dus?quote:
Zijn ze al mee bezig. Waarom denk je dat er nu die Masters series zijn etc? Om een sport OS te krijgen moet het in de hele wereld geprofessionaliseerd worden etc etc. Gaat echt wel komen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef Evertjan het volgende:
Gewoon proberen Darts op de OS te krijgen
Hij scoorde geen eigen goal hoorquote:
Lach jij nou de hoofdbewoner van de Olympus uitquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit janiet voor niets dat hij de 400 wissel al niet meer deed
HET WAS EEN CORNERquote:
Je hebt er geen verstand van maar dat geeft niet. Wij hebben zelf een springpaard. Als wij het paard de verkeerde commando's geven of niet goed opletten bij een bepaalde beweging van het paard gebeurd er helemaal niks he.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, de ruiter presteert niet maar het paard. We geven de coach bij andere sporten immers ook geen medailles.
Ik lach hem niet uit. Hij gaat alleen echt van ze lang zal zijn leven geen 10km open water op dat niveau winnen. Geeft niet, iedereen zijn dingquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Lach jij nou de hoofdbewoner van de Olympus uit
Wel waar dat Phelps niet sterk is op lange afstanden.
En Bouwmeester wel?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou, precies
Ook als ze brons hadden gepakt had me dat bijzonder weinig gedaan vrees ik
Onzin. Darts roept gewoon door de tv heen: dit is een bierbuikensport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn ze al mee bezig. Waarom denk je dat er nu die Masters series zijn etc? Om een sport OS te krijgen moet het in de hele wereld geprofessionaliseerd worden etc etc. Gaat echt wel komen.
dat hele NOC*NSF is lachwekkend met die Bolhuis als voorzitter pas nog een docu gezien van hem. Allemaal hele enge mensenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Caland het volgende:
Wat een walgelijke kerel die Hendriks. Alles aan hem is nep.
Wie is dit? bloedmooi inderdaadquote:
Die wilde gewoon turnen hoor, Maurits heeft er met de pet naar gegooid door hem weg te sturen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
NIEMAND MET PET NAAR GEGOOID???
YURI-invalshoek Henry, TOESLAAN
Gaat gewoon gebeuren hoorquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Onzin. Darts roept gewoon door de tv heen: dit is een bierbuikensport.
No way dat dat olympisch wordt.
tranen met tuiten, en hij nog niet dood he?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doet het afscheid van Mart Smeets je wel iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |