Meer omdat ik gewoon weinig om zeilen geef en die twee echt puur van naam een beetje kendequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de NOS er geen neuk om gaf ja.
hij kan makkelijk uitdelen en slecht incasserenquote:
Met het commentaar van Maarten van der Weijden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:02 schreef marcodej het volgende:
De finish van het openwaterzwemmen mannen.
Mart zegt wat iedereen denkt.quote:
In een eerdere race?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die hebben een medaille gemist omdat ze vlak voor de finish omsloegen (door iets teveel risico te nemen).
Als het goed is, gaat Hendriks helemaal niet vier jaar door.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:02 schreef Evertjan het volgende:
volgende keer Teun de Nooijer maar aanstellen als chef de mission
Grootste kwal die ik ooit op tv heb gezien. Meeste van zijn concullega's vinden hem ook een paardenlul eerste klas.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij kan makkelijk uitdelen en slecht incasseren
Zeilen is gewoon kut te volgen. Keirin vind ik een kermisonderdeel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer omdat ik gewoon weinig om zeilen geef en die twee echt puur van naam een beetje kende
Zo'n keirinmedaille vind ik veel gaver: 3 rondjes volle bak knallen en BAM, medaille binnen
Van Nieuwkerk-bash. Altijd terecht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij kan makkelijk uitdelen en slecht incasseren
Ik vind zeilen bijv minder boeiend. En de taekwando en boksen zouden me ook gestolen kunnen worden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel medailles die niet zo boeiend zijn. Dat soort medailles zijn voor mij persoonlijk alleen interessant voor de medaillespiegel en voor het totaal aantal gewonnen medailles.
Mart.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Wie zou eigenlijk de nieuwe chef de mission moeten worden?
Voor mij geldt hetzelfde.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik vind zeilen bijv minder boeiend. En de taekwando en boksen zouden me ook gestolen kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |