Ja dat wel. Eerst maar eens stoppen met wiet en volhouden, en dan sigaretten rustig afbouwen.quote:
Afbouwen lijkt me lastigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat wel. Eerst maar eens stoppen met wiet en volhouden, en dan sigaretten rustig afbouwen.
yeah mij ook, zou denk ik makkelijker helemaal kunnen stoppenquote:
ik denk dat jij verslaafd bent aan pepquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:10 schreef deadprez het volgende:
zou mezelf nooit verslaafd aan wiet willen noemen, speed ook niet.
wij weten helemaal niet wat verslaving is, enige wat we hebben is een slecht humeur als je niks hebt
Ook dat nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:14 schreef LittleBrownie het volgende:
We zijn allemaal verslaafd aan FOK!
junkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan altijd heerlijk slapen na wiet
nja ligt eraanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat jij verslaafd bent aan pep
qftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:14 schreef LittleBrownie het volgende:
We zijn allemaal verslaafd aan FOK!
quote:
Ik weet nog dat je me niet herkendequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:15 schreef Etsu het volgende:
wisten jullie dat LB en ik vroegah collega's waren IRL?
klopt iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:15 schreef LittleBrownie het volgende:
2 jaar geleden oid postte ik met dezelfde mensen in een SC.
Weinig nieuwe users
oeh coolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:15 schreef Etsu het volgende:
wisten jullie dat LB en ik vroegah collega's waren IRL?
herkennen is wat anders dan niet zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je me niet herkende
je kijkt er ook zo over heenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
herkennen is wat anders dan niet zien
quote:
quote:
wat doe je stoer manletquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |