Toch gemiddeld langer dan de minister presidentquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:33 schreef Redefine het volgende:
Meestal gaan de Chef de Missions ook niet zo lang door. Meestal maximaal acht jaar.
Lieke>Sannequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sanne is wel knapper zie daarboven. Met de hond is Lieke
Kenkhuis zou de hele dag in de gaybar hangen. Yuri zou mogen blijven gok ik bij Kenkhuis want die houd ook wel van een feestje.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een Johan Kenkhuis of een Pieter VDH dit wel doen in 2020.
Mooi shirt, prima band.quote:
Die ging gewoon zuipen en sletten TIJDENS de Spelen, dus geeft verkeerde voorbeeld.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een Johan Kenkhuis of een Pieter VDH dit wel doen in 2020.
KPN KlasseContactquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:35 schreef Redefine het volgende:
Zet dan een foto van Van Der Breggen neer ofzo.
+ salarisquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
Edith is de NOS dankbaar dat die haar vakantie hebben betaald
Pront!quote:
Erben had het nog relaxter imo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
Edith is de NOS dankbaar dat die haar vakantie hebben betaald
Ik zou wel bij Sanne op schoot willenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Edith op schoot.
[ afbeelding ]
Lekker stereotype weerquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenkhuis zou de hele dag in de gaybar hangen. Yuri zou mogen blijven gok ik bij Kenkhuis want die houd ook wel van een feestje.
Kenkhuis is juist heel erg kritisch en direct, dus die had Yuri vrijwel zeker weggestuurd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenkhuis zou de hele dag in de gaybar hangen. Yuri zou mogen blijven gok ik bij Kenkhuis want die houd ook wel van een feestje.
HERHALINGENquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet de NOS nu tot de afsluitingsceremonie?
Race van Dafne in de repeat tot de start van de ceremoniequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Reclame en praten over Dafnequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Een 4.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Welk cijfer geven jullie deze OS?
8,8quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
In Sydney kwam ie uit de kast en is ie gaan hoeren en sloeren in de gaybars.quote:
Voorbeschouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Een 8, zeker mede door dit subforum. Heel veel plezier aan beleefd. Leuke sport gezien. Nederlandse prestaties maken dat het toch geen 10 is geworden en kutpubliek en floponderdelen en matig aantal WR'squote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Zilver met een goud randje.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
40/45quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Qua sfeer en gedoe was het het toch niet helemaal. Zeseneenhalf, denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Puur qua sport een 8.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
HELP ONS, HELP ONSquote:
7.5. Als Dafne had gewonnen een 8.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mensen
Was hij dat? na de finish?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Aguero het volgende:
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
Maarten van der Weijden, 2016.
Bij het waterpolo werd er bij een penalty wel ingegrepen. Is ook de enige keer dat het gebeurd is volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
OS zelf dus ceremonies en publiek etc etc een 4. Ceremonie was heel slecht, maja dat heb je met een land wat weinig toevoegt in de wereld van muziek etc etc. Publiek ook volledig retarded met dat boe-geroep etc en er werd ook niet ingegrepen door de referees etc (opvallend).
De OS voor TeamNL 8
Losersvluchtquote:
Die zit al tussen andere wedstrijden in.quote:
Ik denk werkelijk dat Nederland een geweldig OS neer zou kunnen zetten. Openingsceremonie met muziek van 2 Unlimited tot en met Martin Garrix met schepen uit de VOC tijd enzquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij het waterpolo werd er bij een penalty wel ingegrepen. Is ook de enige keer dat het gebeurd is volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |