quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Onzin. Darts roept gewoon door de tv heen: dit is een bierbuikensport.
No way dat dat olympisch wordt.
Eigenlijk alle.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Sked het volgende:
De meeste (gouden) medailles doen me werkelijk niks
Als het werkelijk M83 is zou het me niet verbazen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is dit? bloedmooi inderdaad
Wij hebben zelf ook zo'n beest. En alsnog moet het paard presteren en niet jijzelf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van maar dat geeft niet. Wij hebben zelf een springpaard. Als wij het paard de verkeerde commando's geven of niet goed opletten bij een bepaalde beweging van het paard gebeurd er helemaal niks he.
Ik zie die man echt voor alles aan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lach hem niet uit. Hij gaat alleen echt van ze lang zal zijn leven geen 10km open water op dat niveau winnen. Geeft niet, iedereen zijn ding
Ietwat te zweverig.quote:
Je hebt geen paard dat merk ik aan je reacties. Uiteraard moet het paard presteren maar een ruiter ook (en zeker de jaaaaren aan training etc).quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wij hebben zelf ook zo'n beest. En alsnog moet het paard presteren en niet jijzelf.
Idd. Dat was echt een choke.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef Evertjan het volgende:
Sjef was wel teleurstellend eerst die Koreaan verslaan en vervolgens helemaal de weg kwijt zijn
Er zijn altijd wel medailles die niet zo boeiend zijn. Dat soort medailles zijn voor mij persoonlijk alleen interessant voor de medaillespiegel en voor het totaal aantal gewonnen medailles.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou, precies
Ook als ze brons hadden gepakt had me dat bijzonder weinig gedaan vrees ik
Shazam zegtquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is dit? bloedmooi inderdaad
Dit zijn ze ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een M83 achtig muzakje er overheen gegooid
Eigenlijk was alleen het turnen mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Sked het volgende:
De meeste (gouden) medailles doen me werkelijk niks
Wel apart dat ze uitgerekend onder dit filmpje geen Dotan hebben gezet jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk door dat het gewoon niet kon.
Dacht ik al.quote:
Ik durf wel een wedje aan dat Darten de volgende 20 jaar niet olympisch wordtquote:
Doe normaal manquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt geen paard dat merk ik aan je reacties. Uiteraard moet het paard presteren maar een ruiter ook (en zeker de jaaaaren aan training etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |