Elke spanning ontbrak inderdaad. En roeien vind ik een middenmotor qua sport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso geef ik bijzonder weinig om roeimedailles. Het is dat Ayolt Marit nog even extra verneukte, die ik zelf al niet mag en 7e werd, maar anders was dit wel duidelijk de treurigste gouden medaille. Ook omdat je hem van grote afstand aan zag komen nadat de heats waren geweest
Ik wist ze wel maar haalde twee boten door elkaarquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef marcodej het volgende:
Bij een pubquiz in 2036 met de vraag "Noem de gouden medailles van Rio 2016", ga je dit roeigoud vergeten
Net zoals ik v Eupen en vd Kolk in 2008 ook snel vergeet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef marcodej het volgende:
Bij een pubquiz in 2036 met de vraag "Noem de gouden medailles van Rio 2016", ga je dit roeigoud vergeten
De nieuwe Van Eupen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Head lijkt me ook een hels wijf
No way dat ik die ooit nog vergeetquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zoals ik v Eupen en vd Kolk in 2008 ook snel vergeet.
Het is dat Van Emden de enige judoka was, anders was iedereen het twee dagen later alweer vergeten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zoals ik v Eupen en vd Kolk in 2008 ook snel vergeet.
Bouwmeester heeft ook wel een goede kans om in de vergetelheid te raken.
Hoezo?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
No way dat ik die ooit nog vergeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |