Hadden de mannen maar wat meer moeten winnenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ik kan dat vrouwengetetter niet meer aanhoren...
Dat is zelfs voor mij een onbekendequote:
Ik zou het vergeten omdat precies dat weekend ik de OS niet heb gevolgd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu ga je dit onthouden voor die mogelijke pubquiz in 2036
Mooi manquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Mullenberg, die heeft echt al een paar patsen teveel op zijn knar gekregen
Straks begint Maurits weer te blaten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef JeffreyH93 het volgende:
Wees blij dat Marit relatief weinig aan het woord is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef JeffreyH93 het volgende:
Eens. Al 15 brons gewonnen oid op judo so far. Pas 4x goud en 2x zilver.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is dat Van Emden de enige judoka was, anders was iedereen het twee dagen later alweer vergeten.
Ja herkenbaarquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef DeLuna het volgende:
Dit herken ik overigens wel. De beste races kan ik zelf ook niet herinneren wat ik precies heb gedaan
Volgens mij is ie zwakzinnig ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Mullenberg, die heeft echt al een paar patsen teveel op zijn knar gekregen
Ik heb me voorgenomen om me er niet meer druk om te makenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vonden jullie de prestaties van Oezbekistan in dubieuze sporten ook verdacht, jongens?
Die houdt niet meer op dan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees blij dat Marit relatief weinig aan het woord is.
Vooral als je er over na gaat denken dat slechts zes judoka's ooit de finale hebben gehaald, besef je jezelf hoe bizar dat is. Gezien de judoka's die we in Nederland gekend hebben dan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens. Al 15 brons gewonnen oid op judo so far. Pas 4x goud en 2x zilver.
Ik kan er wel om lachen maar het zou me niets verbazen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om me er niet meer druk om te maken
Geweldige chef.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Fantastische sluitingsceremonie inderdaad Maurits, met je halve team
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef borisz het volgende:
En dan is de huldiging bij de RAI ipv Olympisch Stadion!
Grote faal.
Idd, plus het gebrek aan erkenning Ruska.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral als je er over na gaat denken dat slechts zes judoka's ooit de finale hebben gehaald, besef je jezelf hoe bizar dat is. Gezien de judoka's die we in Nederland gekend hebben dan.
Sluitingsceremonie is vaak niks dan muziek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
Gaat Nederland overigens weer verzuipen in een van de filmpjes tijdens de sluitingsceremonie?
Ja, nog steeds maar een halve erkenning in het land.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd, plus het gebrek aan erkenning Ruska.
"zo'n half vol stadium staat niet mooi op tv" was volgens mij de reden, vind het anders prima in lijn van de OS liggen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef borisz het volgende:
En dan is de huldiging bij de RAI ipv Olympisch Stadion!
Grote faal.
Vier jaar geleden de Spice Girlsquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sluitingsceremonie is vaak niks dan muziek.
Supporters die niet hard genoeg juichen, moeten vroegtijdig naar huis tijdens de huldiging.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
"zo'n half vol stadium staat niet mooi op tv" was volgens mij de reden, vind het anders prima in lijn van de OS liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |