quote:Weer auto tegen paal op Stadsring
21-08-2016, 18:36 | Van de redactie
AMERSFOORT Op de Amersfoortse Stadsring heeft zondagmiddag voor de tweede keer die dag een ongeval plaatsgevonden waarbij een auto tegen een paal aan is gereden. Rond 17.15 uur botste er een auto op een lantaarnpaal.
Volgens getuigen was de bestuurder met griepverschijnselen in slaap gevallen. Hierna had de auto een paal geraakt. De gealarmeerde ambulance kwam ter plaatse en heeft de bestuurder nagekeken. Hierna hoefde de bestuurder niet mee naar het ziekenhuis.
Een gedeelte van de Stadsring is ten tijde van het ongeval afgesloten geweest. Een berger kwam ter plaatse en heeft het voertuig meegenomen.
De opeenvolgende berichtgeving in de Telegraaf:quote:Auto zanger Thomas Berge tegen paal op de Stadsring
21-08-2016, 22:25 | Van de redactie
AMERSFOORT De auto die zondagmiddag tegen een paal reed op de Stadsring, is de auto van zanger Thomas Berge. Rond 17.15 uur botste het voertuig tegen de lantaarnpaal en kwam daar tot stilstand.
De auto was hoogstwaarschijnlijk op weg naar het Eemhaven Festival, toen het op de Stadsring verkeerd ging. Door nog onbekende oorzaak kwam de auto tegen de lantaarnpaal. De ambulance kwam ter plaatse, maar niemand hoefde mee naar het ziekenhuis.
Op een foto die op social-media rond gaat is te zien dat Thomas Berge met een Amersfoortse taxi-chauffeur poseert, die hem alsnog naar het Eemplein heeft vervoerd. Het is onbekend of Berge op het moment van het ongeluk in de auto zat.
Ik wist het... Er moest meer aan de hand zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:06 schreef Burdie het volgende:
Mijn man zag een blonde vrouw uit de auto stappen. Leuke "vriend" wel.
Klopt niet veel van dit verhaal...
Vandaar dat ze uit elkaar zijn 😋Meneer heeft een ander.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:08 schreef Leandra het volgende:
Ik wist het... Er moest meer aan de hand zijn
Thomas heeft de breuk intussen ook weer ontkend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee je kan Thomas niet volgen, zegt ie dat zijn vriend achter het stuur zat.. Zielig voor Jake dat ze uit elkaar gaan.
Het zijn van die fantastische mensen, daar wíl je gewoon voor doorgaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:11 schreef amaranta het volgende:
De arme man had griep en ging toch optreden. Wat een held! Wat een hart voor zijn vak en fans.
Hij is (de) fantast fantastisch. Ik ken weinig mensen met zo'n sprankelende persoonlijkheden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zijn van die fantastische mensen, daar wíl je gewoon voor doorgaan![]()
.
[ afbeelding ]
Waar dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Thomas heeft de breuk intussen ook weer ontkend.
Nee ze ontkennen het niet! Ze bevestigen het maar ze geven aan nog goed met elkaar om te gaan en op het moment van het plaatsen van hun Instagram bericht waren ze samen. Dat is wat ze bedoelde. "Op dit moment zijn we samen" als in: we zitten nu samen in de tuin want we zijn nog goede vrienden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zie geen ontkenning?quote:
Oh, dan heb ik dat idd verkeerd geïnterpreteerdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zie geen ontkenning?
Ze waren op het moment dat hij de foto plaatste fysiek bij elkaar, als vrienden. Als het wel over hun rerlatiestatus gaat, is het een vreemd formulering om te zeggen dat ze "nu" bij elkaar zijn.
En dna praat je ook niet over verwerken en eeuwige vriendschap.
In dat artikel van show.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat idd verkeerd geïnterpreteerd.
Overigens kan ik de foto van Chiel-met-taxichauffeur nergens vinden? Mijn man zegt net dat het mogelijk is dat hij Chiel zag uitstappen, ipv een blonde vrouw. Het was iig een blondine, maar dat is Chiel zelf ook.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:23 schreef Andromache het volgende:
Maar de hamvraag is, was de blondine Myrthe? Duikt Pikkie Plessen opeens hier op? Heeft Linda ineens zin in een jong blaadje? Of is Thijs samen met Erland niet meer spannend genoeg voor Wendy en heeft ze een nieuwe toyboy? Neemt Chantal 'blijven slapen' iets te serieus? Opties, mensen, opties...
Ik ben er van overtuigd dat het een met het ander te maken heeft, ik denk dat Myrthe vooral nieuwsgierig was naar die "vriend" die bij hem in de auto zou hebben gezeten of er zelfs mee reed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:28 schreef Andromache het volgende:
Ja er moet wel even iets sappigs van gemaakt worden. Anders zijn het ongeluk en de breuk nogal losstaande feiten. Dit kunnen wij, in SHO
Witte broek?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Burdie het volgende:
[..]volgens mijn man was het iig niet die van de foto (chiel zelf); want andere kleding.
Hij is wel bevriend met Estelle; misschien is dat meer geworden....Misschien had Myrthe afluisterapparatuur in de auto bevestigd, een ongebruikte golftas ontdekt, je weet het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:23 schreef Andromache het volgende:
Maar de hamvraag is, was de blondine Myrthe? Duikt Pikkie Plessen opeens hier op? Heeft Linda ineens zin in een jong blaadje? Of is Thijs samen met Erland niet meer spannend genoeg voor Wendy en heeft ze een nieuwe toyboy? Neemt Chantal 'blijven slapen' iets te serieus? Opties, mensen, opties...
Hoezo dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:15 schreef Burdie het volgende:
Of misschien is degene van foto #2 in m'n vorige post idd degene die in de auto zat en is Thomas toch niet alleen van de dames...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij is wel bevriend met Estelle; misschien is dat meer geworden....Misschien had Myrthe afluisterapparatuur in de auto bevestigd, een ongebruikte golftas ontdekt, je weet het niet.
Chiel heeft ook wel echt een vrouwelijk 50+ hoofd. Dus..... misschien was die blonde vrouw wel Chiel zelfquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat idd verkeerd geïnterpreteerd.
Overigens kan ik de foto van Chiel-met-taxichauffeur nergens vinden? Mijn man zegt net dat het mogelijk is dat hij Chiel zag uitstappen, ipv een blonde vrouw. Het was iig een blondine, maar dat is Chiel zelf ook.
Is die ene, hoe heet hij nou, die illusionist met die wapperende haren. Hans nog wat. Is die niet single? Want hij en Chiel lijken me wel een leuk stelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:23 schreef Andromache het volgende:
Misschien zat Mytthe wel verstopt in een kliko langs de weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij is wel bevriend met Estelle; misschien is dat meer geworden....Misschien had Myrthe afluisterapparatuur in de auto bevestigd, een ongebruikte golftas ontdekt, je weet het niet.
Die stond er idd bij maar was niet de blonde die uitstapte.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Witte broek?
Herstel: grijze broek?
Op foto #2 van deze site lijkt iemand bij de auto te staan die erbij hoort.
http://www.112provincieut(...)ring-amersfoort.html
Nee, die reed er pas veel later langs.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die stond er idd bij maar was niet de blonde die uitstapte.
Ik denk dat we het hiermee moeten doen qua info van mijn man. Heeft Nostalgist niks spannends gezien?
Dat komt overeen met de foto die de taxichauffeur getweet had, ik ga nu even naar de stad, dus ik zal even kijken of de locatie klopt met de plek waarvan ik denk dat de foto genomen isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Greys het volgende:
Oh en dit had hij aan. Mocht dat nog belangrijk zijn.
(Ik wilde een foto om op FB te roepen dat ik toch maar heel erg bofte met onverwacht Thomas Berge tijdens het eten)
[ afbeelding ]
Goed zo, Sherlockquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt overeen met de foto die de taxichauffeur getweet had, ik ga nu even naar de stad, dus ik zal even kijken of de locatie klopt met de plek waarvan ik denk dat de foto genomen is
Stiekem gepijpt tijdens het autorijden. En dan ook nog eens in Amersfoort. 'Kei'lekker autoritje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo, Sherlock
(Zijn blouse is trouwens een beetje uit zijn broek, zie ik...)
Eerlijk gezegd is dat wat ik thuis gisteren al zei, maar ik wilde dat niet op FOK! roepenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Stiekem gepijpt tijdens het autorijden. En dan ook nog eens in Amersfoort. 'Kei'lekker autoritje.
Zulke dingen moet je júist op FOK! roepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat wat ik thuis gisteren al zei, maar ik wilde dat niet op FOK! roepen
Overduidelijk een blonde dame erbij. Goed zo Greys😄.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:11 schreef Greys het volgende:
Er was trouwens een blonde dame bij hem achter het podium. Hier toevallig ieniemienie zichtbaar op een foto vanuit het restaurant. Als je heel goed kijkt zie je een blond plukje haar van Thomas zelf en rechts een blonde mevrouw.
[ afbeelding ]
Slecht ingestopt, dit was vlak na het ongeluk:quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo, Sherlock
(Zijn blouse is trouwens een beetje uit zijn broek, zie ik...)
En meerdere reporters zelfs.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef Andromache het volgende:
Zonder het te weten FOK!reporters op locatie, heerlijk topic, nu al.
Haardracht en postuur lijkt op Monique Smit.
Hij leunt ook wel alsof hij pijn heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Slecht ingestopt, dit was vlak na het ongeluk:
[ afbeelding ]
Die foto is iig niet genomen op de plek waarvan ik dacht dat hij genomen was.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Slecht ingestopt, dit was vlak na het ongeluk:
[ afbeelding ]
Hij had nooit met dat BS-verhaal moeten komen van die vriend die reed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu bij Boulevard ! Hij geeft toe dat ie gelogen heeft. Hij heeft zondag zelf gereden zei ie tegen Albert.
Omdat de bestuurder zogenaamd met griepverschijnselen in slaap gevallen was, dat had hij dus niet kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:48 schreef Greys het volgende:
Waarom zei hij dat dan?
En wat zei hij nog meer?
Nee hij zag er gewoon fris en fruitig uit bij het optreden en zo klonk hij ook idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat de bestuurder zogenaamd met griepverschijnselen in slaap gevallen was, dat had hij dus niet kunnen zijn.
Dus hij was of aan het racen (niet handig daar, flitspalen), of hij had z'n aandacht niet bij het juiste pookje.
black out, viel 1 seconde weg (in slaap?) en crashtequote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:48 schreef Greys het volgende:
Waarom zei hij dat dan?
En wat zei hij nog meer?
Ook een goed voorbeeldfunctie voor je zoon om te liegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:07 schreef JaneDoe het volgende:
oh en die breuk met myrthe is echt een breuk
met die foto wilde hij laten weten dat ze gewoon goed met elkaar omgaan en er samen zijn voor hun zoontje
Ik weet niet hoe snel zo'n bluemotion Mercedes wil, maar dat zal idd wel wat harder gaan dan met een Polo.quote:
Om een tijdje later te corrigeren dat de 'nieuwe vriendin' een nieuwe vriend is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oké, ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar gaat hij straks ook corrigeren dat die 'vriend' een nieuwe vriendin is? Dan blijft hij wel bezig.
Jeezes wat slecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:59 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, eerlijk is eerlijk, hij zong serieus goed, live. Kon het hele optreden horen binnen in het restaurant maar klonk prima.
(en dit blijft tussen ons, maar ik heb zelfs een liedje zitten Shazammen van hem![]()
Want het kwam me zo bekend voor. Maar het bleek een Nederlandstalige versie van Impossible te zijn).
Spannend en lekker. Kost helaas wel een Mercedes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Stiekem gepijpt tijdens het autorijden. En dan ook nog eens in Amersfoort. 'Kei'lekker autoritje.
Ja, alleen jammer dat ik dat pand van die foto met die taxichauffeur nog niet gevonden heb, de (ogenschijnlijk niet originele) balkons op de achtergrond komen me wel bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen, en helemaal niet icm dat witte pand met die dikke perzikkleurige speklagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:41 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje, dat wordt wel een dingetje zeg..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:10 schreef Leandra het volgende:
Volgens de Telegraaf had de auto van Thomas Berge geen geldige APK.....
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Thomas_Berge__.html
quote:Na het ongeluk is de zanger overigens doorgetrokken naar het optreden.
Ook dat nog, hoewel ik een verzekeraar wel de keuze zie maken niet met het gejank van een BN'er in het nieuws te komen omdat ze schade niet vergoeden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:23 schreef Perrin het volgende:
Dat kan 'm ook de verzekeringscenten kosten..
Daar gaat twee jaar alimentatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:23 schreef Perrin het volgende:
Dat kan 'm ook de verzekeringscenten kosten..
Verborgen financiële problemen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
Heel apart dit weer.. Waarom zou hij geen APK doen? Te druk met schnabbelen?
Oei... Deze gate gaat nog wel even duren..quote:
Dat was toch ook de reden dat hij niet kon trouwen, geen geld?quote:
Klopt, dat was toch in januari? Dat was in 2014 al, en begin februari dit jaar je APK niet regelen.... volgens mij kun je die dure bak dan beter de deur uit doen en een ouwe Volvo kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden dat hij niet kon trouwen, geen geld?
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-huwelijk.html
Nog even willen doorsparen zodat je kunt trouwen in Italië en je familie etc kunt laten overkomen voor een paar fijne dagen is iets anders dan 'ik kan niet trouwen want ik heb geen geld'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden dat hij niet kon trouwen, geen geld?
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-huwelijk.html
Of zij over hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even willen doorsparen zodat je kunt trouwen in Italië en je familie etc kunt laten overkomen voor een paar fijne dagen is iets anders dan 'ik kan niet trouwen want ik heb geen geld'.
(Al denk ik stiekem dat dat van het geld een smoesje was en hij toen al twijfels had over haar)
Of hij over z'n voorkeuren....quote:
Ik ben m'n foto's nog even aan het bekijken en er staat wel een jongeman apart van het publiek naast het podium naar het optreden te kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij over z'n voorkeuren....
Met de vriend die naast hem zat tijdens de aanrijding en dacht dat hij z'n tong af had gebeten.....
FREAKEHHHHquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij kijkt je ook gewoon aan, Greys!!!
Impliceer je nu te weten met wie Thomas Berge een verhouding heeft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Greys het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon de plaatselijke EHBO-ert zijn. Ofzo. Hoi Evert, ik waarschuw je.
Die klopt qua kleding geloof ik wel met degene die naast de auto stond op die ene 112 provincie Utrecht site.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben m'n foto's nog even aan het bekijken en er staat wel een jongeman apart van het publiek naast het podium naar het optreden te kijken
[ afbeelding ]
En na inzoomen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Witte broek?
Herstel: grijze broek?
Op foto #2 van deze site lijkt iemand bij de auto te staan die erbij hoort.
http://www.112provincieut(...)ring-amersfoort.html
Dees:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die klopt qua kleding geloof ik wel met degene die naast de auto stond op die ene 112 provincie Utrecht site.
Uit deze post:
[..]
Het verhaal is rond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is 'm hoor, de autopijper!
Werkzaam bij de EHBO van Amersfoort en mede-verantwoordelijk voor de coke-schulden van de, daardoor, ongetrouwde Thomas. Én de APK went up their noses.
Had ik het al gezegd vandaag?SHO
![]()
Klopt, mijn man zei dat die er ook bij hoordequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die klopt qua kleding geloof ik wel met degene die naast de auto stond op die ene 112 provincie Utrecht site.
Uit deze post:
[..]
Nou, dat is dan dus geen EHBO'er en hij zal z'n broertje ook niet als "een vriend" aanduiden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, mijn man zei dat die er ook bij hoorde.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij over z'n voorkeuren....
Met de vriend die naast hem zat tijdens de aanrijding en dacht dat hij z'n tong af had gebeten.....
Spannend! Vroeger bij Q & Q begon het ook met een ingezoomde foto.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben m'n foto's nog even aan het bekijken en er staat wel een jongeman apart van het publiek naast het podium naar het optreden te kijken
[ afbeelding ]
En na inzoomen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Spannend! Vroeger bij Q & Q begon het ook met een ingezoomde foto.
[..]
ik dacht even aan zo'n spannend Bassie & Adriaanmuziekje...quote:
Niet doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik dacht even aan zo'n spannend Bassie & Adriaanmuziekje...
'Drommels een lantaarnpaal'
Waar is hier en is het gelukt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Ole het volgende:
Demn.. staat hier gozer binnen . Deurlady denkt ook dat het Thomas is. GA straks proberen foto te maken
Hij is kortstondig samengeweest met Monique Smitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat deed hij eigenlijk voordat hij met die Myrthe was?
Zijn daar nog dingen over bekend? Veel vrouwen? Iets?
[..]
Toch onduidelijke voorkeuren dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is kortstondig samengeweest met Monique Smit
quote:De relatie tussen Thomas Berge en Myrthe Mylius is nog maar net ten einde, maar de zanger zou alweer een nieuwe liefde hebben. Hij zou zoenend gespot zijn met een meisje.
Volgens Shownieuws gaat het om Cassidy Roeks. Zij deed mee aan Bloed, Zweet en Tranen. Thomas en Cassidy zouden zelfs al samen naar Parijs zijn geweest.
in augustus gingen Thomas en Myrthe uit elkaar. Ze hebben samen een zoontje, Jack.
Alles wat ik vind is ze een brunettequote:Op maandag 12 september 2016 16:33 schreef Greys het volgende:
Lang blond haar.
In Amersfoort vlak na de aanrijding was er een meisje bij met lang blond haar.
Stom toeval natuurlijk. Die hebben elkaar leren kennen toen zijn relatie al niet meer te redden was en hij zo in de armen van een ander dreef.quote:
Zo'n talentenjacht-zangshow dinges op TV.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
Welke is een/de/het Bloed, Zweet & Tranen?
Ben ik nou zo wereldvreemd?
Met de Hazes-telgen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo'n talentenjacht-zangshow dinges op TV.
Het filmpje; https://www.facebook.com/(...)os/1819256718318058/quote:Vanavond zien we in talentenjacht 'The Next Boy/Girl Band' (SBS) de 20-jarige Cassidy Roeks een emotionele ode aan haar terminaal zieke moeder brengen.
Vrijdag, 16 september 2016, 16:43 uur
Moeder Luciënne kon er gelukkig bij zijn om haar dochter live te zien zingen.
Terminaal
"Het kan morgen afgelopen zijn," vertelt Cassidy de jury na haar imponerende optreden. Met haar versie van het nummer Stone Cold kreeg ze alle drie de juryleden zover om op groen te drukken.
Uitbehandeld
Cassidy wist op het moment van de opnames dat haar moeder uitbehandeld was, vertelt ze LINDAnieuws. "Mijn moeder wilde per se mee naar de auditie en had al haar krachten opgespaard om er voor mij te staan."
Op 12 augustus overleed de moeder van Cassidy.
Wat een leuke, symphatieke verschijning en zij zingt goed.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:45 schreef Meke het volgende:
Vanavond is Cassidy weer op teevee;
[..]
Het filmpje; https://www.facebook.com/(...)os/1819256718318058/
Bron: http://www.lindanieuws.nl(...)ar-terminale-moeder/
Niet zo verrassend, lijkt me. Daar zit je dan met je kind, terwijl papa achter de billen van een jong blaadje aanhobbelt.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:52 schreef Leandra het volgende:
Myrthe heeft het er moeilijk mee:
http://www.telegraaf.nl/p(...)etig_na_breuk__.html
Ik heb het idee dat hij al buiten de deur rommelde en dat dat door die crash bekend geworden is.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet zo verrassend, lijkt me. Daar zit je dan met je kind, terwijl papa achter de billen van een jong blaadje aanhobbelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |