nee man.. superliefquote:
of anders gewoon iedere ruiter een leenpaard gevenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:52 schreef zoekeenleven het volgende:
Paardrijden is geen sport maar een hobby, net als borduren.
Denk dat Wim het in het algemeen bedoelt en direct over deze OSquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Cornelissen had kunnen rijden we wel medailles hadden gepakt?
LOL. Niet beseffen dat je een paard 10 jaar dag in dag uit moet trainen voordat je uberhaupt mee kan doen op dat niveauquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:52 schreef zoekeenleven het volgende:
Paardrijden is geen sport maar een hobby, net als borduren.
hoezo?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Edith is een varken. U las het elke week hier.
Dit is jouw favoriete stukje van deze OS he?quote:
Wel waar dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Als Phelps meedeed dan had Ferry gewoon zilver gepakt
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:51 schreef Sked het volgende:
Paardensport > flop
Judo > flop
Zwemmen > flop
Hockey > flop
lul niet zo domquote:
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is jouw favoriete stukje van deze OS he?
Ja precies het paard, en niet de sporter zelf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
LOL. Niet beseffen dat je een paard 10 jaar dag in dag uit moet trainen voordat je uberhaupt mee kan doen op dat niveau
dit idd.. vuile nazzi.. het is dat hij geen haar meer heeft.. anders kaalscherenquote:
Boeiend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef Aguero het volgende:
Ik wil in Tokio echt een boogschietmedaille.
Dit jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Phelps verzuipt als hij 10 km achter elkaar moeten zwemmen
De ruiter moet dat doenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja precies het paard, en niet de sporter zelf.
Dan toch niet, hij stond op Lowlands.quote:
Wie?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef heywoodu het volgende:
Zegers/Van Veen was voor mij wel echt veruit de meest nietszeggende medaille geweest als ze die hadden gepakt
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef Aguero het volgende:
Ik wil in Tokio echt een boogschietmedaille.
hoezo niet?quote:
0,02quote:
Laat ik het anders zeggen, de ruiter presteert niet maar het paard. We geven de coach bij andere sporten immers ook geen medailles.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De ruiter moet dat doenNiet iemand anders ofzo.
dus?quote:
Zijn ze al mee bezig. Waarom denk je dat er nu die Masters series zijn etc? Om een sport OS te krijgen moet het in de hele wereld geprofessionaliseerd worden etc etc. Gaat echt wel komen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef Evertjan het volgende:
Gewoon proberen Darts op de OS te krijgen
Hij scoorde geen eigen goal hoorquote:
Lach jij nou de hoofdbewoner van de Olympus uitquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit janiet voor niets dat hij de 400 wissel al niet meer deed
Ja nou, preciesquote:
HET WAS EEN CORNERquote:
Je hebt er geen verstand van maar dat geeft niet. Wij hebben zelf een springpaard. Als wij het paard de verkeerde commando's geven of niet goed opletten bij een bepaalde beweging van het paard gebeurd er helemaal niks he.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, de ruiter presteert niet maar het paard. We geven de coach bij andere sporten immers ook geen medailles.
Ik lach hem niet uit. Hij gaat alleen echt van ze lang zal zijn leven geen 10km open water op dat niveau winnen. Geeft niet, iedereen zijn dingquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Lach jij nou de hoofdbewoner van de Olympus uit
Wel waar dat Phelps niet sterk is op lange afstanden.
En Bouwmeester wel?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou, precies
Ook als ze brons hadden gepakt had me dat bijzonder weinig gedaan vrees ik
Onzin. Darts roept gewoon door de tv heen: dit is een bierbuikensport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn ze al mee bezig. Waarom denk je dat er nu die Masters series zijn etc? Om een sport OS te krijgen moet het in de hele wereld geprofessionaliseerd worden etc etc. Gaat echt wel komen.
dat hele NOC*NSF is lachwekkend met die Bolhuis als voorzitter pas nog een docu gezien van hem. Allemaal hele enge mensenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Caland het volgende:
Wat een walgelijke kerel die Hendriks. Alles aan hem is nep.
Wie is dit? bloedmooi inderdaadquote:
Die wilde gewoon turnen hoor, Maurits heeft er met de pet naar gegooid door hem weg te sturen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
NIEMAND MET PET NAAR GEGOOID???
YURI-invalshoek Henry, TOESLAAN
Gaat gewoon gebeuren hoorquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Onzin. Darts roept gewoon door de tv heen: dit is een bierbuikensport.
No way dat dat olympisch wordt.
tranen met tuiten, en hij nog niet dood he?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doet het afscheid van Mart Smeets je wel iets?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Onzin. Darts roept gewoon door de tv heen: dit is een bierbuikensport.
No way dat dat olympisch wordt.
Eigenlijk alle.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Sked het volgende:
De meeste (gouden) medailles doen me werkelijk niks
Als het werkelijk M83 is zou het me niet verbazen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is dit? bloedmooi inderdaad
Wij hebben zelf ook zo'n beest. En alsnog moet het paard presteren en niet jijzelf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van maar dat geeft niet. Wij hebben zelf een springpaard. Als wij het paard de verkeerde commando's geven of niet goed opletten bij een bepaalde beweging van het paard gebeurd er helemaal niks he.
Ik zie die man echt voor alles aan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lach hem niet uit. Hij gaat alleen echt van ze lang zal zijn leven geen 10km open water op dat niveau winnen. Geeft niet, iedereen zijn ding
Ietwat te zweverig.quote:
Je hebt geen paard dat merk ik aan je reacties. Uiteraard moet het paard presteren maar een ruiter ook (en zeker de jaaaaren aan training etc).quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wij hebben zelf ook zo'n beest. En alsnog moet het paard presteren en niet jijzelf.
Idd. Dat was echt een choke.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef Evertjan het volgende:
Sjef was wel teleurstellend eerst die Koreaan verslaan en vervolgens helemaal de weg kwijt zijn
Er zijn altijd wel medailles die niet zo boeiend zijn. Dat soort medailles zijn voor mij persoonlijk alleen interessant voor de medaillespiegel en voor het totaal aantal gewonnen medailles.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou, precies
Ook als ze brons hadden gepakt had me dat bijzonder weinig gedaan vrees ik
Shazam zegtquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is dit? bloedmooi inderdaad
Dit zijn ze ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een M83 achtig muzakje er overheen gegooid
Eigenlijk was alleen het turnen mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Sked het volgende:
De meeste (gouden) medailles doen me werkelijk niks
Wel apart dat ze uitgerekend onder dit filmpje geen Dotan hebben gezet jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk door dat het gewoon niet kon.
Dacht ik al.quote:
Ik durf wel een wedje aan dat Darten de volgende 20 jaar niet olympisch wordtquote:
Doe normaal manquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt geen paard dat merk ik aan je reacties. Uiteraard moet het paard presteren maar een ruiter ook (en zeker de jaaaaren aan training etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |