die man is ook lachwekkend ik zou als topsporter mijn coach niet serieus kunnen nemen als hij morbide obesitas heeft. Zelfde als een Ronald Koeman een aantal jaar geledenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Russische handbalsters zijn het hier niet mee eens
twitter:dekker_inge twitterde op zondag 21-08-2016 om 19:07:53@erbenwennemars Half #teamnl is dat. De rest staat ook achter @nouchkafontijn maar zit thuis voor de tv... reageer retweet
Die was ook gewoon een tweede week sporterquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:43 schreef Jane het volgende:
Ja, Sanne heeft wel een weekje extra gehad, ja.
Mooie bomen.quote:
Oke evertquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:44 schreef Evertjan het volgende:
Sanne Wevers mag ook mij vlaggenmast vasthouden
Ja dat snap ik, je moet net gaan zitten doen alsof je daar massaal met team NL zat te supporteren terwijl je juist degene bent die dat soort taferelen niet wilde door uitgeschakelde sporters eerder naar huis te sturen... dan ben je echt helemaal de weg kwijt.quote:
En terechtquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:44 schreef superniger het volgende:
twitter:dekker_inge twitterde op zondag 21-08-2016 om 19:07:53@erbenwennemars Half #teamnl is dat. De rest staat ook achter @nouchkafontijn maar zit thuis voor de tv... reageer retweet
Inge is MAD
Maar sowieso, turngale enzo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die was ook gewoon een tweede week sporter
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:44 schreef superniger het volgende:
Inge is MAD
twitter:erbenwennemars twitterde op zondag 21-08-2016 om 19:15:53@dekker_inge er was nog plek voor je op de tribune.. reageer retweet
twitter:Ilona257 twitterde op zondag 21-08-2016 om 21:30:34@erbenwennemars @dekker_inge Geen handige opmerking Erben. reageer retweet
De media ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:45 schreef Evertjan het volgende:
maar waar kwam de benaming losersvlucht vandaan? Was dat de media of noemde het NOC NSF het ook zo?
SOWWWW shots firedquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:44 schreef superniger het volgende:
Inge is MAD
Erben heeft ook echt oogkleppen opquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]twitter:erbenwennemars twitterde op zondag 21-08-2016 om 19:15:53@dekker_inge er was nog plek voor je op de tribune.. reageer retweet
twitter:Ilona257 twitterde op zondag 21-08-2016 om 21:30:34@erbenwennemars @dekker_inge Geen handige opmerking Erben. reageer retweet
Altijd de media.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:45 schreef Evertjan het volgende:
maar waar kwam de benaming losersvlucht vandaan? Was dat de media of noemde het NOC NSF het ook zo?
De media, maar goed, die maken dat ervan omdat het zo is natuurlijk..quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:45 schreef Evertjan het volgende:
Ma-ma-maar het was ni-ni-niet helemaal vol!quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Erben heeft ook echt oogkleppen op
Erben is echt een beetje (heel erg) domquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]twitter:erbenwennemars twitterde op zondag 21-08-2016 om 19:15:53@dekker_inge er was nog plek voor je op de tribune.. reageer retweet
Koekoek, we zien weer hoe de bond roltquote:
Denk dat Wennemars ook wel wist wat hij daar zei hoor. Die heeft zich al vaker kritisch uitgesproken over die regel dat sporters zonder medailles naar huis moeten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Erben heeft ook echt oogkleppen op
Kortom, fraai staaltje klassejustitiequote:
Zie ook: OS / Hendriks teleurgesteld in TeamNLquote:
De media. En zo noemde ik het zelf ook net als velen met mij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:45 schreef Evertjan het volgende:
Edwin Evers maakt ook nog een kansquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Onnoman het volgende:
ik ben verliefd op sanne wevers.. maar ik ben veel te oud
Erben is een teringdebiel. Mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen!quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Een hond met een tong.quote:
Beetje dommig vind ik dr.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Onnoman het volgende:
ik ben verliefd op sanne wevers.. maar ik ben veel te oud
wat een vuile tyfusratten de NOC zeg.. gadverdamme wat een linkse streekquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koekoek, we zien weer hoe de bond rolt
Zijn wel voornamelijk borstspieren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Edwin Evers maakt ook nog een kans
[ afbeelding ]
Dan had hij dat wel anders verwoord.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Wennemars ook wel wist wat hij daar zei hoor. Die heeft zich al vaker kritisch uitgesproken over die regel dat sporters zonder medailles naar huis moeten.
Ik twee. Wie bied meer?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:49 schreef Evertjan het volgende:
ik vreet wel 1 pizza op in mijn eentje
Theo Bos reed rond op zijn fiets van 11 jaar oudquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:50 schreef borisz het volgende:
Baanwielrennen is compleet wegbezuinigd door Maurits en co.
Ja je wordt toch 'ineens' olympisch kampioen. Ik denk soms dat dat nog moeilijker is (iedereen wil iets van je) dan verliezen (wanneer iedereen je links laat liggen op een gegeven moment)quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Sanne is geen domme meid maar weet zich niet echt een houding te geven. Zou raken boh boh
Nee, dat het heel dicht bij brons lag. Met Kromo net zo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:50 schreef Jane het volgende:
Volgde het ff niet goed, maar zei Henry nu net dat Churandy Martina niet gepresteerd had?
Je bent toch kansloos tegen lollerbrittenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:50 schreef borisz het volgende:
Misschien, maar misschien dat hij het juist op deze manier zegt om reactie te krijgen en op deze manier de discussie aan de gang te krijgen, uiteindelijk komt daar nu ook de reactie van vd Meer achteraan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan had hij dat wel anders verwoord.
Dat mag hij niet doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Schut vraag die Hendriks nou eens; WAT er exact gebeurd is met Yurigod
Zwemmen 2 x goud hoezo flopquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:51 schreef Sked het volgende:
Paardensport > flop
Judo > flop
Zwemmen > flop
Open water zwemmen valt nog steeds onder de KNZBquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:51 schreef Sked het volgende:
Paardensport > flop
Judo > flop
Zwemmen > flop
Terecht, dat is geen sport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:50 schreef borisz het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent toch kansloos tegen lollerbritten
Jij denkt dat als Cornelissen had kunnen rijden we wel medailles hadden gepakt?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:51 schreef wimderon het volgende:
Paardensport is een slecht voorbeeld. Eén goed paard in de dressuur scheelt twee zekere medailles. Springen is sowieso een loterij.
Sow. Koekoek.quote:
Niet echt (hebben zelf een paard). Dubbeldam was ontzettend unlucky 0,02 geen barrage voor goud, tja. Loterij is het niet echt, zeker niet met de top paarden althans.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:51 schreef wimderon het volgende:
Paardensport is een slecht voorbeeld. Eén goed paard in de dressuur scheelt twee zekere medailles. Springen is sowieso een loterij.
nee man.. superliefquote:
of anders gewoon iedere ruiter een leenpaard gevenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:52 schreef zoekeenleven het volgende:
Paardrijden is geen sport maar een hobby, net als borduren.
Denk dat Wim het in het algemeen bedoelt en direct over deze OSquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Cornelissen had kunnen rijden we wel medailles hadden gepakt?
LOL. Niet beseffen dat je een paard 10 jaar dag in dag uit moet trainen voordat je uberhaupt mee kan doen op dat niveauquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:52 schreef zoekeenleven het volgende:
Paardrijden is geen sport maar een hobby, net als borduren.
hoezo?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Edith is een varken. U las het elke week hier.
Dit is jouw favoriete stukje van deze OS he?quote:
Wel waar dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Als Phelps meedeed dan had Ferry gewoon zilver gepakt
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:51 schreef Sked het volgende:
Paardensport > flop
Judo > flop
Zwemmen > flop
Hockey > flop
lul niet zo domquote:
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is jouw favoriete stukje van deze OS he?
Ja precies het paard, en niet de sporter zelf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
LOL. Niet beseffen dat je een paard 10 jaar dag in dag uit moet trainen voordat je uberhaupt mee kan doen op dat niveau
dit idd.. vuile nazzi.. het is dat hij geen haar meer heeft.. anders kaalscherenquote:
Boeiend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef Aguero het volgende:
Ik wil in Tokio echt een boogschietmedaille.
Dit jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Phelps verzuipt als hij 10 km achter elkaar moeten zwemmen
De ruiter moet dat doenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja precies het paard, en niet de sporter zelf.
Dan toch niet, hij stond op Lowlands.quote:
Wie?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef heywoodu het volgende:
Zegers/Van Veen was voor mij wel echt veruit de meest nietszeggende medaille geweest als ze die hadden gepakt
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef Aguero het volgende:
Ik wil in Tokio echt een boogschietmedaille.
hoezo niet?quote:
0,02quote:
Laat ik het anders zeggen, de ruiter presteert niet maar het paard. We geven de coach bij andere sporten immers ook geen medailles.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De ruiter moet dat doenNiet iemand anders ofzo.
dus?quote:
Zijn ze al mee bezig. Waarom denk je dat er nu die Masters series zijn etc? Om een sport OS te krijgen moet het in de hele wereld geprofessionaliseerd worden etc etc. Gaat echt wel komen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef Evertjan het volgende:
Gewoon proberen Darts op de OS te krijgen
Hij scoorde geen eigen goal hoorquote:
Lach jij nou de hoofdbewoner van de Olympus uitquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit janiet voor niets dat hij de 400 wissel al niet meer deed
Ja nou, preciesquote:
HET WAS EEN CORNERquote:
Je hebt er geen verstand van maar dat geeft niet. Wij hebben zelf een springpaard. Als wij het paard de verkeerde commando's geven of niet goed opletten bij een bepaalde beweging van het paard gebeurd er helemaal niks he.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, de ruiter presteert niet maar het paard. We geven de coach bij andere sporten immers ook geen medailles.
Ik lach hem niet uit. Hij gaat alleen echt van ze lang zal zijn leven geen 10km open water op dat niveau winnen. Geeft niet, iedereen zijn dingquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Lach jij nou de hoofdbewoner van de Olympus uit
Wel waar dat Phelps niet sterk is op lange afstanden.
En Bouwmeester wel?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou, precies
Ook als ze brons hadden gepakt had me dat bijzonder weinig gedaan vrees ik
Onzin. Darts roept gewoon door de tv heen: dit is een bierbuikensport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn ze al mee bezig. Waarom denk je dat er nu die Masters series zijn etc? Om een sport OS te krijgen moet het in de hele wereld geprofessionaliseerd worden etc etc. Gaat echt wel komen.
dat hele NOC*NSF is lachwekkend met die Bolhuis als voorzitter pas nog een docu gezien van hem. Allemaal hele enge mensenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Caland het volgende:
Wat een walgelijke kerel die Hendriks. Alles aan hem is nep.
Wie is dit? bloedmooi inderdaadquote:
Die wilde gewoon turnen hoor, Maurits heeft er met de pet naar gegooid door hem weg te sturen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
NIEMAND MET PET NAAR GEGOOID???
YURI-invalshoek Henry, TOESLAAN
Gaat gewoon gebeuren hoorquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Onzin. Darts roept gewoon door de tv heen: dit is een bierbuikensport.
No way dat dat olympisch wordt.
tranen met tuiten, en hij nog niet dood he?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doet het afscheid van Mart Smeets je wel iets?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Eigenlijk alle.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Sked het volgende:
De meeste (gouden) medailles doen me werkelijk niks
Als het werkelijk M83 is zou het me niet verbazen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is dit? bloedmooi inderdaad
Wij hebben zelf ook zo'n beest. En alsnog moet het paard presteren en niet jijzelf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van maar dat geeft niet. Wij hebben zelf een springpaard. Als wij het paard de verkeerde commando's geven of niet goed opletten bij een bepaalde beweging van het paard gebeurd er helemaal niks he.
Ik zie die man echt voor alles aan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lach hem niet uit. Hij gaat alleen echt van ze lang zal zijn leven geen 10km open water op dat niveau winnen. Geeft niet, iedereen zijn ding
Ietwat te zweverig.quote:
Je hebt geen paard dat merk ik aan je reacties. Uiteraard moet het paard presteren maar een ruiter ook (en zeker de jaaaaren aan training etc).quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wij hebben zelf ook zo'n beest. En alsnog moet het paard presteren en niet jijzelf.
Idd. Dat was echt een choke.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef Evertjan het volgende:
Sjef was wel teleurstellend eerst die Koreaan verslaan en vervolgens helemaal de weg kwijt zijn
Er zijn altijd wel medailles die niet zo boeiend zijn. Dat soort medailles zijn voor mij persoonlijk alleen interessant voor de medaillespiegel en voor het totaal aantal gewonnen medailles.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou, precies
Ook als ze brons hadden gepakt had me dat bijzonder weinig gedaan vrees ik
Shazam zegtquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is dit? bloedmooi inderdaad
Dit zijn ze ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een M83 achtig muzakje er overheen gegooid
Eigenlijk was alleen het turnen mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Sked het volgende:
De meeste (gouden) medailles doen me werkelijk niks
Wel apart dat ze uitgerekend onder dit filmpje geen Dotan hebben gezet jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk door dat het gewoon niet kon.
Dacht ik al.quote:
Ik durf wel een wedje aan dat Darten de volgende 20 jaar niet olympisch wordtquote:
Doe normaal manquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt geen paard dat merk ik aan je reacties. Uiteraard moet het paard presteren maar een ruiter ook (en zeker de jaaaaren aan training etc).
misschien jij hier nooit meer? is ook een genotquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
Mart Smeets nooit meer. Kan dit een nationale feestdag worden? #GENOT
Ok man als jij dat denktquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Doe normaal manJe hoeft dat paard alleen maar op het juiste moment een schop te geven, ik heb moddervette ruiters langs zien komen in die dressuur wedstrijden
Iets meer, omdat ik haar natuurlijk al wel kende (die is immers al jaren een wereldtopper). Dat het nog eens een mooie historische medaille was hielp ook meequote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
misschien jij hier nooit meer? is ook een genot
volgens mij piept ze als een muis als ze klaarkomtquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen van niet
Idd. Kanjerwebb.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
HET WAS EEN CORNER![]()
KUT HOWARD WEBB, CASILLAS TIKTE DE BAL DUIDELIJK AAN![]()
Omdat de NOS er geen neuk om gaf ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef heywoodu het volgende:
Zegers/Van Veen was voor mij wel echt veruit de meest nietszeggende medaille geweest als ze die hadden gepakt
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
Mart Smeets met zijn kansloze opmerking over paralympiers etc.
Zijn er nog.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Jane het volgende:
Maar zijn die andere turnsters nu nog in Rio of zitten ze thuis?
Wil jij zeggen dat deze man geen topsporter is?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
De NOS gaf feitelijk alleen om Dafne de afgelopen weken... de rest was een leuk bijprogrammaquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de NOS er geen neuk om gaf ja.
Die hebben een medaille gemist omdat ze vlak voor de finish omsloegen (door iets teveel risico te nemen).quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer omdat ik gewoon weinig om zeilen geef en die twee echt puur van naam een beetje kendequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij kan makkelijk uitdelen en slecht incasserenquote:
Met het commentaar van Maarten van der Weijden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:02 schreef marcodej het volgende:
De finish van het openwaterzwemmen mannen.
Mart zegt wat iedereen denkt.quote:
In een eerdere race?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die hebben een medaille gemist omdat ze vlak voor de finish omsloegen (door iets teveel risico te nemen).
Als het goed is, gaat Hendriks helemaal niet vier jaar door.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:02 schreef Evertjan het volgende:
volgende keer Teun de Nooijer maar aanstellen als chef de mission
Grootste kwal die ik ooit op tv heb gezien. Meeste van zijn concullega's vinden hem ook een paardenlul eerste klas.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij kan makkelijk uitdelen en slecht incasseren
Zeilen is gewoon kut te volgen. Keirin vind ik een kermisonderdeel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer omdat ik gewoon weinig om zeilen geef en die twee echt puur van naam een beetje kende
Zo'n keirinmedaille vind ik veel gaver: 3 rondjes volle bak knallen en BAM, medaille binnen
Van Nieuwkerk-bash. Altijd terecht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij kan makkelijk uitdelen en slecht incasseren
Ik vind zeilen bijv minder boeiend. En de taekwando en boksen zouden me ook gestolen kunnen worden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel medailles die niet zo boeiend zijn. Dat soort medailles zijn voor mij persoonlijk alleen interessant voor de medaillespiegel en voor het totaal aantal gewonnen medailles.
Mart.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Wie zou eigenlijk de nieuwe chef de mission moeten worden?
Voor mij geldt hetzelfde.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik vind zeilen bijv minder boeiend. En de taekwando en boksen zouden me ook gestolen kunnen worden.
De Mart heeft gewoon gelijk.quote:
Als jij dat vindquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De paralympics zijn puur leedvermaak.
Hans van Breukelenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:04 schreef TheVulture het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)-spelen-in-2018.htmlquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Wat ziet Ranomi in die Ferry?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:05 schreef marcodej het volgende:
Als openwaterzwemmer moet je blijkbaar een beetje emotieloos zijn.
Badumtsssquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oma kwam ook op de 4e plaats dus.
Dat mag of durft hij nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:05 schreef superniger het volgende:
Stel nou een kritische vragen aan Maurits.
Het scheelt dat je van de schaatsers tussentijds niemand naar huis hoeft te sturenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/210(...)-spelen-in-2018.html
van gelder is ook een kwalquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grootste kwal die ik ooit op tv heb gezien. Meeste van zijn concullega's vinden hem ook een paardenlul eerste klas.
Poepz0rquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Rolstoeltennis. Wie kijkt daar nou naar
2e-week-deelnemer! Dan hoef je niet met de loservlucht mee.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oma kwam ook op de 4e plaats dus.
Peter Bosz, die heeft vanaf volgende week toch tijd zat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Samen met Ligtlee meest spannende.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:02 schreef marcodej het volgende:
De finish van het openwaterzwemmen mannen.
Die gast moet je van de TV schoppen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Henry is ook niet echt degene die dit spontaan kan maken
Nu mis ik een type Humberto Tanquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Henry wil het te fatsoenlijk en te lief houden. Hij is een degelijke presentator, maar hij moet echt meer pit krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:08 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:59 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ik durf wel een wedje aan dat Darten de volgende 20 jaar niet olympisch wordt
De oefening van Wevers en het wachten op de score van Hernandez was ook idioot spannend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Samen met Ligtlee meest spannende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |