Dit inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef Montov het volgende:
Amerikaanse was over de gehele wedstrijd iets beter, maar de eerste ronde was voor Fontijn, maar die werd al niet gegeven. Dan weet je dat het al klaar is.
Ja die eerste ronde was echt wel voor Fontijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef Montov het volgende:
Amerikaanse was over de gehele wedstrijd iets beter, maar de eerste ronde was voor Fontijn, maar die werd al niet gegeven. Dan weet je dat het al klaar is.
Als het iig nog te doorgronden is en je iig redelijk objectief een winnaar aan kan wijzen, dan vind ik het prima, maar daar is hier verre van sprake van.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Sporten waarbij het hoofddoel is om de ander fysieke schade toe te brengen zijn inderdaad wel een beetje..twijfelachtig.
Je komt wat onzeker over in je geforceerde gepost.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:16 schreef GGMM het volgende:
Het was helemaal niet kiele-kiele slap wijf.
ik ben ook geen fan van mayweather, maar niemand kan ontkennen dat hij de beste van zijn tijd is/was.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je wel jezelf als grote boksgod zien, maar dit is geen reclame voor die sport.
Je getroll begint ietwat te obvious worden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:16 schreef GGMM het volgende:
Het was helemaal niet kiele-kiele slap wijf.
Waarvan akte.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Ali Frazier en Foreman meegemaakt. In m'n pyjama.
Ik stond achter de ringquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Ali Frazier en Foreman meegemaakt. In m'n pyjama.
Precies.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef Walging het volgende:
Wat een irritant teringwijf zeg die Shields. Geen idee of ze terecht heeft gewonnen verder want ik snap hier geen kut van, maar die maniertjes zijn walgelijk.
Heel veel medaillekansen, met redelijk veel toch net niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef Strani het volgende:
Ik zou het op zich geen mislukte OS noemen maar vooral een hele rare OS.
quote:
Ha ha ahquote:
Analist zei ook dat het niet kiele-kiele was.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je getroll begint ietwat te obvious worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |