Dit stond al op de 13e pagina.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Humberto![]()
![]()
![]()
Dat is de man die eerst midden in de zwarten pieten discussie stond live op tv en later de petitie tegen tekent zonder dat te melden. Ook zo nep als de tieten van een gemiddelde Amerikaanse
Ik had het over zijn manier van presenteren. Verder niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Humberto![]()
![]()
![]()
Dat is de man die eerst midden in de zwarten pieten discussie stond live op tv en later de petitie tegen tekent zonder dat te melden. Ook zo nep als de tieten van een gemiddelde Amerikaanse
Ja die is ook nep schoonheidquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het over zijn manier van presenteren. Verder niet.
Doe normaal, Luna.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het over zijn manier van presenteren. Verder niet.
Bauke eet alleen maar dingen van Dafnelikes.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bauke Bokkema snapte de rij bij restaurant de gouden bogen ook niet.
Ik wel zie dat voorbeeld. Dat gebeurde in een uitzending en dan ben je nep. Zeg dan ik ben tegen, maar maak er niet een heel verhaal van.quote:
Sportman van het jaar wmb.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:09 schreef Maver24 het volgende:
Voor mij is de beste goude medaille die van Dorian. Zo'n enorme baas en een dominantie in zijn sport.
Ohh ja idd! En Epke ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
De oefening van Wevers en het wachten op de score van Hernandez was ook idioot spannend.
Idd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Henry wil het te fatsoenlijk en te lief houden. Hij is een degelijke presentator, maar hij moet echt meer pit krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |