Dit komt echt heel oprecht over en totaal niet alsof je wil asskissenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:14 schreef Kurovski het volgende:
Vind de inzet van mods en admins wel tof. Zonder hen wordt het pas echt een zooitje hier. Respect voor.
geleerd van jogyquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit komt echt heel oprecht over en totaal niet alsof je wil asskissen
Ik meen het. KLB SC is een behoorlijk kinderklasje. Moet je ook maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit komt echt heel oprecht over en totaal niet alsof je wil asskissen
oh god nee begin jij ook al met die aidssmileyquote:
Ja, Niels. Jij bent de braafste van de klas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik meen het. KLB SC is een behoorlijk kinderklasje. Moet je ook maar zin in hebben.
Ik ben echt allergisch voor die smiley. Net als het woord acclimatiseren.quote:
Niels, iedereen prikt hier doorheen, ook de mods.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik meen het. KLB SC is een behoorlijk kinderklasje. Moet je ook maar zin in hebben.
goed dat ik het weetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt allergisch voor die smiley. Net als het woord acclimatiseren.
Inb4 Niels opmerking m.b.t ergens anders doorheen prikkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niels, iedereen prikt hier doorheen, ook de mods.
ik ben ook gewoon een erg nieuwsgierig persoon, dus ik wil graag van alles wetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |