quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij over z'n voorkeuren....
Met de vriend die naast hem zat tijdens de aanrijding en dacht dat hij z'n tong af had gebeten.....
Spannend! Vroeger bij Q & Q begon het ook met een ingezoomde foto.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben m'n foto's nog even aan het bekijken en er staat wel een jongeman apart van het publiek naast het podium naar het optreden te kijken
[ afbeelding ]
En na inzoomen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Spannend! Vroeger bij Q & Q begon het ook met een ingezoomde foto.
[..]
ik dacht even aan zo'n spannend Bassie & Adriaanmuziekje...quote:
Niet doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik dacht even aan zo'n spannend Bassie & Adriaanmuziekje...
'Drommels een lantaarnpaal'
Waar is hier en is het gelukt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Ole het volgende:
Demn.. staat hier gozer binnen . Deurlady denkt ook dat het Thomas is. GA straks proberen foto te maken
Hij is kortstondig samengeweest met Monique Smitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat deed hij eigenlijk voordat hij met die Myrthe was?
Zijn daar nog dingen over bekend? Veel vrouwen? Iets?
[..]
Toch onduidelijke voorkeuren dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is kortstondig samengeweest met Monique Smit
quote:De relatie tussen Thomas Berge en Myrthe Mylius is nog maar net ten einde, maar de zanger zou alweer een nieuwe liefde hebben. Hij zou zoenend gespot zijn met een meisje.
Volgens Shownieuws gaat het om Cassidy Roeks. Zij deed mee aan Bloed, Zweet en Tranen. Thomas en Cassidy zouden zelfs al samen naar Parijs zijn geweest.
in augustus gingen Thomas en Myrthe uit elkaar. Ze hebben samen een zoontje, Jack.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |