Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:23 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vanavond Venezuelans gegeten![]()
Mais geplet/kapotgemaakt, gemixt met melk en dat is dan soort van omelet en daarin kip en kaas.
Best lekker.
nee eten is gwn iets dat moetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Je moet daar de tijd voor nemen, eten is je beste vriend
buiten de campus is er een hall market zeg maar, met allemaal verschillende etenquote:
Al het eten wat er na 00:00 in gaat bij mij is niet echt nodig hoorquote:
Volgens mij kan dat nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
kleine kans, maar weet iemand van jullie of je bijna pure methanol (97% >) ergens gewoon in een winkel kunt kopen?
ja oke dat is een ander verhaal iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al het eten wat er na 00:00 in gaat bij mij is niet echt nodig hoorGewoon stoners trek.
kruimels op je bedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:24 schreef Amarantha het volgende:
Godver nu heb ik allemaal chipskruimels op mijn pyama.
nee google hielp me ook al niet echt, helaasquote:
OMG JOU KEN IK NIET.quote:
Kom je me weer tr'en, Niels?quote:
watch outquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG JOU KEN IK NIET.
Ik ben LittleBrownie, aangenaam.
Waarvoor heb je dat nodig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee google hielp me ook al niet echt, helaas
haha aww vet enthousiast, cutequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG JOU KEN IK NIET.
Ik ben LittleBrownie, aangenaam.
Voor wie wat?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie je LB al zo springen met dr kleine voetjes, vol met enthousiasme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |