Ging jij niet slapen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Inb4 Niels opmerking m.b.t ergens anders doorheen prikken
je hebt gewoon niets te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon een erg nieuwsgierig persoon, dus ik wil graag van alles weten
dingdingding!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is weer terug gegaan naar zijn schuurtje.
Nooit geweest. Was ik ook niet van plan. Ben het gewoon eens met een paar waarnemingen van de leiding. afwachten wat zij er mee doen. Ik vertrouw er op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, Niels. Jij bent de braafste van de klas.
Dat is stom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij heb ik weer blaasontsteking
Godtering kerelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit geweest. Was ik ook niet van plan. Ben het gewoon eens met een paar waarnemingen van de leiding. afwachten wat zij er mee doen. Ik vertrouw er op.
leidingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit geweest. Was ik ook niet van plan. Ben het gewoon eens met een paar waarnemingen van de leiding. afwachten wat zij er mee doen. Ik vertrouw er op.
Halfquote:
aw beterschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe is dat dan half?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Half
Ik wilde wel naar bed toe, maar heb hier eerst in dat schuurtje wat opgeruimd, en toen besloot ik toch maar om weer achter de PC te gaan zitten
Hij wilt het niet toegevenquote:
Omdat ik al wel in de woonkamer stondquote:
lol jij was zeer recent bij geoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh je was nog niet naar bed geweest zeg maar.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ik al wel in de woonkamer stondEn toen besloot ik, nee, eerst even wat opruimen, dan kom ik morgen in een net schuurtje
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
lol jij was zeer recent bij geo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |