Klopt, dat was toch in januari? Dat was in 2014 al, en begin februari dit jaar je APK niet regelen.... volgens mij kun je die dure bak dan beter de deur uit doen en een ouwe Volvo kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden dat hij niet kon trouwen, geen geld?
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-huwelijk.html
Nog even willen doorsparen zodat je kunt trouwen in Italië en je familie etc kunt laten overkomen voor een paar fijne dagen is iets anders dan 'ik kan niet trouwen want ik heb geen geld'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden dat hij niet kon trouwen, geen geld?
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-huwelijk.html
Of zij over hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even willen doorsparen zodat je kunt trouwen in Italië en je familie etc kunt laten overkomen voor een paar fijne dagen is iets anders dan 'ik kan niet trouwen want ik heb geen geld'.
(Al denk ik stiekem dat dat van het geld een smoesje was en hij toen al twijfels had over haar)
Of hij over z'n voorkeuren....quote:
Ik ben m'n foto's nog even aan het bekijken en er staat wel een jongeman apart van het publiek naast het podium naar het optreden te kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij over z'n voorkeuren....
Met de vriend die naast hem zat tijdens de aanrijding en dacht dat hij z'n tong af had gebeten.....
FREAKEHHHHquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij kijkt je ook gewoon aan, Greys!!!
Impliceer je nu te weten met wie Thomas Berge een verhouding heeft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Greys het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon de plaatselijke EHBO-ert zijn. Ofzo. Hoi Evert, ik waarschuw je.
Die klopt qua kleding geloof ik wel met degene die naast de auto stond op die ene 112 provincie Utrecht site.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben m'n foto's nog even aan het bekijken en er staat wel een jongeman apart van het publiek naast het podium naar het optreden te kijken
[ afbeelding ]
En na inzoomen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Witte broek?
Herstel: grijze broek?
Op foto #2 van deze site lijkt iemand bij de auto te staan die erbij hoort.
http://www.112provincieut(...)ring-amersfoort.html
Dees:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die klopt qua kleding geloof ik wel met degene die naast de auto stond op die ene 112 provincie Utrecht site.
Uit deze post:
[..]
Het verhaal is rond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is 'm hoor, de autopijper!
Werkzaam bij de EHBO van Amersfoort en mede-verantwoordelijk voor de coke-schulden van de, daardoor, ongetrouwde Thomas. Én de APK went up their noses.
Had ik het al gezegd vandaag?SHO
![]()
Klopt, mijn man zei dat die er ook bij hoordequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die klopt qua kleding geloof ik wel met degene die naast de auto stond op die ene 112 provincie Utrecht site.
Uit deze post:
[..]
Nou, dat is dan dus geen EHBO'er en hij zal z'n broertje ook niet als "een vriend" aanduiden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, mijn man zei dat die er ook bij hoorde.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij over z'n voorkeuren....
Met de vriend die naast hem zat tijdens de aanrijding en dacht dat hij z'n tong af had gebeten.....
Spannend! Vroeger bij Q & Q begon het ook met een ingezoomde foto.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben m'n foto's nog even aan het bekijken en er staat wel een jongeman apart van het publiek naast het podium naar het optreden te kijken
[ afbeelding ]
En na inzoomen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Spannend! Vroeger bij Q & Q begon het ook met een ingezoomde foto.
[..]
ik dacht even aan zo'n spannend Bassie & Adriaanmuziekje...quote:
Niet doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik dacht even aan zo'n spannend Bassie & Adriaanmuziekje...
'Drommels een lantaarnpaal'
Waar is hier en is het gelukt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:25 schreef Ole het volgende:
Demn.. staat hier gozer binnen . Deurlady denkt ook dat het Thomas is. GA straks proberen foto te maken
Hij is kortstondig samengeweest met Monique Smitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat deed hij eigenlijk voordat hij met die Myrthe was?
Zijn daar nog dingen over bekend? Veel vrouwen? Iets?
[..]
Toch onduidelijke voorkeuren dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is kortstondig samengeweest met Monique Smit
quote:De relatie tussen Thomas Berge en Myrthe Mylius is nog maar net ten einde, maar de zanger zou alweer een nieuwe liefde hebben. Hij zou zoenend gespot zijn met een meisje.
Volgens Shownieuws gaat het om Cassidy Roeks. Zij deed mee aan Bloed, Zweet en Tranen. Thomas en Cassidy zouden zelfs al samen naar Parijs zijn geweest.
in augustus gingen Thomas en Myrthe uit elkaar. Ze hebben samen een zoontje, Jack.
Alles wat ik vind is ze een brunettequote:Op maandag 12 september 2016 16:33 schreef Greys het volgende:
Lang blond haar.
In Amersfoort vlak na de aanrijding was er een meisje bij met lang blond haar.
Stom toeval natuurlijk. Die hebben elkaar leren kennen toen zijn relatie al niet meer te redden was en hij zo in de armen van een ander dreef.quote:
Zo'n talentenjacht-zangshow dinges op TV.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
Welke is een/de/het Bloed, Zweet & Tranen?
Ben ik nou zo wereldvreemd?
Met de Hazes-telgen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo'n talentenjacht-zangshow dinges op TV.
Het filmpje; https://www.facebook.com/(...)os/1819256718318058/quote:Vanavond zien we in talentenjacht 'The Next Boy/Girl Band' (SBS) de 20-jarige Cassidy Roeks een emotionele ode aan haar terminaal zieke moeder brengen.
Vrijdag, 16 september 2016, 16:43 uur
Moeder Luciënne kon er gelukkig bij zijn om haar dochter live te zien zingen.
Terminaal
"Het kan morgen afgelopen zijn," vertelt Cassidy de jury na haar imponerende optreden. Met haar versie van het nummer Stone Cold kreeg ze alle drie de juryleden zover om op groen te drukken.
Uitbehandeld
Cassidy wist op het moment van de opnames dat haar moeder uitbehandeld was, vertelt ze LINDAnieuws. "Mijn moeder wilde per se mee naar de auditie en had al haar krachten opgespaard om er voor mij te staan."
Op 12 augustus overleed de moeder van Cassidy.
Wat een leuke, symphatieke verschijning en zij zingt goed.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:45 schreef Meke het volgende:
Vanavond is Cassidy weer op teevee;
[..]
Het filmpje; https://www.facebook.com/(...)os/1819256718318058/
Bron: http://www.lindanieuws.nl(...)ar-terminale-moeder/
Niet zo verrassend, lijkt me. Daar zit je dan met je kind, terwijl papa achter de billen van een jong blaadje aanhobbelt.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:52 schreef Leandra het volgende:
Myrthe heeft het er moeilijk mee:
http://www.telegraaf.nl/p(...)etig_na_breuk__.html
Ik heb het idee dat hij al buiten de deur rommelde en dat dat door die crash bekend geworden is.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet zo verrassend, lijkt me. Daar zit je dan met je kind, terwijl papa achter de billen van een jong blaadje aanhobbelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |