jaquote:
quote:
omg match made in heavenquote:
liever 10cm erbij tochquote:
iddquote:
daar hou ik niet vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
die is duur
je mag mij in natura betalen
gelukkig maarquote:
je kan toch ook gewoon chips eten en fokken?!?!?!?!?!?!!?!?! AMA??!?!?!?!quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon chips eten en fokken?!?!?!?!?!?!!?!?! AMA??!?!?!?!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:23 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vanavond Venezuelans gegeten![]()
Mais geplet/kapotgemaakt, gemixt met melk en dat is dan soort van omelet en daarin kip en kaas.
Best lekker.
nee eten is gwn iets dat moetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Je moet daar de tijd voor nemen, eten is je beste vriend
buiten de campus is er een hall market zeg maar, met allemaal verschillende etenquote:
Al het eten wat er na 00:00 in gaat bij mij is niet echt nodig hoorquote:
Volgens mij kan dat nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
kleine kans, maar weet iemand van jullie of je bijna pure methanol (97% >) ergens gewoon in een winkel kunt kopen?
ja oke dat is een ander verhaal iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al het eten wat er na 00:00 in gaat bij mij is niet echt nodig hoorGewoon stoners trek.
kruimels op je bedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:24 schreef Amarantha het volgende:
Godver nu heb ik allemaal chipskruimels op mijn pyama.
nee google hielp me ook al niet echt, helaasquote:
OMG JOU KEN IK NIET.quote:
Kom je me weer tr'en, Niels?quote:
watch outquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG JOU KEN IK NIET.
Ik ben LittleBrownie, aangenaam.
Waarvoor heb je dat nodig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee google hielp me ook al niet echt, helaas
haha aww vet enthousiast, cutequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG JOU KEN IK NIET.
Ik ben LittleBrownie, aangenaam.
Voor wie wat?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie je LB al zo springen met dr kleine voetjes, vol met enthousiasme
is niet zo belangrijk, komt wellicht beetje raar overquote:
Drugsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet zo belangrijk, komt wellicht beetje raar over
Linkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel we de laatste keer een verhaaltje kregen wat ik liever niet wou lezen.
jaquote:
eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel we de laatste keer een verhaaltje kregen wat ik liever niet wou lezen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iets met een abces op zijn kont wat open ging,
TRing lower lifeforms doesn't make sense, now does it?quote:
Oei, vervelendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iets met een abces op zijn kont wat open ging,
Gekke Niels hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
TRing lower lifeforms doesn't make sense, now does it?
Heb je het uit de prullenbak gevist of wa?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
maar heb mn speed gewassen met aceton om allerlei troep als cafeïne eruit te krijgen, so far so good, alleen zoals ik ook al gelezen had droogt aceton die shit echt énorm uit waardoor je bij een lijn een hele stofwolk in je keel krijgt waardoor je moet hoesten
das niet echt prettig dus wil het weer even opnieuw natmaken en weer drogen
#breakingbadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
maar heb mn speed gewassen met aceton om allerlei troep als cafeïne eruit te krijgen, so far so good, alleen zoals ik ook al gelezen had droogt aceton die shit echt énorm uit waardoor je bij een lijn een hele stofwolk in je keel krijgt waardoor je moet hoesten
das niet echt prettig dus wil het weer even opnieuw natmaken en weer drogen
haha ga toch weg man droeftoeterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
TRing lower lifeforms doesn't make sense, now does it?
wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je het uit de prullenbak gevist of wa?
Niels is een sneue vent van middelbare leeftijdquote:
wordt erdoor versnedenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wrm zit daar allemaal shit doorheen dan
Ah ja. Vind maar raar dat ie niks zegt tegen mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niels is een sneue vent van middelbare leeftijd
Crip is jaloers op jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja. Vind maar raar dat ie niks zegt tegen mij
Waarom?quote:
Oh dat is helaas "normaal", zelfs bij enorm goeie suppliers. Is geen schadelijke shit in 9 van de 10 gevallen, maar iets als cafeïne is wel psychoactief en geeft gewoon een wat minder fijn gevoel dan amfetamine zonder het ertussendoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wrm zit daar allemaal shit doorheen dan
I don't respond well to threads. You might know by now.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha ga toch weg man droeftoeter
HOI NIELSquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
I don't respond well to threads. You might know by now.
I blijf nog f. Speciaal voor jou.
Nee gek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat je zeg maar betaalt voor 10 gram en 8 gram krijgt + 2 gram troep of zo?
Dp doe je dingquote:
Beter dan vieze scheetjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:34 schreef Amarantha het volgende:
Bah laat wel vieze boeren door die Bugles.
Gatverquote:
nehquote:
van kastje naar muur gestuurdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nehmoet je maar aan crip zelf vragen
Iemand een DM dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nehmoet je maar aan crip zelf vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |