heb eens poolse huisgenoten gehad die ons gekookte kraanwater niet lekker vonden en daarom maar flessen water kochtenquote:
scheelt dat het hier verboden is en afleiding hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OhNaja beter dat je dan stopt! En goed volhoudt
Is roken niet duur in VS?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
wiet en alcohol in mindere mate
over n tijdje ook stoppen met roken en clean door t leven
hoe oud ben jij ook alweer? :0quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
wiet en alcohol in mindere mate
over n tijdje ook stoppen met roken en clean door t leven
ja die shit moet toch ingevlogen worden, is ook nie gratis hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
verschilt per staat
in DC is t 8 dollar per pakje, in hawaii was t 12 dollar
Wat weet jij daar nou weer van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gebeurt vaak
Maar weinigen durven het te erkennen
Ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
verschilt per staat
in DC is t 8 dollar per pakje, in hawaii was t 12 dollar
er is een of andere vage wet die het heel moeilijk maakt om dingen te importeren naar Hawaii. Trump gaat deze afschaffenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja die shit moet toch ingevlogen worden, is ook nie gratis he
ik heb nog sigaretten uit duitsland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OhSmaakt het hetzelfde?
Heb je BudLight geproefd? Is dat net als festivalbier met nog meer water?
#moeilijkevragen
op welke manierquote:
#gotrumpquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er is een of andere vage wet die het heel moeilijk maakt om dingen te importeren naar Hawaii. Trump gaat deze afschaffen
Stoppenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nog sigaretten uit duitsland.
ze hebben mijn camel nietdus had van de week een ander pakje camel gekocht, smaakt wel anders maar vind t vies
moet nadenken wat ik ga doen als mn voorraadje op is
marlboro ofzo
en nee
Ja dat gaat nu dus moeilijk worden nu ik vriendjes heb gemaakt bij het rokersgedeelte op de campusquote:
Maar is wel goed voor jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu dus moeilijk worden nu ik vriendjes heb gemaakt bij het rokersgedeelte op de campus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |