Omdat de bestuurder zogenaamd met griepverschijnselen in slaap gevallen was, dat had hij dus niet kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:48 schreef Greys het volgende:
Waarom zei hij dat dan?
En wat zei hij nog meer?
Nee hij zag er gewoon fris en fruitig uit bij het optreden en zo klonk hij ook idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat de bestuurder zogenaamd met griepverschijnselen in slaap gevallen was, dat had hij dus niet kunnen zijn.
Dus hij was of aan het racen (niet handig daar, flitspalen), of hij had z'n aandacht niet bij het juiste pookje.
black out, viel 1 seconde weg (in slaap?) en crashtequote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:48 schreef Greys het volgende:
Waarom zei hij dat dan?
En wat zei hij nog meer?
Ook een goed voorbeeldfunctie voor je zoon om te liegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:07 schreef JaneDoe het volgende:
oh en die breuk met myrthe is echt een breuk
met die foto wilde hij laten weten dat ze gewoon goed met elkaar omgaan en er samen zijn voor hun zoontje
Ik weet niet hoe snel zo'n bluemotion Mercedes wil, maar dat zal idd wel wat harder gaan dan met een Polo.quote:
Om een tijdje later te corrigeren dat de 'nieuwe vriendin' een nieuwe vriend is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oké, ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar gaat hij straks ook corrigeren dat die 'vriend' een nieuwe vriendin is? Dan blijft hij wel bezig.
Jeezes wat slecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:59 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, eerlijk is eerlijk, hij zong serieus goed, live. Kon het hele optreden horen binnen in het restaurant maar klonk prima.
(en dit blijft tussen ons, maar ik heb zelfs een liedje zitten Shazammen van hem![]()
Want het kwam me zo bekend voor. Maar het bleek een Nederlandstalige versie van Impossible te zijn).
Spannend en lekker. Kost helaas wel een Mercedes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Stiekem gepijpt tijdens het autorijden. En dan ook nog eens in Amersfoort. 'Kei'lekker autoritje.
Ja, alleen jammer dat ik dat pand van die foto met die taxichauffeur nog niet gevonden heb, de (ogenschijnlijk niet originele) balkons op de achtergrond komen me wel bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen, en helemaal niet icm dat witte pand met die dikke perzikkleurige speklagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:41 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje, dat wordt wel een dingetje zeg..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:10 schreef Leandra het volgende:
Volgens de Telegraaf had de auto van Thomas Berge geen geldige APK.....
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Thomas_Berge__.html
quote:Na het ongeluk is de zanger overigens doorgetrokken naar het optreden.
Ook dat nog, hoewel ik een verzekeraar wel de keuze zie maken niet met het gejank van een BN'er in het nieuws te komen omdat ze schade niet vergoeden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:23 schreef Perrin het volgende:
Dat kan 'm ook de verzekeringscenten kosten..
Daar gaat twee jaar alimentatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:23 schreef Perrin het volgende:
Dat kan 'm ook de verzekeringscenten kosten..
Verborgen financiële problemen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
Heel apart dit weer.. Waarom zou hij geen APK doen? Te druk met schnabbelen?
Oei... Deze gate gaat nog wel even duren..quote:
Dat was toch ook de reden dat hij niet kon trouwen, geen geld?quote:
Klopt, dat was toch in januari? Dat was in 2014 al, en begin februari dit jaar je APK niet regelen.... volgens mij kun je die dure bak dan beter de deur uit doen en een ouwe Volvo kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden dat hij niet kon trouwen, geen geld?
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-huwelijk.html
Nog even willen doorsparen zodat je kunt trouwen in Italië en je familie etc kunt laten overkomen voor een paar fijne dagen is iets anders dan 'ik kan niet trouwen want ik heb geen geld'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden dat hij niet kon trouwen, geen geld?
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-huwelijk.html
Of zij over hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even willen doorsparen zodat je kunt trouwen in Italië en je familie etc kunt laten overkomen voor een paar fijne dagen is iets anders dan 'ik kan niet trouwen want ik heb geen geld'.
(Al denk ik stiekem dat dat van het geld een smoesje was en hij toen al twijfels had over haar)
Of hij over z'n voorkeuren....quote:
Ik ben m'n foto's nog even aan het bekijken en er staat wel een jongeman apart van het publiek naast het podium naar het optreden te kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij over z'n voorkeuren....
Met de vriend die naast hem zat tijdens de aanrijding en dacht dat hij z'n tong af had gebeten.....
FREAKEHHHHquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij kijkt je ook gewoon aan, Greys!!!
Impliceer je nu te weten met wie Thomas Berge een verhouding heeft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Greys het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon de plaatselijke EHBO-ert zijn. Ofzo. Hoi Evert, ik waarschuw je.
Die klopt qua kleding geloof ik wel met degene die naast de auto stond op die ene 112 provincie Utrecht site.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben m'n foto's nog even aan het bekijken en er staat wel een jongeman apart van het publiek naast het podium naar het optreden te kijken
[ afbeelding ]
En na inzoomen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Witte broek?
Herstel: grijze broek?
Op foto #2 van deze site lijkt iemand bij de auto te staan die erbij hoort.
http://www.112provincieut(...)ring-amersfoort.html
Dees:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die klopt qua kleding geloof ik wel met degene die naast de auto stond op die ene 112 provincie Utrecht site.
Uit deze post:
[..]
Het verhaal is rond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is 'm hoor, de autopijper!
Werkzaam bij de EHBO van Amersfoort en mede-verantwoordelijk voor de coke-schulden van de, daardoor, ongetrouwde Thomas. Én de APK went up their noses.
Had ik het al gezegd vandaag?SHO
![]()
Klopt, mijn man zei dat die er ook bij hoordequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die klopt qua kleding geloof ik wel met degene die naast de auto stond op die ene 112 provincie Utrecht site.
Uit deze post:
[..]
Nou, dat is dan dus geen EHBO'er en hij zal z'n broertje ook niet als "een vriend" aanduiden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, mijn man zei dat die er ook bij hoorde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |