Ja herkenbaarquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef DeLuna het volgende:
Dit herken ik overigens wel. De beste races kan ik zelf ook niet herinneren wat ik precies heb gedaan
Volgens mij is ie zwakzinnig ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Mullenberg, die heeft echt al een paar patsen teveel op zijn knar gekregen
Ik heb me voorgenomen om me er niet meer druk om te makenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vonden jullie de prestaties van Oezbekistan in dubieuze sporten ook verdacht, jongens?
Die houdt niet meer op dan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees blij dat Marit relatief weinig aan het woord is.
Vooral als je er over na gaat denken dat slechts zes judoka's ooit de finale hebben gehaald, besef je jezelf hoe bizar dat is. Gezien de judoka's die we in Nederland gekend hebben dan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens. Al 15 brons gewonnen oid op judo so far. Pas 4x goud en 2x zilver.
Ik kan er wel om lachen maar het zou me niets verbazen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om me er niet meer druk om te maken
Geweldige chef.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Fantastische sluitingsceremonie inderdaad Maurits, met je halve team
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef borisz het volgende:
En dan is de huldiging bij de RAI ipv Olympisch Stadion!
Grote faal.
Idd, plus het gebrek aan erkenning Ruska.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral als je er over na gaat denken dat slechts zes judoka's ooit de finale hebben gehaald, besef je jezelf hoe bizar dat is. Gezien de judoka's die we in Nederland gekend hebben dan.
Sluitingsceremonie is vaak niks dan muziek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
Gaat Nederland overigens weer verzuipen in een van de filmpjes tijdens de sluitingsceremonie?
Ja, nog steeds maar een halve erkenning in het land.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd, plus het gebrek aan erkenning Ruska.
"zo'n half vol stadium staat niet mooi op tv" was volgens mij de reden, vind het anders prima in lijn van de OS liggen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef borisz het volgende:
En dan is de huldiging bij de RAI ipv Olympisch Stadion!
Grote faal.
Vier jaar geleden de Spice Girlsquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sluitingsceremonie is vaak niks dan muziek.
Supporters die niet hard genoeg juichen, moeten vroegtijdig naar huis tijdens de huldiging.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
"zo'n half vol stadium staat niet mooi op tv" was volgens mij de reden, vind het anders prima in lijn van de OS liggen.
Nee een dooie parkeerplaats is mooiquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
"zo'n half vol stadium staat niet mooi op tv" was volgens mij de reden, vind het anders prima in lijn van de OS liggen.
In Japan zou ie onsterfelijk zijn geweest.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, nog steeds maar een halve erkenning in het land.
Zoals nu al bij gewichtheffen, je weet van te voren dat er gewoon paar betrapt worden. Ik heb sowieso genoten van elke avond/nacht. En nu al is er een medaille doorgegeven aan 4e. Bij worstelen en boksen zijn er juryleden naar huis gestuurd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen maar het zou me niets verbazen.
Absoluut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
In Japan zou ie onsterfelijk zijn geweest.
Nee, dit gaat puur over de gouden medailles en Nouchka.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef Szura het volgende:
Hebben ze het nog niet over DAFNE gehad?
Nee, iedereen idoliseert haar en om haar dan te bekritiseren mag niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef Szura het volgende:
Hebben ze het nog niet over DAFNE gehad?
Dat is altijd in die sport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een kakwijven die roeisters.
Vorig jaar vond ik er echt geen zak aanquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vier jaar geleden de Spice Girls
Zo legendarisch zal het nu niet worden.
Boksen ga ik nooit meer kijken tenzij een Nederlander meedoet. Worstelen zou ik nog wel kunnen kijken, maar alleen als er weinig/niets anders is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoals nu al bij gewichtheffen, je weet van te voren dat er gewoon paar betrapt worden. Ik heb sowieso genoten van elke avond/nacht. En nu al is er een medaille doorgegeven aan 4e. Bij worstelen en boksen zijn er juryleden naar huis gestuurd.
Tja... Laatste twee ga ik niet zo vaak meer kijken, vind het niet zo interessant meer
Studentjes.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een kakwijven die roeisters.
Vorig jaar was er dan ook geen ceremonie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik er echt geen zak aan
Ik ga het eerste uurtje kijken, als ik dan nog niet in slaap ben gevallen gaat dan de tv uit.
Nog nooit gezien. Enkel met paardenstaart.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:31 schreef tralalala het volgende:
Iemand pics van de wevers zusjes met het haar los?
Ik ga het puur kijken, omdat ik nog wel een afsluiting wil. Maar leuk is het eigenlijk nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik er echt geen zak aan
Ik ga het eerste uurtje kijken, als ik dan nog niet in slaap ben gevallen gaat dan de tv uit.
Soort van.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was er dan ook geen ceremonie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |