quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:36 schreef Kurovski het volgende:
Niks aan de hand Ama. ff voorstellen aan een Lil. Hoi, ik ben Nielso. Wat voor muziek heb jij opstaan?
Momenteel The Roots aanstaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:36 schreef Kurovski het volgende:
Niks aan de hand Ama. ff voorstellen aan een Lil. Hoi, ik ben Nielso. Wat voor muziek heb jij opstaan?
Als in skateboarden?quote:
Nee skeelers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als in skateboarden?awesome
Oh, dat is dan teleurstellendquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat is dit voor cockblockgedrag tfoe
Auw kutzooi, had net hijsje joint genomen. Ging er door mijn neus weer uit door het lachen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat is dit voor cockblockgedrag tfoe
Selfcontrol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Momenteel The Roots aanstaanen jij?
sryquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Auw kutzooi, had net hijsje joint genomen. Ging er door mijn neus weer uit door het lachen.
quote:
Oh ik dacht Niels typt gewoon heel sloomquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:39 schreef Amarantha het volgende:
Nou dacht ik zeg het even, Niels lijkt niet zo heel spraakzaam te zijn.
Hoezo dat? Zijn chille mensenquote:
Kan er niks over vinden, link?quote:
omdat ze continu stoned zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zijn chille mensen
Succesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:40 schreef Etsu het volgende:
mn roommate wil dat ik mee kom lopen om te klagen bij de andere roommates in de kamer hiernaast over een leeg flesje in de hal
tot zo
als je daarover klaagtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:40 schreef Etsu het volgende:
mn roommate wil dat ik mee kom lopen om te klagen bij de andere roommates in de kamer hiernaast over een leeg flesje in de hal
tot zo
hoeft nietquote:
IK EERSTquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Mortaxx heb jij een ventilator die je me nu kan brengen grgr
IK ZEI HET EERSTquote:
als ik kom krijg je het nog veel heterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Mortaxx heb jij een ventilator die je me nu kan brengen grgr
Weirdoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ben ik DOL op
Ben soms net een mens
Daarom ventilatorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik kom krijg je het nog veel heter
moet gaan onwerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Het lijkt alleen warmer te worden
Dat zou ik wel lekker vinden jaquote:
Trustennnnnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje op zoeken, weltrusten lieve mensen
old school, klnkt goedquote:
Voorlopig niet, maar morgen 28 graden max. Meteo geeft absoluut geen onweer op.quote:
Zondag wel toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voorlopig niet, maar morgen 28 graden max. Meteo geeft absoluut geen onweer op.
pff toch eens die meteo gaan bellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voorlopig niet, maar morgen 28 graden max. Meteo geeft absoluut geen onweer op.
Orange Is the New Black kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat doen jullie naast FOK allemaal op dit moment?
Nee het werkt wel volgens het principe in je vorige post maar zoveel verlies je niet aan versnijdingsmiddelen als je beetje goeie connecties hebt. Nadeel is wel dat je de shit ook nog nat krijgt als pasta en je dus ook nog methanol eruit moet laten verdampen. Maar 2 gram op 10 verliezen is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of je betaalt gwn voor 10 gram matig en da's goedkoper dan 10 gram goed?
Jawelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Orange Is the New Black kijken.
Of bedoel je dat niet?
Goed zo!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel
Ik loop achter op OITNB, mar dat komt oa omdat ik eindelijk aan GoT ben begonnen
beetje aan m'n flesje lurkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat doen jullie naast FOK allemaal op dit moment?
Jaquote:
Drugs are badquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:50 schreef deadprez het volgende:
Gvd heel verhaal getypt over de percentages en shit maar toen was ik opeens het hele punt van die shit kwijt dus maar dat ervan gemaakt
is er alweer nieuw seizoenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Orange Is the New Black kijken.
Of bedoel je dat niet?
ja godse irritant is datquote:
Niks mis mee, wat denk je nu dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja godse irritant is datgedachtes racen een beetje te snel door soms
okokquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee het werkt wel volgens het principe in je vorige post maar zoveel verlies je niet aan versnijdingsmiddelen als je beetje goeie connecties hebt. Nadeel is wel dat je de shit ook nog nat krijgt als pasta en je dus ook nog methanol eruit moet laten verdampen. Maar 2 gram op 10 verliezen is niet de bedoeling
jong 1 flesje. Je zit niet in een kloosterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand moet t toch opruimen of niet dan
Oh nee, niet op die manierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niks mis mee, wat denk je nu dan?
got begint wel een beetje kut maar is wel aightquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel
Ik loop achter op OITNB, mar dat komt oa omdat ik eindelijk aan GoT ben begonnen
Seizoens 1? Het is erg veel info maar daarna wen je eraanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
got begint wel een beetje kut maar is wel aight
weet ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
denk je dat we morgen weer naar klb mogen hugo
joh boeiend het is niet alsof iemand die shit bekijktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:56 schreef Kurovski het volgende:
Kut, dat was vandaag. Komende 24u is dit.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
weet ik niet
Vind je dat je klb al hebt verdiend?
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
weet ik niet
Vind je dat je klb al hebt verdiend?
het is alsof je introductieafleveringen hebt gemistquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Seizoens 1? Het is erg veel info maar daarna wen je eraan
kutzooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef Kurovski het volgende:
Alleen Limburg en het oosten des lands boven de 30. Lekker voor je DP.
Does niet zo schijnheilig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaik ben eens een keer onschuldig, ik was er niet eens bij tijdens de escalatie
Dat is gemeen Niels, gedraag jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef Kurovski het volgende:
Alleen Limburg en het oosten des lands boven de 30. Lekker voor je DP.
Ja beetje wel iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het is alsof je introductieafleveringen hebt gemist
achter de schermen aan de touwtjes trekken en zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaik ben eens een keer onschuldig, ik was er niet eens bij tijdens de escalatie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is gemeen Niels, gedraag je
jonge ik zeg toch niet dat ik er last van heb, mn roommate welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jong 1 flesje. Je zit niet in een klooster
quote:
waterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
godtering dus ik probeer erachter te komen wat ik naast methanol zou kunnen gebruiken om die shit wat vochtiger te maken, kan ik alleen maar shit vinden over het drogen ervan
nee dat tast de amfetamine aan blijkbaarquote:
Bemoei ik me niet mee. Zou wat wezen zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
achter de schermen aan de touwtjes trekken en zo
Nee kweet et srs nie
jawel ik ben erg gehecht aan hugo en de andere blauwen van klbquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Maakt in principe niet uit waar die SC staat als dezelfde mensen komen?
gedestilleerd water ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat tast de amfetamine aan blijkbaar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel ik ben wij zijn erg gehecht aan hugo en de andere blauwen van klb
Autistquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel ik ben erg gehecht aan hugo en de andere blauwen van klb
quote:
quote:
oeh dat weet ik niet, goed idee welquote:
wattequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bemoei ik me niet mee. Zou wat wezen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |