Dit stond al op de 13e pagina.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Humberto![]()
![]()
![]()
Dat is de man die eerst midden in de zwarten pieten discussie stond live op tv en later de petitie tegen tekent zonder dat te melden. Ook zo nep als de tieten van een gemiddelde Amerikaanse
Ik had het over zijn manier van presenteren. Verder niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Humberto![]()
![]()
![]()
Dat is de man die eerst midden in de zwarten pieten discussie stond live op tv en later de petitie tegen tekent zonder dat te melden. Ook zo nep als de tieten van een gemiddelde Amerikaanse
Ja die is ook nep schoonheidquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het over zijn manier van presenteren. Verder niet.
Doe normaal, Luna.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het over zijn manier van presenteren. Verder niet.
Bauke eet alleen maar dingen van Dafnelikes.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bauke Bokkema snapte de rij bij restaurant de gouden bogen ook niet.
Ik wel zie dat voorbeeld. Dat gebeurde in een uitzending en dan ben je nep. Zeg dan ik ben tegen, maar maak er niet een heel verhaal van.quote:
Sportman van het jaar wmb.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:09 schreef Maver24 het volgende:
Voor mij is de beste goude medaille die van Dorian. Zo'n enorme baas en een dominantie in zijn sport.
Ohh ja idd! En Epke ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
De oefening van Wevers en het wachten op de score van Hernandez was ook idioot spannend.
Idd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Henry wil het te fatsoenlijk en te lief houden. Hij is een degelijke presentator, maar hij moet echt meer pit krijgen.
Hele verdiepingen uitgestorvenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef Jane het volgende:
"De sfeer is fantastisch gebleven"
Onder de paar mensen die er nog waren wel, ja.
Die hele discussie interesseert me vrij weinigquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel zie dat voorbeeld. Dat gebeurde in een uitzending en dan ben je nep. Zeg dan ik ben tegen, maar maak er niet een heel verhaal van.
Biles en Ledecky. That's itquote:
Mij ook niet maar toont wel aan dat je dus nogal fake bent snappie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die hele discussie interesseert me vrij weinig
Wie is Ledecky?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder dan Bolt en Phelps komt de NOS niet
Maar wel met een enorme saamhorigheid vanmiddag op de tribune bij Nouchka. 20 man dusquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hele verdiepingen uitgestorven
Felix is sinds gisteren ook wel een typische NOS hype.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien even oplettenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie toch liever neptieten dan die kale biljartbal van Humberto.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Humberto![]()
![]()
![]()
Dat zeker Hansquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie toch liever neptieten dan die kale biljartbal van Humberto.
Vrij domme keuze inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:13 schreef wimderon het volgende:
Felix als ster, won alleen twee estafettes
Wist je dat zijn hoofd van boven een moorkopje is of een choco pepernoot?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Humberto Tan is nepper dan nep. Met zn neplach. Die springt nog keer van een brug.
Wiggins en Felix dan ook nog.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biles en Ledecky. That's it
Usual suspects. Wie de fuck is Kaori Icho.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wiggins en Felix dan ook nog.
Voorspelbaar weer.
Dat hadden er veel meer kunnen zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar wel met een enorme saamhorigheid vanmiddag op de tribune bij Nouchka. 20 man dus
Draaideur.quote:
Dit is de mooiste versie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:14 schreef Redefine het volgende:
Waarom kies je hier niet voor de gewone versie van Everlong
Alleen de gehypte sporters.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:15 schreef borisz het volgende:
De NOS over buitenlandse sporters? Zozo. Dat mag in de krant.
Eigenlijk de enige grote favoriet op voorhand die het heeft waargemaakt voor goudquote:
Er zijn zoveel dingen die mij in haar tegenstaanquote:
semi livequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh dit is uuuuuuren geleden opgenomenLogisch wel
Was vorig jaar ook zo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gohquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:17 schreef Redefine het volgende:
Die wonnen drie maanden geleden goud.
Ze komt zo dom over ofzo. Ontwetend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die mij in haar tegenstaan
Haha, ik dacht ook dat dit live was. Je bent nu op niveau Fylax.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maaike heeft het hele Jamaicaanse estafette team al gehad natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ilse is wel leukMaaike ziet eruit alsof ze 50 is
Wielrennen gevoelsmatig vorig jaarquote:
Sowieso geef ik bijzonder weinig om roeimedailles. Het is dat Ayolt Marit nog even extra verneukte, die ik zelf al niet mag en 7e werd, maar anders was dit wel duidelijk de treurigste gouden medaille. Ook omdat je hem van grote afstand aan zag komen nadat de heats waren geweestquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:17 schreef Redefine het volgende:
Die wonnen drie maanden geleden goud.
Eens. Head lijkt me ook een hels wijfquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:17 schreef Redefine het volgende:
Ilse Paulis, maar Maaike heeft geen prettig Head.
Nu ga je dit onthouden voor die mogelijke pubquiz in 2036quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef marcodej het volgende:
Bij een pubquiz in 2036 met de vraag "Noem de gouden medailles van Rio 2016", ga je dit roeigoud vergeten
Elke spanning ontbrak inderdaad. En roeien vind ik een middenmotor qua sport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso geef ik bijzonder weinig om roeimedailles. Het is dat Ayolt Marit nog even extra verneukte, die ik zelf al niet mag en 7e werd, maar anders was dit wel duidelijk de treurigste gouden medaille. Ook omdat je hem van grote afstand aan zag komen nadat de heats waren geweest
Ik wist ze wel maar haalde twee boten door elkaarquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef marcodej het volgende:
Bij een pubquiz in 2036 met de vraag "Noem de gouden medailles van Rio 2016", ga je dit roeigoud vergeten
Net zoals ik v Eupen en vd Kolk in 2008 ook snel vergeet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef marcodej het volgende:
De nieuwe Van Eupen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Head lijkt me ook een hels wijf
No way dat ik die ooit nog vergeetquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zoals ik v Eupen en vd Kolk in 2008 ook snel vergeet.
Het is dat Van Emden de enige judoka was, anders was iedereen het twee dagen later alweer vergeten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zoals ik v Eupen en vd Kolk in 2008 ook snel vergeet.
Bouwmeester heeft ook wel een goede kans om in de vergetelheid te raken.
Hoezo?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
No way dat ik die ooit nog vergeet
Die 2 vochten elkaar nog net niet de boot uit, blijft legendarischquote:
In 2008 had je wel een paar judoka's waarmee je goed zou scoren bij pointless.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is dat Van Emden de enige judoka was, anders was iedereen het twee dagen later alweer vergeten.
Idd. Totaal niet boeiend vond ik die medaille, samen met die van Bouwmeester. Dorian gek genoeg wel, omdat het baas is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef marcodej het volgende:
Vlieghuis 1996 is ook wel een leuke.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2008 had je wel een paar judoka's waarmee je goed zou scoren bij pointless.
Die Shields zeg, op haar 21e even tweevoudig Olympisch kampioenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef Redefine het volgende:
Van de topfavoriet kun je in het boksen gewoon niet winnen, tenzij je die alle hoeken van de ring laat zien.
En wereldkampioen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die Shields zeg, op haar 21e even tweevoudig Olympisch kampioen
Heeft nu al niks meer te zoeken in deze klasse
Die kan beter gaan profboksen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die Shields zeg, op haar 21e even tweevoudig Olympisch kampioen
Heeft nu al niks meer te zoeken in deze klasse
Dorien de Vries in 1992quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vlieghuis 1996 is ook wel een leuke.
Matthijsse in 2000.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vlieghuis 1996 is ook wel een leuke.
Op d'r reet.quote:
Hadden de mannen maar wat meer moeten winnenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ik kan dat vrouwengetetter niet meer aanhoren...
Dat is zelfs voor mij een onbekendequote:
Ik zou het vergeten omdat precies dat weekend ik de OS niet heb gevolgd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu ga je dit onthouden voor die mogelijke pubquiz in 2036
Mooi manquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Mullenberg, die heeft echt al een paar patsen teveel op zijn knar gekregen
Straks begint Maurits weer te blaten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef JeffreyH93 het volgende:
Wees blij dat Marit relatief weinig aan het woord is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef JeffreyH93 het volgende:
Eens. Al 15 brons gewonnen oid op judo so far. Pas 4x goud en 2x zilver.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is dat Van Emden de enige judoka was, anders was iedereen het twee dagen later alweer vergeten.
Ja herkenbaarquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef DeLuna het volgende:
Dit herken ik overigens wel. De beste races kan ik zelf ook niet herinneren wat ik precies heb gedaan
Volgens mij is ie zwakzinnig ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Mullenberg, die heeft echt al een paar patsen teveel op zijn knar gekregen
Ik heb me voorgenomen om me er niet meer druk om te makenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vonden jullie de prestaties van Oezbekistan in dubieuze sporten ook verdacht, jongens?
Die houdt niet meer op dan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees blij dat Marit relatief weinig aan het woord is.
Vooral als je er over na gaat denken dat slechts zes judoka's ooit de finale hebben gehaald, besef je jezelf hoe bizar dat is. Gezien de judoka's die we in Nederland gekend hebben dan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens. Al 15 brons gewonnen oid op judo so far. Pas 4x goud en 2x zilver.
Ik kan er wel om lachen maar het zou me niets verbazen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om me er niet meer druk om te maken
Geweldige chef.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Fantastische sluitingsceremonie inderdaad Maurits, met je halve team
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef borisz het volgende:
En dan is de huldiging bij de RAI ipv Olympisch Stadion!
Grote faal.
Idd, plus het gebrek aan erkenning Ruska.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral als je er over na gaat denken dat slechts zes judoka's ooit de finale hebben gehaald, besef je jezelf hoe bizar dat is. Gezien de judoka's die we in Nederland gekend hebben dan.
Sluitingsceremonie is vaak niks dan muziek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
Gaat Nederland overigens weer verzuipen in een van de filmpjes tijdens de sluitingsceremonie?
Ja, nog steeds maar een halve erkenning in het land.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd, plus het gebrek aan erkenning Ruska.
"zo'n half vol stadium staat niet mooi op tv" was volgens mij de reden, vind het anders prima in lijn van de OS liggen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef borisz het volgende:
En dan is de huldiging bij de RAI ipv Olympisch Stadion!
Grote faal.
Vier jaar geleden de Spice Girlsquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sluitingsceremonie is vaak niks dan muziek.
Supporters die niet hard genoeg juichen, moeten vroegtijdig naar huis tijdens de huldiging.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
"zo'n half vol stadium staat niet mooi op tv" was volgens mij de reden, vind het anders prima in lijn van de OS liggen.
Nee een dooie parkeerplaats is mooiquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
"zo'n half vol stadium staat niet mooi op tv" was volgens mij de reden, vind het anders prima in lijn van de OS liggen.
In Japan zou ie onsterfelijk zijn geweest.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, nog steeds maar een halve erkenning in het land.
Zoals nu al bij gewichtheffen, je weet van te voren dat er gewoon paar betrapt worden. Ik heb sowieso genoten van elke avond/nacht. En nu al is er een medaille doorgegeven aan 4e. Bij worstelen en boksen zijn er juryleden naar huis gestuurd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen maar het zou me niets verbazen.
Absoluut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
In Japan zou ie onsterfelijk zijn geweest.
Nee, dit gaat puur over de gouden medailles en Nouchka.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef Szura het volgende:
Hebben ze het nog niet over DAFNE gehad?
Nee, iedereen idoliseert haar en om haar dan te bekritiseren mag niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef Szura het volgende:
Hebben ze het nog niet over DAFNE gehad?
Dat is altijd in die sport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een kakwijven die roeisters.
Vorig jaar vond ik er echt geen zak aanquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vier jaar geleden de Spice Girls
Zo legendarisch zal het nu niet worden.
Boksen ga ik nooit meer kijken tenzij een Nederlander meedoet. Worstelen zou ik nog wel kunnen kijken, maar alleen als er weinig/niets anders is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoals nu al bij gewichtheffen, je weet van te voren dat er gewoon paar betrapt worden. Ik heb sowieso genoten van elke avond/nacht. En nu al is er een medaille doorgegeven aan 4e. Bij worstelen en boksen zijn er juryleden naar huis gestuurd.
Tja... Laatste twee ga ik niet zo vaak meer kijken, vind het niet zo interessant meer
Studentjes.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een kakwijven die roeisters.
Vorig jaar was er dan ook geen ceremonie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik er echt geen zak aan
Ik ga het eerste uurtje kijken, als ik dan nog niet in slaap ben gevallen gaat dan de tv uit.
Nog nooit gezien. Enkel met paardenstaart.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:31 schreef tralalala het volgende:
Iemand pics van de wevers zusjes met het haar los?
Ik ga het puur kijken, omdat ik nog wel een afsluiting wil. Maar leuk is het eigenlijk nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik er echt geen zak aan
Ik ga het eerste uurtje kijken, als ik dan nog niet in slaap ben gevallen gaat dan de tv uit.
Soort van.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was er dan ook geen ceremonie.
Toch gemiddeld langer dan de minister presidentquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:33 schreef Redefine het volgende:
Meestal gaan de Chef de Missions ook niet zo lang door. Meestal maximaal acht jaar.
Lieke>Sannequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sanne is wel knapper zie daarboven. Met de hond is Lieke
Kenkhuis zou de hele dag in de gaybar hangen. Yuri zou mogen blijven gok ik bij Kenkhuis want die houd ook wel van een feestje.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een Johan Kenkhuis of een Pieter VDH dit wel doen in 2020.
Mooi shirt, prima band.quote:
Die ging gewoon zuipen en sletten TIJDENS de Spelen, dus geeft verkeerde voorbeeld.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een Johan Kenkhuis of een Pieter VDH dit wel doen in 2020.
KPN KlasseContactquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:35 schreef Redefine het volgende:
Zet dan een foto van Van Der Breggen neer ofzo.
+ salarisquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
Edith is de NOS dankbaar dat die haar vakantie hebben betaald
Pront!quote:
Erben had het nog relaxter imo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
Edith is de NOS dankbaar dat die haar vakantie hebben betaald
Ik zou wel bij Sanne op schoot willenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Edith op schoot.
[ afbeelding ]
Lekker stereotype weerquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenkhuis zou de hele dag in de gaybar hangen. Yuri zou mogen blijven gok ik bij Kenkhuis want die houd ook wel van een feestje.
Kenkhuis is juist heel erg kritisch en direct, dus die had Yuri vrijwel zeker weggestuurd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenkhuis zou de hele dag in de gaybar hangen. Yuri zou mogen blijven gok ik bij Kenkhuis want die houd ook wel van een feestje.
HERHALINGENquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet de NOS nu tot de afsluitingsceremonie?
Race van Dafne in de repeat tot de start van de ceremoniequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Reclame en praten over Dafnequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Een 4.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Welk cijfer geven jullie deze OS?
8,8quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
In Sydney kwam ie uit de kast en is ie gaan hoeren en sloeren in de gaybars.quote:
Voorbeschouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Een 8, zeker mede door dit subforum. Heel veel plezier aan beleefd. Leuke sport gezien. Nederlandse prestaties maken dat het toch geen 10 is geworden en kutpubliek en floponderdelen en matig aantal WR'squote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Zilver met een goud randje.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
40/45quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Qua sfeer en gedoe was het het toch niet helemaal. Zeseneenhalf, denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Puur qua sport een 8.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
HELP ONS, HELP ONSquote:
7.5. Als Dafne had gewonnen een 8.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Was hij dat? na de finish?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Aguero het volgende:
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
Maarten van der Weijden, 2016.
Bij het waterpolo werd er bij een penalty wel ingegrepen. Is ook de enige keer dat het gebeurd is volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
OS zelf dus ceremonies en publiek etc etc een 4. Ceremonie was heel slecht, maja dat heb je met een land wat weinig toevoegt in de wereld van muziek etc etc. Publiek ook volledig retarded met dat boe-geroep etc en er werd ook niet ingegrepen door de referees etc (opvallend).
De OS voor TeamNL 8
Losersvluchtquote:
Die zit al tussen andere wedstrijden in.quote:
Ik denk werkelijk dat Nederland een geweldig OS neer zou kunnen zetten. Openingsceremonie met muziek van 2 Unlimited tot en met Martin Garrix met schepen uit de VOC tijd enzquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij het waterpolo werd er bij een penalty wel ingegrepen. Is ook de enige keer dat het gebeurd is volgens mij
Op start drukken om af te sluiten /struggles van vroeger...quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorbeschouwen op een afsluitingsceremonie.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |