hij moet zich aanpassen. Is niet in Colombiaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
jonge ik zeg toch niet dat ik er last van heb, mn roommate wel
tis een colombiaan, misschien is zn cultuur anders
hij heeft soort van contactverbod voor cripquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft soort van contactverbod voor crip
Wel raar dat ie Etsu nodig heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij moet zich aanpassen. Is niet in Colombia
En dat om 4 uur man man mn ouders zouden trots zijnquote:
wel handig als ie nie zo goed zietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel raar dat ie Etsu nodig heeft
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dat om 4 uur man man mn ouders zouden trots zijn
zeg het tegen hem. ik pas me hier al genoeg aan. moet al 5 minuten lopen om te mogen rokenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij moet zich aanpassen. Is niet in Colombia
ja wat een pussy. Zeker gayquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel raar dat ie Etsu nodig heeft
Nu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
oh ik zie nu toch mensen zeggen dat een heel klein beetje water geen kwaad kan
nja ga het maar gwn proberen, t kost toch geen fuck
Maar wel storen aan een lege fles, aparte kerelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wel handig als ie nie zo goed ziet
ja wrm nie, kan toch niet slapen voorlopigquote:
Een FOKende Colombiaan hahaha.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeg het tegen hem. ik pas me hier al genoeg aan. moet al 5 minuten lopen om te mogen roken
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wrm nie, kan toch niet slapen voorlopig
Ja hilarisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Een FOKende Colombiaan hahaha.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar wel storen aan een lege fles, aparte kerel
doe niet zo stoer met je tagjes die wij niet kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[warning]struikelgevaar[/warning]
slim van je, zo had ik t nog niet bekekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[warning]struikelgevaar[/warning]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zo stoer met je tagjes die wij niet kunnen gebruiken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zo stoer met je tagjes die wij niet kunnen gebruiken
Ik ga er maar niet op in, maar lach me kapot om dat gespartel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft soort van contactverbod voor crip
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:10 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben nog niet blauw, komt nog
weten jullie t alvast
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer dat die rode streepjes t verpesten
img=640quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer dat die rode streepjes t verpesten
echtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:13 schreef Amarantha het volgende:
Plaatje op FOK! kan tot 720 breed zonder dat er randjes omheen komen.
Je verdient niksquote:
Volgens mij 720. Maak voor Beroemd & Zwanger header voor in de OP.quote:
huh nee toch?quote:
hier heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh nee toch?
hou je muis er eens boven
Dit komt echt heel oprecht over en totaal niet alsof je wil asskissenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:14 schreef Kurovski het volgende:
Vind de inzet van mods en admins wel tof. Zonder hen wordt het pas echt een zooitje hier. Respect voor.
geleerd van jogyquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit komt echt heel oprecht over en totaal niet alsof je wil asskissen
Ik meen het. KLB SC is een behoorlijk kinderklasje. Moet je ook maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit komt echt heel oprecht over en totaal niet alsof je wil asskissen
oh god nee begin jij ook al met die aidssmileyquote:
Ja, Niels. Jij bent de braafste van de klas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik meen het. KLB SC is een behoorlijk kinderklasje. Moet je ook maar zin in hebben.
Ik ben echt allergisch voor die smiley. Net als het woord acclimatiseren.quote:
Niels, iedereen prikt hier doorheen, ook de mods.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik meen het. KLB SC is een behoorlijk kinderklasje. Moet je ook maar zin in hebben.
goed dat ik het weetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt allergisch voor die smiley. Net als het woord acclimatiseren.
Inb4 Niels opmerking m.b.t ergens anders doorheen prikkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niels, iedereen prikt hier doorheen, ook de mods.
ik ben ook gewoon een erg nieuwsgierig persoon, dus ik wil graag van alles wetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Inb4 Niels opmerking m.b.t ergens anders doorheen prikken
je hebt gewoon niets te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon een erg nieuwsgierig persoon, dus ik wil graag van alles weten
dingdingding!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is weer terug gegaan naar zijn schuurtje.
Nooit geweest. Was ik ook niet van plan. Ben het gewoon eens met een paar waarnemingen van de leiding. afwachten wat zij er mee doen. Ik vertrouw er op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, Niels. Jij bent de braafste van de klas.
Dat is stom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij heb ik weer blaasontsteking
Godtering kerelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit geweest. Was ik ook niet van plan. Ben het gewoon eens met een paar waarnemingen van de leiding. afwachten wat zij er mee doen. Ik vertrouw er op.
leidingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit geweest. Was ik ook niet van plan. Ben het gewoon eens met een paar waarnemingen van de leiding. afwachten wat zij er mee doen. Ik vertrouw er op.
Halfquote:
aw beterschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe is dat dan half?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Half
Ik wilde wel naar bed toe, maar heb hier eerst in dat schuurtje wat opgeruimd, en toen besloot ik toch maar om weer achter de PC te gaan zitten
Hij wilt het niet toegevenquote:
Omdat ik al wel in de woonkamer stondquote:
lol jij was zeer recent bij geoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh je was nog niet naar bed geweest zeg maar.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ik al wel in de woonkamer stondEn toen besloot ik, nee, eerst even wat opruimen, dan kom ik morgen in een net schuurtje
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
lol jij was zeer recent bij geo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |