nee, eerst even wat opruimen, dan kom ik morgen in een net schuurtje
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
lol jij was zeer recent bij geo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |