misschien jij hier nooit meer? is ook een genotquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
Mart Smeets nooit meer. Kan dit een nationale feestdag worden? #GENOT
Ok man als jij dat denktquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Doe normaal manJe hoeft dat paard alleen maar op het juiste moment een schop te geven, ik heb moddervette ruiters langs zien komen in die dressuur wedstrijden
Iets meer, omdat ik haar natuurlijk al wel kende (die is immers al jaren een wereldtopper). Dat het nog eens een mooie historische medaille was hielp ook meequote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
misschien jij hier nooit meer? is ook een genot
volgens mij piept ze als een muis als ze klaarkomtquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen van niet
Idd. Kanjerwebb.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
HET WAS EEN CORNER![]()
KUT HOWARD WEBB, CASILLAS TIKTE DE BAL DUIDELIJK AAN![]()
Omdat de NOS er geen neuk om gaf ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:54 schreef heywoodu het volgende:
Zegers/Van Veen was voor mij wel echt veruit de meest nietszeggende medaille geweest als ze die hadden gepakt
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
Mart Smeets met zijn kansloze opmerking over paralympiers etc.
Zijn er nog.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Jane het volgende:
Maar zijn die andere turnsters nu nog in Rio of zitten ze thuis?
Wil jij zeggen dat deze man geen topsporter is?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Onzin. Darts roept gewoon door de tv heen: dit is een bierbuikensport.
No way dat dat olympisch wordt.
De NOS gaf feitelijk alleen om Dafne de afgelopen weken... de rest was een leuk bijprogrammaquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de NOS er geen neuk om gaf ja.
Die hebben een medaille gemist omdat ze vlak voor de finish omsloegen (door iets teveel risico te nemen).quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de NOS er geen neuk om gaf ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |