Vrees ervoor #juryquote:
Als ze haar KO slaat.quote:
Met jurysporten an sich is weinig mis. Turnen tegenwoordig is gewoon prima. Dat jurysysteem zit ook redelijk dichtgetimmerd. Hebben ze goed gedaan.quote:
Enige manier om goud te halen iddquote:
Dat was in londen ook niet genoeg om corruptie tegen te gaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Enige manier om goud te halen idd
typisch NL sport gedrag.. net niet de optimale overtuigingquote:
voor shields? ja makkelijkquote:
zilver is de ultieme faalerkenningquote:
wat een onzin, shields boxt gewoon beter.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:09 schreef WEST het volgende:
Als je de jury omkoopt dan heb je inderdaad gegarandeerd goud.
Idd!quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan maar full retard voor de KO gaan.
quote:
Ja, maar die zitten niet daar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:10 schreef franklop het volgende:
Is er uberhaupt iemand hier die er echt verstand van heeft zeg maar?
jij toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:10 schreef franklop het volgende:
redelijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:10 schreef franklop het volgende:
Uppercut.quote:
Degene die de jury het meeste betaald wintquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:10 schreef franklop het volgende:
Staat al afgeleverd in de garagequote:Op zondag 21 augustus 2016 19:11 schreef Jane het volgende:
De juryleden hebben hun nieuwe auto al besteld, denk ik.
ik heb alle rocky films op dvdquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:10 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:11 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Degene die de jury het meeste betaald wint
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:11 schreef Jane het volgende:
De juryleden hebben hun nieuwe auto al besteld, denk ik.
Ditquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:12 schreef franklop het volgende:
Shields gedraagt zich ook echt als een kind van een ex-bajesklant en alcoholist
Echt hèquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:12 schreef franklop het volgende:
Wisten we al een tijdje.quote:
was de hele partij ook gewoon duidelijkquote:
Ze wint wel terecht jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
niks matchmaking, gewoon terecht goud voor shields
Stomme helmpjes.quote:
True, maar het hele gevecht was geen reet aan.quote:
mensen die denken dat fontijn na deze partij ook maar recht had op een gram goud heeft er 0 verstand van.quote:
Matthäusquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ik zou er alsnog een hoek geven. Dit is Matheus en Klinsmann in het kwadraat.
Dit, doe dan mma als olympische sportquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Kunnen ze OS boksen in deze format niet beter afschaffen?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef Nattekat het volgende:
Weer een walgelijke winnaar
Fontijn was nog leuk om naar te kijken, Shield deed helemaal niks.
Sporten waarbij het hoofddoel is om de ander fysieke schade toe te brengen zijn inderdaad wel een beetje..twijfelachtig.quote:
Dit is natuurlijk echt onzin.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef Nattekat het volgende:
Fontijn was nog leuk om naar te kijken, Shield deed helemaal niks.
Dit dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef Montov het volgende:
Amerikaanse was over de gehele wedstrijd iets beter, maar de eerste ronde was voor Fontijn, maar die werd al niet gegeven. Dan weet je dat het al klaar is.
Idd. Dan houdt het op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef Montov het volgende:
Amerikaanse was over de gehele wedstrijd iets beter, maar de eerste ronde was voor Fontijn, maar die werd al niet gegeven. Dan weet je dat het al klaar is.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:15 schreef Onnoman het volgende:
ik zeg: mislukt OS
oorzaak: NOC NSF Dictator Hendriks
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:12 schreef franklop het volgende:
Gewoon doen zoals de profs. Snap niet waarom ze dat niet doen. Bijna elke sport is met profs en zoals de profs het normaal doen in hun sport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit, doe dan mma als olympische sport
Kan je wel jezelf als grote boksgod zien, maar dit is geen reclame voor die sport.quote:
is dat niet hetzelfde?quote:
die score is gebruikelijk, de verliezer v/d ronde krijgt bijna altijd 9 en de winnaar 10.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk echt onzin.
Shields was gewoon de betere, alleen 40 - 36 slaat nergens op.
eeh neequote:Op zondag 21 augustus 2016 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
Die einduitslag was weer wel behoorlijk close
Ik heb Ali Frazier en Foreman meegemaakt. In m'n pyjama.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:15 schreef Keyos het volgende:
Wat een debielensport. Was al een keer 's nachts opgestaan voor de "bokswedstrijd van de eeuw". Nou, eerder deceptie van de eeuw (Floyd tegen die Filipijn).
Dit inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef Montov het volgende:
Ja die eerste ronde was echt wel voor Fontijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef Montov het volgende:
Als het iig nog te doorgronden is en je iig redelijk objectief een winnaar aan kan wijzen, dan vind ik het prima, maar daar is hier verre van sprake van.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Sporten waarbij het hoofddoel is om de ander fysieke schade toe te brengen zijn inderdaad wel een beetje..twijfelachtig.
Je komt wat onzeker over in je geforceerde gepost.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:16 schreef GGMM het volgende:
Het was helemaal niet kiele-kiele slap wijf.
ik ben ook geen fan van mayweather, maar niemand kan ontkennen dat hij de beste van zijn tijd is/was.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je wel jezelf als grote boksgod zien, maar dit is geen reclame voor die sport.
Je getroll begint ietwat te obvious worden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:16 schreef GGMM het volgende:
Het was helemaal niet kiele-kiele slap wijf.
Waarvan akte.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Ali Frazier en Foreman meegemaakt. In m'n pyjama.
Ik stond achter de ringquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Ali Frazier en Foreman meegemaakt. In m'n pyjama.
Precies.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef Walging het volgende:
Wat een irritant teringwijf zeg die Shields. Geen idee of ze terecht heeft gewonnen verder want ik snap hier geen kut van, maar die maniertjes zijn walgelijk.
Heel veel medaillekansen, met redelijk veel toch net niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef Strani het volgende:
Ik zou het op zich geen mislukte OS noemen maar vooral een hele rare OS.
quote:
Ha ha ahquote:
Analist zei ook dat het niet kiele-kiele was.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je getroll begint ietwat te obvious worden.
nou nou nou.. dat zijn geen woorden voor een damequote:
geen rar zeggenquote:
Nou ja, Fontijn kreeg wel de 4e ronde.quote:
volgens mij kan zij squirten als een fontijnquote:
Jij wil zeggen dat Shields meer geld heeft toegeschoven?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja, Fontijn kreeg wel de 4e ronde.
Die eerste ronde was ze ook gewoon sterker dan die Shields. Als ze die wel had toegewezen gekregen, was het gelijk geweest.
Yuri er in.quote:
Inderdaad. Wat een onzin, dat zou toch niks uit moeten maken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als zowel de verliezer als de analist zeggen dat het begrijpelijk is dat ze verloren heeft omdat de winnaar de grotere naam is met een WK-titel, dan is er serieus is mis met deze sport.
Je wordt steeds irritander.quote:
korte termijn jury.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zal er geen verstand van hebben maar ik scoorde het 2-2..
Maar zoals je vaak ziet in vechtsport, als je de laatste 30 seconde gas geeft krijg je de ronde..
idd.. kansloosquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als zowel de verliezer als de analist zeggen dat het begrijpelijk is dat ze verloren heeft omdat de winnaar de grotere naam is met een WK-titel, dan isiets er serieus is mis met deze sport.
Ja, of ze verzinnen een excuus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als zowel de verliezer als de analist zeggen dat het begrijpelijk is dat ze verloren heeft omdat de winnaar de grotere naam is met een WK-titel, dan is er serieus is mis met deze sport.
Idd. Dat hoor je nergens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Is dat niet met alle jurysporten zo?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
2 hits verschil lijkt me close maar ik hoor het graag. Liever in meer dan twee woorden maar ik begrijp het welquote:
die eerste rond was ook gewoon terecht voor shields. op 1 of 2 mooie combo's na liet fontijn niks interessants zien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja, Fontijn kreeg wel de 4e ronde.
Die eerste ronde was ze ook gewoon sterker dan die Shields. Als ze die wel had toegewezen gekregen, was het gelijk geweest.
Welnee, daar heeft het echt niks mee te maken, hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
Hoezo zou het verkopen van filmrechten invloed kunnen hebben?
Is dat niet gewoon zoiets als een miljoenencontract bij Nike tekenen?
Zoals TheArt al aanhaalde; bij het turnen heb je gewoon uitgaanswaarden en regels over aftrek in de uitvoering. Dus daar zit het wel redelijk goed.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is dat niet met alle jurysporten zo?
Was ooit zo. Tot er gesjoemeld werd met de apperatuur en de juryleden. Zal geen voorbeelden geven maar google op Seoel 88.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Waarom tellen ze niet gewoon het aantal treffers en delen ze zo punten uit?
Die is pas later.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef marimbondo het volgende:
Krijgen we nu serieus de medalje ceremonie niet te zien?
onzin, fontijn verloor terecht. shields domineerde zowat de hele wedstrijd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Voetbal is belangrijker hèquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef marimbondo het volgende:
Wel een mooie 'breaking news' op NOS.nlquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef marimbondo het volgende:
Mja toch is het normaal in de vechtsport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Zit niemand op te wachten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef marimbondo het volgende:
En ipv arrogant doen kan je ook gewoon uitleggen waarom het zo is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
onzin, fontijn verloor terecht. shields domineerde zowat de hele wedstrijd.
Het zou kunnen maar ik wil weten hoe dat werkt. Hoe is dat anders dan met andere commerciële contracten...quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, daar heeft het echt niks mee te maken, hoor.
Paralympicsquote:
Ik vond haar ook beter hoor, daar niet van. Maar je weet van te voren al dat ze kansloos is, dat maakt deze sport en dit systeem ook kansloos.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
onzin, fontijn verloor terecht. shields domineerde zowat de hele wedstrijd.
1+2 Shields, 3+4 voor Fontijn scoorde ik het.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shields was eerste 2 ronden gewoon beter trouwens.
Daarna was het een beetje gelijk
het 100 jarig jubileum ging niet naar Athene maar naar het Atlanta van Coca Cola en Ted turner.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, daar heeft het echt niks mee te maken, hoor.
2 hits? die scores zijn niet obv van het aantal hits vriend. de jury zit niet met pen en papier het aantal stoten te tellenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
2 hits verschil lijkt me close maar ik hoor het graag. Liever in meer dan twee woorden maar ik begrijp het wel
Zilver had ze al, goud viel nog te winnenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:24 schreef Onnoman het volgende:
lijkt echt dat iedereen het fout doet!
[ afbeelding ]
eerste keer dat teletekst "geen goud" in de titel neemt ipv "zilver voor"
kansloos weer
fontijn maait maar wat in het rond. shields raakte vaker en harder, initieerde vaker het gevecht, ontweek beter en had mooiere combo's.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ipv arrogant doen kan je ook gewoon uitleggen waarom het zo is.
Die analist heeft nog geen zinnig woord gezegd de afgelopen 3 weken. Eng typetjequote:Op zondag 21 augustus 2016 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Analist zei ook dat het niet kiele-kiele was.
dat laatste is een beetje onzin, want ook al iemand totaal domineert zie je dat jury's constant 10-9 scoren om te zorgen dat de pot interessant blijftquote:2) Scoring is based on what you, as a judge, see and judgement calls you make based on what is seen.
Note page 10 of AIBA Technical Rules that states:
3.13 Each Judge will independently judge the merits of the two (2) Boxers using the scoring system based on the following criteria:
3.13.1 Number of quality blows on target (see below)
3.13.2 Domination of the Bout
3.13.3 Competitiveness
3.13.4 Technique and tactics superiority
3.13.5 Infringement of the rules
3.14 The Judges must apply the following criteria to score a round:
3.14.1 10 vs 9 - Close round
3.14.2 10 vs 8 - Clear winner with dominance
3.14.3 10 vs 7 - Total dominance
3.14.4 10 vs 6 - Overmatched
Heel af en toe een 10-8 gezien. Verder eigenlijk alleen 10-9 jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dat laatste is een beetje onzin, want ook al iemand totaal domineert zie je dat jury's constant 10-9 scoren om te zorgen dat de pot interessant blijft
http://hole1988.nl/websites/os2016/quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat was die site met alle wedstrijden? Kut npo werkt niet
Ik dacht dat aan het einde van de wedstrijd wel het aantal hits werden weergegeven maar dat waren die rondes weer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
2 hits? die scores zijn niet obv van het aantal hits vriend. de jury zit niet met pen en papier het aantal stoten te tellende jury kijkt wie het meeste raakt, maar ook wie het meest initieert etc etc. 2/4 waren niet eens close, maar overduidelijk voor shields
zelfs als er een boxer twee keer knockie gaat in 1 rond scoren de jury's vaak nog 10-8 in voordeel van de anderquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel af en toe een 10-8 gezien. Verder eigenlijk alleen 10-9 ja
Dat was de laatste ronde, daarvan stond de stand niet in beeldquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht dat aan het einde van de wedstrijd wel het aantal hits werden weergegeven maar dat waren die rondes weer.
Maar je kan dus prima drie rondes verliezen en de wedstrijd winnen, toch? Beeke gek dat wij alleen de ronde winnaar/verliezer zien.
1 ronde lijkt Fonteijn volgens twee scheidsrechters wel gewonnen te hebben terwijl we dat bij de tussenstanden niet zagen. Wat kan, ik begrijp
Die tussenstanden die op tv komen zijn niet compleet. ik geloof dat je 3vd5 scores te zien krijgt en twee niet. daarom is wat je op tv ziet al skewed en niet compleet. omdat elke ronde steeds 10-9 in het voordeel van de een of de ander gaat blijft het altijd heel close en kan een enorm dominerende laatste ronde nog zorgen voor een winst van degene die de hele wedstrijd al achterstaat. die 10-9 etc zijn dus punten, geen hits. zie ook:quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht dat aan het einde van de wedstrijd wel het aantal hits werden weergegeven maar dat waren die rondes weer.
Maar je kan dus prima drie rondes verliezen en de wedstrijd winnen, toch? Beeke gek dat wij alleen de ronde winnaar/verliezer zien.
1 ronde lijkt Fonteijn volgens twee scheidsrechters wel gewonnen te hebben terwijl we dat bij de tussenstanden niet zagen. Wat kan, ik begrijp
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dat laatste is een beetje onzin, want ook al iemand totaal domineert zie je dat jury's constant 10-9 scoren om te zorgen dat de pot interessant blijft
Nogmaals, theoretisch kan de einduitslag prima 39-37 zijn en toch dat de dame met 37 de wedstrijd wint....?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die tussenstanden die op tv komen zijn niet compleet. ik geloof dat je 3vd5 scores te zien krijgt en twee niet. daarom is wat je op tv ziet al skewed en niet compleet. omdat elke ronde steeds 10-9 in het voordeel van de een of de ander gaat blijft het altijd heel close en kan een enorm dominerende laatste ronde nog zorgen voor een winst van degene die de hele wedstrijd al achterstaat. die 10-9 etc zijn dus punten, geen hits. zie ook:
[..]
Volgens mij om meeste puntenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nogmaals, theoretisch kan de einduitslag prima 39-37 zijn en toch dat de dame met 37 de wedstrijd wint....?
Of gaat het toch om de meest gewonnen rondes?
39-37 is dan maar de uitslag van 1 jurylid he, als die ander bij de andere 2 meetellende juryleden wint, kan die dan alsnog winnen ja,quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nogmaals, theoretisch kan de einduitslag prima 39-37 zijn en toch dat de dame met 37 de wedstrijd wint....?
Of gaat het toch om de meest gewonnen rondes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |